Wat is er mis met dit paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 03:01

Wij willen graag een Tinker omdat we verschillende dingen met het paard willen gaan doen. Naast rijden willen we ook gaan mennen en dan komt er natuurlijk nog kijken bij waar je voorkeur naar uit gaat. We zijn allebei gek op vlekkies en veel behang. Ik heb zelf quarters en paints gehad voorheen en daarvoor ook een friese hengst. Vandaag heb ik een Tinker gereden en het was alsof je op een schommelstoel zat, echt heeeerlijk gereden, ben er nu ook zelf uit dat het een Tinker wordt. Daarmee heb ik niks tegen quarters of paints of andere paarden. Wij kopen pas in 2006 een paard dus dat is nog ver vooruit. We zijn nu slechts aan het orienteren en wie weet misschien toch geen Tinker als puntje bij paaltje komt. De bedoeling is om een paard voor het leven te kopen en daarom willen we een paard vinden waar beide partijen op vallen.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:51

Mocht er iemand zijn die een heerlijke paint zoekt.....kopen!
Hij is echt een super scheet en heel erg braaf. Dat heeft hij gisteren wel bewezen, zo relaxed tijdens de "gezamelijke training Beverwijk".
Zelfs mijn kinderen waren er helemaal weg van en stapte er mee rond.
Hij is mooi en lief, wat wil je nog meer Verward

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:40

vera schreef:
Hij is mooi en lief, wat wil je nog meer Verward


Hij moet voor 'n dubbeltje zijn, weet je nog? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 11:36

Chaser heeft gisteren een dressuurproefje gelopen met een amazone die net zo groot is als zijn eigen benen hoog Lachen. En dat deed hij ook heel braaf, hij deed erg zijn best om uit te vogelen wat er nou bedoeld werd met die kleine beentjes Haha!.
Hij heeft echt een lief karakter Lovers .

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 13:58

Ah wat leuk! Die Chaser! Hij is ook echt goed voor de ruiter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:40

gera schreef:
Ah wat leuk! Die Chaser! Hij is ook echt goed voor de ruiter!

Precies, vind maar eens zo'n paard!