Banish is kaal!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Banish is kaal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 23:40

Jaahhh!!! Hij is geschoren.......... Haha!
Ik heb zondag Banish laten scheren....... Ik heb nu spierpijn..... Boos!
Meneer vond het de eerste minuut een beetje eng. Zo'n gek herrie-trilding op zijn bast. Toen zag ik hem veranderen en toen werd ie BOOS!!!! Extreme duivel Hij heeft staan grommen en met zijn oren in zijn nek staan maaien. Ik schaamde me kapot voor hem. Zo heb ik hem echt nog nooit meegemaakt. (gelukkig) Maar toen ik dat tegen dat meisje zei, dacht ik al "dat zegt natuurlijk iedereen Lachen hahaha)
Ik heb ongeveer een uur gebukt naast hem gestaan om steeds een been op te tillen en dan ging ie gewoon verder met maaien en slaan en ik maar vasthouden. Ik werd echt alle kanten op geslingerd steeds, wat een etterbak zeg! Ik was blij dat ik zelf niet hoefde te scheren, want dan had het nog langer geduurd. Dat meisje had er veel meer ervaring mee dan ik. En ik heb hem alleen maar staan vast houden en Frederiek heeft aan zijn hoofd gehangen. En af en toe deelde ik een schop uit Maar hij is kaal en ik ben nu wel weer tevreden. Lovers
Maar de volgende keer vraag ik nóg meer verdoving aan doc hahaha Knipoog
Ik had van de dierenarts twee spuitjes gekregen met kalmeringsmiddel. 1 met 2 cc en 1 met nog een extra cc voor als het niet zou helpen. Die 2 cc heb ik er meteen ingedaan en na drie kwartier zijn we toen met scheren begonnen. Nadat ie zo ging flippen, heb ik de rest ook ingespoten en na weer ongeveer drie kwartier was ze bij zijn laatste benen aangeland, maar meneer was er niet erg van onder de indruk. Ja, toen ze met zijn kin bezig was met het kleine apparaatje. Na drie keer flink met zijn voorbeen uitgehaald te hebben en een flinke schop geincaseerd te hebben, stond ie te suffen. Clown
Kriebelen onder zijn kin vindt ie ook geweldig, dus toen ging het laatste stukje toch nog snel.
Maar goed.... Dat weten we dus voor een eventuele volgende keer....

En de Cheese! komen volgende keer. Daar had ik echt even geen tijd voor tijdens het scheren Schijnheilig

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 37 bezoekers