De Quarter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:23

En om dat te voorkomen heb je inrijbakcontrole Cool of een camera Schijnheilig
Lips are sealed

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:33

charene"]
[quote="vera schreef:
Charene! Je staat in vol ornaat in de Quarter bij het NK verslag in Bunschoten als winnaar van de twee jarige merries!
Je bent aleen in cognito want je heet nu Bertha Bleijenga en je paardje heet Bombays Rugged Peach Verward
Hihihi, vond het wel even grappig om te melden Haha!


Hahahah ja geweldig he...dus noem mij nu maar bertha Haha! ...ik wist ook niet wat ik zag..vreselijk gelachen ,(maar goed sta er lekker wel in Nagelbijten / Gniffelen Clown )
Zal Bertha wel niet blij mee zijn hahahahahahaha Schijnheilig

en ik ga zo dat stukje even lezen van jou vera Lachen
[/quote]

Bertha ken ik erg goed. Haar 2- jarige merrie is een nakomeling van Really Rugged Kid, een halfzussie van Digger....... Haha! .

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 22:01

FlyingHigh"]
[quote="charene"][quote="vera schreef:
Charene! Je staat in vol ornaat in de Quarter bij het NK verslag in Bunschoten als winnaar van de twee jarige merries!
Je bent aleen in cognito want je heet nu Bertha Bleijenga en je paardje heet Bombays Rugged Peach Verward
Hihihi, vond het wel even grappig om te melden Haha!


Hahahah ja geweldig he...dus noem mij nu maar bertha Haha! ...ik wist ook niet wat ik zag..vreselijk gelachen ,(maar goed sta er lekker wel in Nagelbijten / Gniffelen Clown )
Zal Bertha wel niet blij mee zijn hahahahahahaha Schijnheilig

en ik ga zo dat stukje even lezen van jou vera Lachen
[/quote]

Bertha ken ik erg goed. Haar 2- jarige merrie is een nakomeling van Really Rugged Kid, een halfzussie van Digger....... Haha! .
[/quote]
Ooh, was zij dat! Ik miste al een foto van dat paardje want ik wist dat ze in de prijzen was gevallen.
Mooie merrie hoor! Kan ook niet anders met zo'n vader Haha!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:38

Jac schreef:
Hey Toekie: Wat vind je van : "Star G Hot Peppy onbereikbaar" in koeieletters met foto van Peppy en Wendy! (over Asten)


Ja, nu heb ik het ook gezien! GAAAAAAAAAAAAAAAF!!! Cool Alleen die foto... ik heb wel (vele) betere gezien!! Nouja, iig wel heel gaaf dat ze er (meerdere keren) in staan. Dat hebben ze wel verdiend! OK dan! Haha!