western rijden in Twente!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

western rijden in Twente!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 10:36

bij deze wil ik even een mededeling doen namens de Vereniging Western Ruiters Twente.

dit is een vereniging die 1 keer per week een western les organiseerd op een pensionstal in Hengelo.
het is een heel leuk, gezellig en gemotiveerd groepje ruiters die les krijgen van Ed (Gosen)
ze hebben nog ruimte voor nieuwe deelnemers.
als je meer info wilt kan je het beste even mailen met:

sheila-levien@home.nl

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:22

Er was toch ook een clubje dat les kreeg in Den Ham van Petra Rossler? Ed beviel mij niet zo...

Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 01:16

Hallo,

Wij krijgen idd les van Petra Rösler en dat bevalt prima. Ze kan heel goed met (probleem) paarden omgaan en ook de ruiter/amazone wordt zeer kritisch bekeken en beoordeeld. Ze is streng maar oprecht en kijkt goed naar het niveau van ruiter, paard en combinatie.

Nieuwsgierig geworden?
Kom dan eens kijken op vrijdagavond vanaf 19.30 bij de Bosruiters in Den Ham(OV). Wel even bellen als je wilt komen kijken, een les kan natuurlijk wel eens uitvallen. Voor een gratis proefles kun je ook bellen met onderstaand teL.nr.

Greetz,
WR Eastern Spirit
Mirriam kellerhuis
tel.nr: 06 - 51266054

Op 3 april 2004 organiseren wij weer een WRAN erkende C-wedstrijd, wil je graag een inschrijfformulier ontvangen, laat het me even weten, dan stuur ik je er graag eentje toe!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 10:58

Heeeeeeeeejjjjjjjjjj er gebeurt dus toch wel wat in deze regio..... Kom bij allebei graag eens kijken!!!

Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:13

Hi Sonja,

Je bent van harte welkom om eens te komen kijken bij ons op les.
Zoals gezegd, wel graag even een belletje vooraf, zodat je zeker weet dat de les op die avond doorgaat. Zou zonde zijn om voor niets te komen.

Greetz,
WR Eastern Spirit
Mirriam kellerhuis

sheila1411

Berichten: 54
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:13

Haarbal schreef:
Er was toch ook een clubje dat les kreeg in Den Ham van Petra Rossler? Ed beviel mij niet zo...


Ik vind dat iedereen een persoonlijke mening mag hebben over een trainer / trainster, maar ik wil hier graag op reageren. Binnen onze vereniging zijn er wel meerdere mensen die vaak in de prijzen vallen op wedstrijden en sommige zijn nog maar net aan het lessen bij Ed Gosen. Er is zelfs iemand, Claudia Vermee, die nu een jaar les krijgt van Ed via onze vereniging die onlangs op het WRAN NK, nederlands kampioen is geworden bij de trail. Dus aan de trainingen van Ed zal het niet liggen, al onze ruiters zijn zeer tevreden over zijn manier van trainen. Wij als vereniging zijnde vinden het ook belangrijk in een westerninstructeur dat hij/zij zelf ook presteert op wedstrijden en dat is met Ed het geval, hij is onlangs op het NK Quarters nog derde geworden in de reining.En dat kun je niet van elke trainer zeggen... Dus is je interesse gewekt kom dan eens kijken op een woensdagavond in Hengelo, van half 9 tot en met half 10. Onze lessen zijn elke woensdagavond bij manege Peters. Ook organiseren we regelmatig wran-erkende wedstrijden, meer info kun je krijgen via sheila-levien@home.nl.

Groetjes Sheila
VWRT