gezamelijke training on het noorden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:42

Ik heb nog een andere suggestie Haha! . Ik had vanavond les van Chris Knol en hij vindt het ook wel leuk om mee te rijden. Dus geen les geven, maar gewoon net als ons meerijden en luisteren naar elkaar. Dan zou het eventueel ook in de " Reihalle" in Papenburg kunnen. Dit lijkt een eind weg. Maar het is bijvoorbeeld voor mij (en ik denk ook voor Peppy San en Rina) een stuk dichterbij dan Marum. Voor mij is het naar Papenburg ongeveer 50 minuten, maar naar Marum ongeveer 1,5 uur met de trailer. Of gewoon in Pekela natuurlijk. Is ook lekker centraal Knipoog .
Nou, ik hoor wel of jullie dit ook een leuk idee vinden. Het moet natuurlijk voor iedereen wel een beetje haalbaar zijn, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd OK dan!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:46

Francisca schreef:
Ik heb nog een andere suggestie Haha! . Ik had vanavond les van Chris Knol en hij vindt het ook wel leuk om mee te rijden. Dus geen les geven, maar gewoon net als ons meerijden en luisteren naar elkaar. Dan zou het eventueel ook in de " Reihalle" in Papenburg kunnen. Dit lijkt een eind weg. Maar het is bijvoorbeeld voor mij (en ik denk ook voor Peppy San en Rina) een stuk dichterbij dan Marum. Voor mij is het naar Papenburg ongeveer 50 minuten, maar naar Marum ongeveer 1,5 uur met de trailer. Of gewoon in Pekela natuurlijk. Is ook lekker centraal Knipoog .
Nou, ik hoor wel of jullie dit ook een leuk idee vinden. Het moet natuurlijk voor iedereen wel een beetje haalbaar zijn, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd OK dan!


waarom woon ik nou helemaal in Noord Holland Huilen Huilen Huilen Haha!

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:49

Dan kom je toch kijken? Wij komen toch ook kijken in Beverwijk Haha!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:53

wil ik wel hoor, maar ik moet nog even wachten met alles wat ik wil.
volgend jaar heb ik wat meer tijd.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 01:30

Francisca schreef:
Ik heb nog een andere suggestie Haha! . Ik had vanavond les van Chris Knol en hij vindt het ook wel leuk om mee te rijden. Dus geen les geven, maar gewoon net als ons meerijden en luisteren naar elkaar. Dan zou het eventueel ook in de " Reihalle" in Papenburg kunnen. Dit lijkt een eind weg. Maar het is bijvoorbeeld voor mij (en ik denk ook voor Peppy San en Rina) een stuk dichterbij dan Marum. Voor mij is het naar Papenburg ongeveer 50 minuten, maar naar Marum ongeveer 1,5 uur met de trailer. Of gewoon in Pekela natuurlijk. Is ook lekker centraal Knipoog .
Nou, ik hoor wel of jullie dit ook een leuk idee vinden. Het moet natuurlijk voor iedereen wel een beetje haalbaar zijn, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd OK dan!


JAAAAH Papenburg is idd makkelijk te bereiken. en gezellig dat Chris mee wil rijden. ben wel nieuwschierig naar hoe hij traint. en jos dan rijdt je toch op een van mijn knollies Haha! ben nu net bezig nr. 3 in te rijden, mag je ook op hoor Schijnheilig
de WSW is voor mij 1,5 uur, weet ik uit ervaring Tong uitsteken kom daar de laatste tijd met enige regelmaat. er staan daar dus 2 van mijn ex-paardjes.

Oosterwolde misschien nog een idee???

Klaaske

Berichten: 119
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Ternaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 10:07

dapperdier schreef:
heee klaaske!

als je komt heb je dan nog ruimte voor Blizz in je trailer?? en...kan dat bij Laila. Ben heel benieuwd hoe het inmiddels gaat met jullie twee. Heb je nog les bij Sil?


Laat mij nou net een 1 1/2 paards trailer hebben en dat wordt een beetje proppen denk ik Haha! Anders had het wel gekund. Ik rij nog steeds bij Sil ja en dat gaat prima!

Papenburg??? Ik zoek het even op!
Wow dat is wel erg ver voor mij, Marum is het dichtste bij.

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:21

Kunnen we er misschien een poll van maken?
wie de voorkeur heeft voor welke plaats?
Of wie absoluut niet naar een bepaalde plaats kan/wil reizen.

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 15:24

hmmm ik vind papenburg ook nog een best end karren..

zeg klaaske als ik een twee paards trailer kan organiseren heb jij dan de pk die dat kan trekken? ( mits natuurlijk niet te ver weg enz...)

