westernzadel "premiere performer"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 09:28

Puck: nee, zadels passen op een twee-jarige heeft ook nog weinig nut. Maar ik moet eerlijk zeggen: ik kan eerst ook nog geen paard kopen (ander voorbeeld), maar ik zit af en toe wel op internet te snuffelen wat er allemaal wordt aangeboden. Orienteren heet dat. Lijkt mij niks mis mee, toch? Wat zou er gebeuren als ik hier dan om een plaatje van een Quarter zou vragen? Komt dan ook iedereen over me heen met opmerkingen als "jeetje mens, waar ben jij mee bezig, dat kun jij helemaal niet betalen?" Haha! Alsof een ander in mijn portemonee kan kijken.... Haha! Haha! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 09:35

Stef heeft in een ander topic gezet dat ze zadels heeft gepast hoor...
Er stond duidelijk dat de één niet goed lag op de schouder de ander was niet mooi...

Dus het gaat al een stukje verder dan alleen onriënteren..

maar mij kan het niet schelen, al lijdt ze hem op tot blindegeleidehaf!
En ik heb geen plaatje!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjuimpje op 2001-09-07 09:35 ]</font>

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 09:36

Elles er is een verschil tussen orienteren en passen en er dan ook op zitten sorry.....

_________________
Miss Bokstnob..........Nu maar hopen dat er snel junior bokstnobjes komen om de titel zeker te stellen....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-09-07 10:03 ]</font>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 09:40

Of het nou 10x stef is of iemand anders dat interesseert me niet. het gaat er meer om dat er een zadel wordt gepast op een 2 jarig paard. Nutteloos dus want die is nog niet ontwikkeld maarja ik Lips are sealed

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 11:30

Quote van Sugarmiss (modereter Western):

"Als je en zadel koopt voor een jong of ongetraind paard neem er dan één die minstens 2 cm ruimer op de schouder ligt. Je kunt deze ruimte altijd tijdelijk opvullen met een zgn. build-up pad."

Een antwoord op alle beweringen Gaaaap

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 11:31

en dan nog, je weet niet hoeveel je paard nog gaat groeien... *LOL* Gaaaap

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 11:34

En hoeveel je zelf misschien nog wel gaat groeien ivm inches Haha! Gaaaap

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 11:48

Wat is DIT in hemelsnaam? Wat flauw allemaal zeg! Frusty Boos! Misselijk

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 11:55

Jac Tong uitsteken

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 12:26

Sorry hoor, maar mag ik even vragen wat dit voor een ongelofelijk prutsmuts is? Ik krijg de kriebels als ik lees hoe Stef wordt aangevallen. Je hoeft niet te zeggen dat je het goed bedoelt, want volgens mij is dat niet zo. Je bent heel bewust iemand aan het afzeiken als ik dat zo even mag zeggen. Het valt mij op dat wanneer Stef iets zegt zij onmiddellijk wordt aangevallen. Je hoeft niet te reageren Puck. Waarom zou je zo negatief reageren. Lees lekker topics die jij wel interessant vindt en laat andere in hun waarde.

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 12:31

Zal ik alvast even zeggen wat er nu gezegd gaat worden. Extreme duivel

"Dit is een forum en je kan verwachten dat als je iets post je daar ook reacties op krijgt."

BULL dus, Boos! Frusty Koe

Ga lekker in rijtechnisch elkaar op zitten hemelen Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
ipv hier iemand af zitten zeiken

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 12:54

gelukkig is stef zelf altijd de tact zelve. bovendien zet ze zelf neer dat ze zadels past en zit op een 2 jarige. als julie dat normaal vinden twijfel ik aan jullie geestelijke gezondheid en kennis van paarden.

DubbelFun

Berichten: 88719
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:05

We raken wat 'of topic' en verzeilen weer in een al oude discussie, die ergens anders (in een nieuw topic) gevoerd zou moeten worden, als dat al niet ergens gebeurd is.

Dus wie heeft er info over een 'premiere performer'. Ben hier ook wel benieuwd naar.
Is dit trouwens het merk of een type-naam?

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:08

Jaja Moossie en marieke, jullie praten zo te zien ook al voor anderen? helderziend? Ik hoef niet altijd persee aardig gevonden te worden door bij iedereen allemaal goedbedoelde, lieve, positieve berichten te plaatsen. ik lees de tekst en zet neer wat ik denk en kijk niet eerst na diegene die het tikt en ga dan denken: ohja die ga ik afzeiken.
Een mening is een mening en het is maar net hoe je die opvat. Als jij die negatief opvat zegt dat meer over jou dan diegene die zijn mening plaatst.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:08

als ik het goed heb een type
zoals de JT trainingsaddle halfbreed

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:10

tsjaaa en zucht......
We raken hier weer in een discussie verzeild dat klopt. Maarre Stef heeft in het verleden hier op bokt geregeld haar hele hebben en houwen blootgelegt, incl. haar financieele situaties, dat roept nou eenmaal reacties op, vin het vrij logisch dat mensen dan op een gegeven moment negatief gaan reageren. Stef zal een doodgoeie meid zijn, daar twijfel ik niet aan, maar ze roept nou eenmaal wel eens reacties op, enne ik moet zeggen, ben het wel met Puck eens hoor. Maar ja Stef moet natuurlijk zelf weten wat ze doet en ja Stef, nogmaals als je niet wilt dat anderen zich ermee bemoeien......zet het dan niet op Bokt. Verward

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:11

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:13

Succes Stef met het zoeken van een zadel

Lips are sealed Lips are sealed

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:14

Ik moet nog uitmesten, 5 stallen Vork
Wie komt er helpen? Haha!

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:14

ole mytens en wat voor mening HEB JIJ DAN.
of klets je maar mee als een ander commentaar heeft gegeven!!!!

je nw aanwinst 3 jaar al helemaal wedstrijd klaar?

kindje waar praat je over,ga je zelf in een hoek schamen,en bedenk eens wat een leed je een ander aandoet ,terwijl je zelf niet veel beter bent.
en pas op dit is mijn mening en als je er niet tegen kunt jammer dan maar geef geen commentaar hierop!!!!! }> Extreme duivel

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:15

ikke, ik mag hier nl alleen maar slijmen en accepteren dat iemand een tweejarige wil rijden.... Haha!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:18

oke, dat is alvast 1
Nu nog maar 4 erbij en dan kan ik lekker blijven "bokken" Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:20

Over het topic:
Hoe je het ook wendt of keert, en hoe achterlijk het ook is om op een tweejarige te gaan zitten, in het oorspronkelijke bericht wordt alleen gevraagd om een PLAATJE van een bepaald zadel.
Misschien is het wel gewoon voor haar site, of heeft ze van iemand gehoord dat dat zadel misschien iets voor haar is!

Over het off-topic-gedeelte van deze ontstane discussie:
er zijn inmiddels aardig wat mensen die Stef verteld hebben dat het bepaald niet helemaal joepie is om op een tweejarige te gaan rijden, als ze besluit om dat toch te doen moet ze dat helemaal zelf weten. Zij heeft dat dier tenslotte betaald, dus moet ze zelf ook weten wat ze er mee doet. Al snijdt ze dat beest in plakjes en vreet ze 'm helemaal in d'r eentje op, dat MAG.
Als ze daarna maar niet hier komt huilebalken dat d'r pony aan gort is, rug- of gewrichtsproblemen of wat dan ook heeft, dan is het goed.

Stef kan ondertussen zelf denk ik aardig de consequenties inschatten van het (te?) vroeg rijden op een jong paard, dus laat haar dat gewoon lekker zelf uitzoeken.
Claudia begeleidt haar, die heeft geloof ik ook een aardige naam opgebouwd, dus die houdt wel een oogje in het zeil.

Dus voor ons allemaal:
laten we lekker naar dat plaatje gaan zoeken (als je daar zin in hebt)

En voor Stef:
Doe met je paard wat je wilt, het is jouw diertje (lees alleen het stukje over "huilebalken" nog even, want ik denk niet dat er veel mensen nog echt aardig gaan reageren, MOCHT het zo gaan...)

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:21

hahahahahahhaha westernworld... je moet beter lezen tussen 3 en 3 zit een groot verschil hoor. je hebt 2,5 en 3,5 en dat noemen ze beiden 3 jaar. Aan jouw de keuze hoe oud die van mij waarschijnlijk zal zijn. 3,5 duhhhhhhhhhhhh. En tja als je ervaring hebt met paarden in te rijden kun je ze alles meteen goed aanleren en zijn ze dus sneller wedstrijdklaar omdat je ze niet meer hoeft te corrigeren, maarja een b proefje is ook zohoooooooo moeilijk Bloos

Nou je moet vaker stukjes van mij op bokt lezen dan zou je weten dat ik altijd heel duidelijk mijn eigen mening heb en me niet achter iemand verschuilt. maarja hier is het geval dat veel mensen mijn mening delen dus tja...

Hoiiii

En jij bepaalt niet voor mij waar ik wel of geen commentaar op geef hoor.
hahah en ander mensen leed aan doen, brrrrrrrrrr dan moet je het niet op internet zetten als je reacties op stukjes van jou als leedvermaak ziet hoor.

_________________
Mensen met paarden hebben de hemel op aarde,
maar als ze komen te sterven valt er niks te erven.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-09-07 13:26 ]</font>

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:23

weet je wat leed veroorzaken is? stomme dingen doen, breed uitmeten op bokt en als het fout gaat er nog op bokt over janken ook!!