Omgeving Sneek (Friesland) westernrijden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Omgeving Sneek (Friesland) westernrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 20:09

Wie iemand een manege/stal oid die westernlessen geven in de omgeving van Sneek (Friesland) of anders niet in de omgeving van Sneek maar in heel Friesland?
Ik zou namelijk erg graag willen leren westernrijden. Dat lijkt me leuker dan dat saaie dressuur, ook paardvriendelijker trouwens.

B.v.d.


Roll

Berichten: 47
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Geldermalsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 21:33

Hoi,

In oosterwolde de Silver Ranche kun je western lessen volgen. Lachen

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 21:37

Bij Western Stables Western Kwartier in Marum Postdijk 5.
En anders moet je even de WHW raadplegen of de WRAN site of het WRAN secretariaat bellen.

If you have trouble keeping your emotion under control
Focus instead on controlling your thoughts
What you feel is created largely by what you allow
Yourself to think

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 21:38

vlakbij mij is de litsriverranch, ik en onze buren hebben er geen positieve ervaring mee, maar het is de oom van rodeogirl hier op bokt.

redpebbles

Berichten: 456
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: blesdijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 00:56

Bij de Sylvester Ranch in Blesdijke kun je ook western leren rijden. Op westernpaard.

Goede kwaliteit Paints en Quarters te koop op de Sylvester Ranch. Voor meer en andere informatie zie onze website http://www.sylvesterranch.nl

Nieuws: MAGIC POWER SPECIAL: AQHA Champion !!! viewtopic.php?f=53&t=505823

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 09:26

En dit ligt allemaal in Friesland? (Mijn topografie is op z'n zachts gezegd zeer slecht... Knipoog ) In ieder geval bedankt. Ik denk dat ik iig bij de WRAN ga kijken.

MissPippin

Berichten: 2324
Geregistreerd: 21-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 09:38

in sondel is een pensionstal,misschien in overleg mogelijkheid tot les. ik rijd daar. voor tel mail.

Endurance klasse 2, 3 startgerechtigd.

MissPippin

Berichten: 2324
Geregistreerd: 21-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 09:40

iemand anders uit sneek rijd daar ook trouwens

Endurance klasse 2, 3 startgerechtigd.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 09:49

sunnygirl schreef:
in sondel is een pensionstal,misschien in overleg mogelijkheid tot les. ik rijd daar. voor tel mail.

Is pb ook goed??

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:31

Hoi,

Wat leuk, nog iemand uit Sneek die western rijdt! Ik dacht al dat ik de enige was.. Ik doe nu 2 jaar aan westernrijden en dat doe ik bij Silvia Schoenmaker. Ik heb mijn 2 paardjes(quarter en paint) ook bij haar in pension staan. De stal heet Blue Jackeroo Stables en zit in Nijega. Dat is vlak bij Drachten. Het is zo'n 35 minuten rijden. Ik kan Silvia echt aanbevelen. Veel succes!

groetjes,
Natascha

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:52

missnynke schreef:
vlakbij mij is de litsriverranch, ik en onze buren hebben er geen positieve ervaring mee, maar het is de oom van rodeogirl hier op bokt.


Sjemig moet heel bokt nou weten wat voor kl**tzak je mijn oom wel niet vind???

Okee mijn oom en tante hebben dus een kleine gezellige westernmanege in Boelenslaan waar over anderhalf jaar een trailparcour word geopend Lachen ...Ze zijn druk bezig met galop paden aan te leggen en er komt ook nog een grote vijver middenin. Ze hebben er 1 mooie binnenbak en 1 grote buitenbak en 1 kleine. Erachter kan je op een pad (muntsjegroppe) mooi buitenrijden. Ze hebben er 9 manegepaarden staan waarvan een paar Quarters,een Paint,een New Forest pony van 28 jaar,Een Tinker en een Fjord. 2 keer per jaar houden ze er wedstrijden. De Summergames en de Xmas games oftewel de Wintergames. Je kan er binnenkort ook je ruiterbewijs halen. Hun site is: www.litsriverranch.com

Groetjes Jildau!