Klaaske

Berichten: 119
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Ternaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:55

Dan zou ik mijn vader moeten vragen, de auto weegt volgens mij 1650 kg en het is een 3 liter 6 cilinder. Maar dan moet mijn paard de trailer natuurlijk niet stuk maken want het is geen lieverdje zoals je weet.
Wel een goede oefening voor haar!

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 22:17

Hier is dan mijn voorkeur Knipoog :

1. Papenburg
2. Nieuwe Pekela
3. Oosterwolde
4. Marum

Nou jullie nog Haha!

En dan maar hopen natuurlijk dat het ook kan op 20 december Clown

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 22:56

mijn voorkeurlijstje is hetzelfde als die van francisca, maar ik woon dan ook in duitsland.
laat maar horen.

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:58

Het maakt mij niet uit alleen in Papenburg ben ik niet van de partij omdat ik dan met mijn paard de grens over moet en ik (nog) geen paspoort heb. Ik weet niet wat de gevolgen zijn mochten ze me pakken.
Ik weet dat die kans heel klein is, maar het zal maar net mij gebeuren.

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 09:49

Eventueel Nieuwe Pekela dan? Ik ken daar geen manege maar Peppy San wel als het goed is. Knipoog
Ik heb alleen het idee dat er niet zoveel animo is Verward

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:11

Oke, Als het Nieuwe Pekela wordt, wie rijden er dan mee?
(Alleen opgeven als je het zeker weet, anders huur ik de bak voor nix)
En wie komen er kijken?

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:08

Gezamenlijke training: dat houdt in met zijn allen vrijrijden? Dus helemaal geen instructeur erbij? Als het niet te ver weg is en ik dan een trailer kan regelen (wel lastig op zaterdag omdat er dan vaak wedstrijden zijn en de trailer bezet) wil ik ook wel meerijden. Ik zit bij Leeuwarden, dus zowel Oosterwolde als Marum is voor mij wel te doen (resp. 3 kwartier en een half uur). Maar als dat voor anderen dan weer te ver weg is, waarom dan niet op 2 plaatsen?? Als de data niet te dicht bij elkaar liggen is het voor sommigen misschien ook wel leuk om naar beide dagen te gaan. Zo kun je NOG meer bokkers ontmoeten! Haha!
Waar ligt Nieuwe Pekela, ten oosten van Groningen?
*Kijkt op kaart* Ja dus.
Verder stem ik voor de grootste en warmste binnenbak! Haha!

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:10

PS Waar ligt Papenburg??? Staat niet op mijn kaart, en die is anders best goed.... Waar ligt het dan vlakbij?

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 23:50

papenburg ligt in duitsland vandaar dat je het niet zo vind als je tenminste in nederland kijkt hihi. maar goed het maakt mij verder niet uit waar, zolang we maar eens samen trainen.

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 11:01

Ik kreeg een berichtje van Chris Knol dat het de 20e ook niet kan in Papenburg omdat de hal wordt opgetuigd voor een kerstuitvoering t.b.v. de 21e. Hij stelt daarom ook Nieuwe Pekela of Veendam voor.

Dus Peppy San, om op jouw vraag terug te komen: ik ga in ieder geval mee doen in Nieuwe Pekela. En ik zal Chris even een mailtje sturen of hij dan ook definitief kan de 20e. Maar is het dan overdag of 's avonds?

Trixy: het is gewoon de bedoeling dat we met zijn allen rijden en kijken naar elkaar en leren van elkaar. Waarom doet de ene dit en de andere dat. Hetzelfde organiseren ze 29e in Beverwijk en een aantal van ons gaat daar naar toe om de kunst af te kijken Knipoog
Dus heel leerzaam. Dus doe je ook mee?

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 11:16

Ik heb begrepen dat overdag het beste uitkwam, dus gooi eens een tijd in de groep. Dan ga ik de bak reserveren in Nieuwe Pekela.

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 11:26

Het maakt mij niet zoveel uit. Twee uur ofzo?

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 11:35

Ik vind het prima.

Als het goed is komen 20 december:

Francisca
Yosan
Rina
Trixy
Summertje?
Dapperdier?
Klaaske?
Dune?
Nog iemand vergeten?

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 13:49

Nieuwe Pekela is mij te ver... ik haak af... sorry

Wel een goed idee van Trixy om er nog een te organiseren in frl...

Klaaske

Berichten: 119
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Ternaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 15:40

Voor mij hetzelfde, het is mij te ver, sorry. Volgende keer als het wat dichter bij is ben ik van de partij.

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:41

Schrap mij maar van de lijst, Nieuwe Pekela is mij te ver (sorry als ik wat onduidelijk daarover was). Als het dichterbij is, dan wil ik wel (mits ik voor die dag dus een trailer kan lenen, maar dat moet lukken).

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 16:48

Gaat dit nog door?