Informatie over westernstallen omgeving Utrecht.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roll

Berichten: 47
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Geldermalsen

Informatie over westernstallen omgeving Utrecht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 22:03

Ik ben op zoek naar informatie over western stallen omgeving Utrecht.
Liefst klein schalig mag ook particulieren.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:06


WenS

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:18

White Socks Stables OK dan!
tel: 035-6223730
In Soest, gaan verhuizen naar Zeist
Groetjes Wendy Lachen

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:57

Ik sta in Soest op een zeer kleinschallige privestal waar de helft van de mensen western rijdt.

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:20

Hoi, ik sta op een pension stalletje in Lexmond vlakbij Vianen (utr) en we zijn met 2-westernruiters, passen er nog wel een paar bij hoor.
Het is een kleine stal (totaal 16 stallen) met een vrij zware kleine buitenbak en longeerbak. De ponyclub ligt 700 meter verder en die hebben een 30x60 bak die goed te rijden is maar (helaas) geen reiningbodem heeft. (dressuurclub)
Prijs van de stal is lager dan de meeste in de buurt maar je moet wel zelf alles doen zoals mesten en voer klaar zetten. De boer voert 2 x per dag ons klaargezette voer en hooi/kuilgras. zomers weidegang en swinters op stal. De ruiters rijden veelal recreatief en zijn over het algemeen de beste maatjes.
De westernruiters gaan voor les zelf op pad, er is in de buurt niet echt les te krijgen.
voor meer info mail me
groetjes
ciska

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:23

Bij ons op stal rijden er inmiddels 3 western (meer als 20% dus Haha! ) including me! Kweenie of Nieuwegein wat is voor je.

Roll

Berichten: 47
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Geldermalsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 16:59

Kweenie of nieuwegein wat is voor je, wat bedoel je hiermee? en geef is wat meer informatie over waar je staat.

Ik zoek een leuke wat kleinere stal voor mijn zeer lieve quarter hengst.
Ik moet er 100% van overtuigd zijn dat wanneer ik zelf niet kan komen hij dan wel ze beweging krijgt.
Ik sta momenteel bij prive mensen in brabant, helaas verhuizen zij naar een andere streeks en is het niet mogelijk voor ij dat ik meega.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:09

Het gaat om de zandhoeve. Beweging en dergelijke regelen we vooral onderling, maar dat is echt nooit een probleem. We hebben een agterbergbak van 20x40, 2 longeerbakken/paddocks, stapmolen, 2 poets/spuitplaatsen en een kleine weide. Er zijn pony/kleine paardenstallen van iets meer als 3x3m en grotere paardenstallen van 3x3,5m (en daarvan zijn er meen ik momenteel 2 vrij). Alles is inbegrepen bij de prijs van 220 euro/250 euro (afhankelijk van groote van paard en stal) en dus ook stro, kuilgras, 2x biks per dag, 1 grote baal zaagsel in 2 weken. Om het hele terrein staan flinke hekken, erg veilig gevoel dus, maar je kan makkelijk naar buiten met je paard. De boel word goed bewaakt door 3 rottweilers, ook erg prettig. Om de beweging hoef je je echt niet zorgen te maken. We hebben ook een Quarter merrie op stal en zijn baas word al blij als ie het woord Quarter-hengst hoort. Lachen

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 13:27

misschien dat houten wat voor je is... ( onder utrecht)
daar sta ik ook met mijn amerikaantjes...
stalprijs is goed te doen... containerbox 125 euro... binnenstal 160 euro..
prijs is incl. elke week een pak stro/vlas haksel... onbeperkt hooi/kuil
exclusief brok...
we hebben de beschikking over... overdekte stapmolen, overdekte longeerbak... overdekt binnenbakje ( 15x15) gebruik ik meestal voor grondwerk....
een buitenbak, 3 kleine weilandjes en een losgooipaddock...
hengsten zijn geen probleem... ( heb er zelf ook 3 staan )

RedKing

Berichten: 291
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 14:27

Ik sta zelf in Hagestein( net onder Vianen)bij de Brederode ruiters.Daar hebben we ook westernles als je dat zou willen. We hebben een grote buiten en sinds kort ook een binnenbak.De prijzen zijn redelijk (€ 156.45 voor een ponystal). Er worden op dit moment nieuwe stallen bij de binnenbak gemaakt, dus er is plek genoeg. We hebben een longeerbak, een paddock een overdekte stapmolen en een hele gezellige vereniging. Als je meer informatie wil kan je kijken op de internetsite. Mocht je toch meer info willen kan je altijd pb of e-mailen.