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:56

RodeoGirl"]
[quote="missnynke schreef:
vlakbij mij is de litsriverranch, ik en onze buren hebben er geen positieve ervaring mee, maar het is de oom van rodeogirl hier op bokt.


Sjemig moet heel bokt nou weten wat voor kl**tzak je mijn oom wel niet vind???

Okee mijn oom en tante hebben dus een kleine gezellige westernmanege in Boelenslaan waar over anderhalf jaar een trailparcour word geopend Lachen ...Ze zijn druk bezig met galop paden aan te leggen en er komt ook nog een grote vijver middenin. Ze hebben er 1 mooie binnenbak en 1 grote buitenbak en 1 kleine. Erachter kan je op een pad (muntsjegroppe) mooi buitenrijden. Ze hebben er 9 manegepaarden staan waarvan een paar Quarters,een Paint,een New Forest pony van 28 jaar,Een Tinker en een Fjord. 2 keer per jaar houden ze er wedstrijden. De Summergames en de Xmas games oftewel de Wintergames. Je kan er binnenkort ook je ruiterbewijs halen. Hun site is: www.litsriverranch.com

Groetjes Jildau!
[/quote]

Nou de litsriverrranch is dus een erg gezellige manege!!
En ongeveer heeft RodeoGirl alles er al neergezet .. en je kan dus altijd even op hun site kijken Knipoog

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:54

RodeoGirl"]
[quote="missnynke schreef:
vlakbij mij is de litsriverranch, ik en onze buren hebben er geen positieve ervaring mee, maar het is de oom van rodeogirl hier op bokt.


Citaat:
Sjemig moet heel bokt nou weten wat voor kl**tzak je mijn oom wel niet vind??


goh heb ik nog vrijheid van meningsuiting? ik heb het heel netjes geformuleerd toch?

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 18:09

missnynke"]
[quote="RodeoGirl"][quote="missnynke schreef:
vlakbij mij is de litsriverranch, ik en onze buren hebben er geen positieve ervaring mee, maar het is de oom van rodeogirl hier op bokt.


Citaat:
Sjemig moet heel bokt nou weten wat voor kl**tzak je mijn oom wel niet vind??


goh heb ik nog vrijheid van meningsuiting? ik heb het heel netjes geformuleerd toch?
[/quote]

Dit keer wel ja Scheve mond
Maar het is niet de eerste keer dat je hun manege afkraakt...Ook gewoon tegen mij en dat vind ik vreselijk banketstaaf...Heb al eens gezegd dat ik niet wil dat je steeds zo negatief over mn oom tegen mij doet en je gaat maar door...Hoe zou jij het vinden als ik constant je familie af zou kraken? Scheve mond

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:12

RodeoGirl"]
[quote="missnynke"][quote="RodeoGirl"]
[quote="missnynke schreef:
vlakbij mij is de litsriverranch, ik en onze buren hebben er geen positieve ervaring mee, maar het is de oom van rodeogirl hier op bokt.


Citaat:
Sjemig moet heel bokt nou weten wat voor kl**tzak je mijn oom wel niet vind??


goh heb ik nog vrijheid van meningsuiting? ik heb het heel netjes geformuleerd toch?
[/quote]

Dit keer wel ja Scheve mond
Maar het is niet de eerste keer dat je hun manege afkraakt...Ook gewoon tegen mij en dat vind ik vreselijk banketstaaflig...Heb al eens gezegd dat ik niet wil dat je steeds zo negatief over mn oom tegen mij doet en je gaat maar door...Hoe zou jij het vinden als ik constant je familie af zou kraken? Scheve mond
[/quote]

Ik geef eerlijk mn mening en omdat dat op bokt is, lees jij het dus ook.
Maar ik stop nu met deze discussie op bokt, ben te bereiken op msn Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88596
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:13

Goed idee, ging op Slowchat lijken nl.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers