WN: Hardenberg - C-wedstrijd (WRAN)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 15:50

Helaas, helaas: ik ben al de hele week ziek! Huilen
Mijn voorhoofdholtes zitten helemaal vol en heb daardoor steeds een zwaar gevoel in mijn hoofd en een constante snotneus! Verdrietig
Gisteravond ook niet naar les geweest, dus ik weet nog niet of ik morgen wel kom. Zoals ik me vandaag voel, dan kom ik niet. Heb vanmorgen boodschappen gedaan en was al bekaf. Zien hoe ik morgen van bed af kom, anders moet Paul alleen Ach gut
Iedereen natuurlijk wel heel veel succes OK dan!


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 19:35

Dus nu echt ziek in het hoofd:? *LOL* Schijnheilig

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 22:56

HAHAHAHAHAHA, maar vergeet niet: wie het laatst lacht, lacht het best Tong uitsteken

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 22:57

grrr

heb ik net wedstrijd in den ham! anders was ik wel ff gaan kijken!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 00:01

Ik ga er morgenochtend te paard heen *LOL* samen met een vriendin, die me komt supporten. We moeten rond 7.45 weg zodat we er tussen 8.30 en 8.45 zijn. We gaan er een lekker relaxed dagje van maken en daarna op onze paardjes weer terug hobbelen.

Pfft Tamarinde zal wel moe zijn als ze weer op stal staat Haha! .

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 14:30

We zijn net thuis. Wedstrijd was leuk en we hebben het niet onverdienstelijk gedaan. We waren 2de met de trail beginners en 6de met de Horsemanship. Pleasure helemaal niets, maar ze liep al weer beter dan de vorige keer. Ik ben dus weer eens zeer tevreden OK dan! .

Wat hebben jullie er allemaal van gemaakt?

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 21:12

Ben al weer even thuis. Er ging veel mis vandaag. Vergeet eerst een deel van mijn kleding voor de freestyle. Schijnheilig Dan komt mijn zusjes paard helemaal bezweet (ontzettend onverklaarbaar) van de trailer af en daardoor werd de tijd heel krap. Toen moest ik zelf rijden, reining ging op zich heel goed alleen kan ik echt niet meer tellen, dus een spin te veel. Bloos En toen de freestyle, had dus al een deel niet en tijdens de proef ging mijn bandage los, dus kon ik stoppen. Het heeft zo moeten zijn, zo van niet compleet dan doen we het toch niet! Maar oké, ik ben erg tevreden over hem en heb goeie hoop op een nette proef morgen.
Mijn zusje en vader waren trouwens iets succesvoller, zij sleepten er een 1ste plaats in de trail, 3de plaats in de pleasure en een 4de en 7de plaats in de horsemanship uit.
Dan heb ik jou langs zien rijden, Tammie. Ik was toen net mijn paardje aan het zadelen.
Ook heb ik Pacster gezien, zij moest toevallig na mij starten in de reining.

Edit: even spelfouten verwijdert.

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:33

Ik ben gister ook in Hardenberg geweest, en was erg tevreden na afloop! Ik werd eerste in de amateur reining en tweede in de open reining. Jammer was dat alles zo uitliep. De reining begon pas om half zes. Toen waren wij al hartstikke verkleumd. Met als gevolg dat ik nu hartstikke ziek ben..Kon ik vandaag niet naar Oosterwolde! Jammer dus..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:58

Ik was er ook. Haha!

Ik was dat meisje dat eigenlijk in bed had moeten liggen aangezien ze nog behoorlijk grieperig was. Maar toch eigenwijs naar Hardenberg, want ze had het Rommie beloofd om te komen kijken als hij in de buurt moest rijden. Haha!

Hopelijk heb ik met al mijn gehoest niemand aangestoken. Ik vond het wel erg leuk om weer eens bij een western-evenement te zijn. Heb een prachtig paard voorbij zien komen, een schimmelbonte Paint (ik heb een zwak voor aparte kleuren en al helemaal voor bont), en die Fjord en Haf die meededen (en hoog eindigden!) vond ik ook geweldig. Verder heb ik er weinig kijk op, vond het sowieso leuk om Rommie en Stan weer eens van dichtbij bezig te zien (en ben daarna snel weer richting huis gegaan en in mijn bedje gaan liggen uitzieken). Lachen

Carla, jammer dat jij er niet was. Beterschap!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:36

heey..

ik was helemaal happy.. ik was vijfde in de beginners reining. en dat voor de eerste keer op een hand!! ben helemaal trots op mijn skatje.. we hebben nog wel weer wat om op te oefenen.. aangezien het wisselen niet zow goed ging.. was heel raar.. hij sprong overkruist.. en toen nam ik hem terug in draf.. das dus al minstens 2 penalties.. maar ik had een 0 op mijn manouvrescore.. en geen penalties!!

jammer dat de freestyle niet goed ging.. azhari..

euhm.. Scheve mond

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 11:08

Allemaal gefeliciteerd met jullie prijzen! OK dan!

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:01

Nou, het was een aanfluiting. Ik kan niet anders zeggen. Ik heb op de terugweg besloten om naar Oosterwolde te gaan. Ik moet er toch achter zien te komen waarom hij in de ring zo gespannen wordt. Ik heb een paar dingen die ik wil uitproberen Lachen
Mensen die de prijzen weghaalden: Gefeliciteerd Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:11

Hey Karin,

Bedoel je misschien mijn paardje die je zo mooi vond..(zou ik wel heel erg trots wezen nl..) Ik heb een grijze paint nl. Maar ik reed pas om half zes in de reining, dus misschien bedoelde je ook wel een ander paard.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:18

Kan best zijn dat jij dat was. Startnummer 39, kan dat? Wij gingen rond 5 uur weg. Het paard dat ik zag, was een grijsbonte Paint (zag op de startlijst dat het een Paint was) met een blauwe pad en blauwe beenbescherming.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 15:15

Ja, dat was mijn paard! Ik was ook op slag verliefd toen ik haar voor het eerst zag..Wel grappig, dat was in Canada. Daarom heb ik haar naar Nederland geimporteerd.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 35 bezoekers