verschrikkelijk ongeluk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 09:41

met recht een verschrikkelijk ongeluk. Het ergste wat je kan overkomen zo je paardje te verliezen zo plotseling zo nutteloos....

ik wens jullie enorm veel sterkte met het verwerken.. Huilen

Engeltje

Berichten: 483
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:21

Verdrietig wat een afschuwelijk verhaal
Heel erg veel sterkte Scheve mond

Lizz

Berichten: 8893
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:07

wat een vreselijk ongeluk!!
heel veel sterkte met dit verlies

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 23:23

ik leef met jullie mee, sterkte!

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:02

jeetje wat erg joh!!
heeel veel sterkte..meer kan ik niet zeggen Verdrietig
groetjes iris

Alayda

Berichten: 878
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Munstergeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 11:16

Jeetje wat verschrikkelijk zeg!!! Een paard kwijt reken is vreselijk en vooral op deze manier, zonder afscheid!! Er zijn geen woorden voor....
Heel veel sterkte gewenst!!!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 11:41

Heel veel sterkte!

winspunt

Berichten: 59
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:02

Huilen wat erg Huilen
er is met een van onze pony's een tijdje geleden ook iets vreselijks gebuurt. zij was ook nog maar 4 jaar, en een super paardje. maar ja......
we konder er niets aan doen. er was vuurwek af gestooken!!!! Stoom uit je oren en toen zijn alle pony gek gaan doen en hebben ze onze JUMPER onderdevoet gelopen. opzich was ze niet zo heel erg beschadicht, maar een van de andere pony's had haar op haad spronggevricht gestaan!!! Ziek en dan was kapot, het kapsel (ofzoiets) ze kon wel geopereert worden maar dat kost E 10.000 en dan nog maakte ze een kleine kans met waarschijnlijk heel veel pijn. dus hebben ze haar opgehaalt Verdrietig Huilen Verdrietig Boos! ik wens jullie heel veel sterkte

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:51

Wat een vreselijke gebeurtenis. Sterkte ermee!

Klopping
Berichten: 295
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 21:05

heel veel sterkte, en blijf geloven in een nieuw paard. Vergelijk niet, maar zie dat echt als een nieuwe uitdaging met een eigen "ik". Ik weet uit ervaring hoe het voelt een paard te verliezen, klote, maar het gaat ook nooit weg . Alle paarden die je kwijtraakt, blijven bij je en dat blijft pijn doen. Vergeten kun je ze niet. Een van mijn paarden is ook een keer achterovergeslagen , maar die had het geluk dat hij boven op mij viel. Hij had niets en ik lag een paar weken in het ziekenhuis, maar voor mij was het belangrijker dat Palo in orde was, sindsdien was ik panisch als een paard steigerde en voelde ik de pijn weer even. Mijn Palo heb nog zeven jaar mogen plagen met dressuur en springen, maar het liefst was ik in het bos met hem. Iedere dag een paar uur het bos in, ik mis dat nog steeds en dat is al meer dan twintig jaar geleden, dus je ziet het gemis blijft, maar in een ander paard vindt je weer een nieuwe vriendschap.Sterkte

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:40

oh wat erg Huilen heel veel sterkte ik weet neit wat ik moet zeggen. het kon iedereen gebeuren ja maar helaas is het jou overkomen. Je moet toch proberen je leven weer op te pakken en natuurlijk hou je haar altijd in gedachten maar een ander paard kan ook helpen je verdriet te slijten. ik heb ook een huisdier verloren op een erge manier. ik wou dat hij oud en gelukkig was geworden Huilen maar helaas. Ik denk nog elke dag aan hem maar ik heb alweer 2 andere en die zijn net zo lief LachenSterkte met het verlies Ach gut

Ursula

Berichten: 35
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Leidschendam (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:05

Wat vreselijk!!! Heel veel sterkte!!!

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:33

ook van mijn kant sterkte. ik heb ongeveer hetzelfde begin dit jaar meegemaakt, en de beste manier om dit zoveel mogelijk te verwerken, want vergeten doe je het nooit, is om er over te praten en wel zo veel mogelijk. bij mij heeft het in iedergeval wel erg geholpen. nogmaals sterkte.

Legend
Berichten: 27
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 23:41

Verschrikkelijk!!!
Heel veel sterkte.

May the fond memories of your loving friend comfort you at this sad time...