westernzadel passen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88766
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 18:43

Zoek rustig op je gemak en spaar lekker door. Tegen de tijd dat je iets leuks ziet wat past heb je misschien meer uit te geven dan nu Lachen

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 18:45

jah zou best kunnen jah. Maar WIL k dat ook? Mssn een rare stelling van me.. Maar wie zegt dat ik nog jaren op dit paard rij? En dan? Hij zal voor 99% zeker weten later niet op mijn eigen paardje passen (want die komt er, dat staat vast!:D ) Dan moet ik m weer verkopen.. en wie zegt dat dat lukt? dus ik weet t niet...

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 18:51

het wordt moeilijk hoor met zo'n laag budget, maar ja je kunt mazzel hebben... ik zou lekker doorsparen, met dit paard dan maar je engelse zadel en later op een eigen paardje een goed westernzadel... denk maar zo, jou tijd komt heus nog wel (18 jaar toch?!!)
enne de stelling goedkoop is duurkoop gaat echt op hoor als je een slecht zadel koopt.

DubbelFun

Berichten: 88766
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 18:53

Mag ik uit bovenstaande konkluderen dat dit niet je eigen paard is Verward

En dat veel westernzadels van eigenaar verwisselen omdat ze niet meer op paarden passen zal je uit de diverse items ook wel duidelijk geworden zijn. Dus die konklusie van jezelf is waarschijnlijk wel juist.
En dat je voor een zadel meer betaald bij koop, dan dat je er bij verkoop voor terugkrijgt is ook meestal waar.

Reden te meer om òf nu geen zadel te kopen òf een zadel met een dusdanig aanpassingsvermogen dat het nu vrijwel zeker op je 'huidige' paard past én met grote kans ook op je volgende paard.
Dan zou je dus voor boomloos moeten gaan.

Verder begrijp ik voorgaande post dat je een westernzadel leuk vind, maar vooral denkt dat die lekker zitten, niet dat het de bedoeling is om echt western te gaan rijden of bijv. wedstrijden te starten.
Een bare-foot (al dan niet de westernuitvoering) zou dus een goede optie zijn.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 19:05

jep ik zit er dus over te denken jah.. MAAR die zijn ook al snel 400 euro... En dat is eigelijk meer dan ik wil uitgeven..

En ja het is niet mijn eigen paard jah, maar dacht dat dat al bekend was? Al kan je wel bijna zeggen dat t mijn paard is.. Heb namelijk wel de verantwoordelijkheid, benn de enige die m rijdt en mocht ze verhuizen (wat ze van plan was) dan blijft ie staan waar ie nu staat.. Jaja.. ik heb het zeer goed getroffen!!!

MAar heeft iemand enig idee of die westernuitvoering (die nu nog niet op de markt is?) ook echt een westernstijl is zoals we nu de westernzadels kennen? Of is het meer de stijl van een bare foot?

DubbelFun

Berichten: 88766
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:42

PMarena heeft ergens een foto staan van de Western-uitvoering en die ziet er heel erg western uit Lachen
En aangezien hij toch nog niet op de markt is kun je ook mooi nog even doorsparen Lachen

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 21:06

ow dan ga ik even zoeken! En ja er zit wat in.. In maart komt ie toch? Hmmz... ow jee.. NOu heb je me wel erg aan t twijfelen gebracht hoor!!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 21:18

denk dat ik maar eens de familie en vrienden lief aankijk voor een bijddrage aan een bare foot... (hoop dat mijn ouders het er mee eens zijn.. vinden t vast onzin..)

edit: ben binnenkort jarig, ga uiteraard nietz omaar om geld vragen!! Haha!