gezamelijke training on het noorden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MissPippin

Berichten: 2324
Geregistreerd: 21-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 17:46

nou karin, dan moeten wij maar samen rijden. saai he! hihi!

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:13

Wie wil er nou wel en wie niet meerijden. Het heeft niet veel zin om voor drie mensen een hele bak af te huren.
Zolang ik geen duidelijkheid heb wie er meedoen, bespreek ik niks.
Zoals nu lijkt weet ik zeker dat Yosan en Fransisca mee rijden, en er zijn er een aantal die het te ver vinden, maar van de rest weet ik het niet zeker.
Misschien toch voor een andere lokatie kiezen zodat klaaske, trixy en dapperdier ook mee kunnen doen.
Misschien kan iemand die een lokatie weet/kent dan de organisatie op zich nemen.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 23:16

mijn idee, ik rijd mee als ik maar niet 3 uur naar een lokatie moet rijden. dus peppy als het Pekela wordt rijdt ik mee. francisca hoe zit het met Chris wil die ook wel meerijden als het daar is?

QC peppy/fransisca en de rest van de drenten/en semi duitsers Tong uitsteken hoe staan jullie tegenover Blesdijke? bij silva en sake van der wal of is dit te ver. ik moet natuurlijk Silva (he Silva Knipoog ) nog wel even heeeeeel lief aankijken of we de bak mogen huren, maar wie weet is dat een oplossing.
ter info Blesdijke is Friesland dames.

anders houden we het op Pekela (oud of nieuw ben ik even kwijt zoals gewoonlijk Bloos! ) 20 december overdag.
wie wil er rijden.

ik dan in ieder geval.

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 07:53

Ik rij mee in Pekela en Chris ook. Dus dan zijn we in ieder geval met z'n 5'en. Dus als je de bak wil huren Peppy San, dan graag! Het is een mooie start met 5 personen. Als er meer mee willen rijden zijn ze natuurlijk van harte welkom en anders misschien een volgende keer. Misschien kun je dan de bak huren van 2 tot half 5 ofzo. Hebben we mooi tijd om te trainen en te kletsen.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 10:36

Als er iets bij Sylva en Sake geregeld kan worden ben ik aanwezig als bakrandridder! *LOL*

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 12:57

oke het wordt dus Pekela 20 december?

rijden:

Peppy san
Francisca
Chris
Rina
en ik ben 1 vergeten Bloos! kan even niet terug vinden wie de 5e was.

enne gera barly is nu in training, en de 20e weer thuis dus als je wilt mag je daisy ook wel rijden, want of ik nu met 1 of 2 paarden naar Pekela rijdt maakt ook niet uit. moet wel zeggen daisy is een hete donder Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:01

Hihi, Gera op een megagroot paard... Ik zie me al gaan, rina! Ik weet sowieso nog niet of ik de 20e kan, dus ik houd de boot nog even af, oké? Maar wie weet kom ik wel en als je dan die hete donder van je mee wilt nemen.... wie weet!

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:58

Ok! Peppy San, wil jij de bak reserveren?

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:50

Bak is gereserveerd.
Preciese prijs komt nog, maar ze dacht in de richting van 30 GULDEN per uur.
Hoeveel deelnemers willen we maximaal? (te rijden)
Voor bakrandridders is veel plek dus die kunnen er bij bosjes bij komen staan.

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:57

Guldens hebben we niet meer Lachen

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 23:40

hihihi ja dat krijg je, hier in het noorden denken ze allemaal nog in gld. Haha! en ik ook overigens Bloos!

maar peppy hoeveel ruiters hebben we op het moment? ik telde er 4. en denk aan een max van 8 Verward

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:04

Francisca
Chris
Yosan
Jij en ik
=5
misschien nog 1 of 2 ruiters van hier als er plek is.
8 is denk ik wel het maximale, maar als het moet kan ik ook de 20 bij 60 bak huren.

Nu nog bakrandridders verzamelen, want die zien toch weer andere dingen dan de ruiters.
Ga jij nog naar beverwijk 29 nov?

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 07:57

Leuk, ik heb er zin in. Het is toch vanaf 2 uur, toch?

Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 09:36

Hey allemaal,

Pekela is voor mij helaas te ver.
Maar ik wens jullie een hele fijne en vooral leerzame dag, maak d'r wat moois van met z'n allen!

Greetz
Mirriam kellerhuis

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 21:14

PeppySan schreef:
Ga jij nog naar beverwijk 29 nov?


nope, dat is me echt te ver. en ik zit ook nog met probleem dat mijn wederhelft dan waarschijnlijk niet thuis is, en de paardjes hier het dan niet leuk vinden als ik de hele dag verdwijn.

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:50

He Peppysan, tuurlijk rijdt ik mee in nw pekela.
En 30 gulden per uur is een normale prijs als we de kosten delen toch

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 09:54

Peppy San, ff voor de zekerheid hoor: het is vanaf 2 uur?

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:03

Sorry voor het late reageren, maar ik ben een paar dagen weg geweest. (en heb een heeeeerlijke strandrit gemaakt)

Ik heb de bak besproken van 1400 tot 1630 uur op zaterdag 20 december.

Ik ga vanavond even heen om te zien of ze het goed opgeschreven hebben en of ze al even de prijs hebben opgezocht.

Groetjes

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:03

Pekela is helaas ook voor mij te ver, of iemand moet mij kunnen oppikken. Ik wil eventueel ook wel mijn paard delen met iemand.

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:28

De bak is gereserveerd voor 20 december 2003 van 1400 u. tot 1600 u. en als we wat uitlopen is dat niet erg.
De kosten zijn 15 euro per uur. (dus we moeten 30 euro verdelen over de ruiters)
Ook gaat de kantine open en kan er dus koffie, thee, fris en een kleine versnapering gekocht worden. Na het rijden kunnen we er nog even nakletsen.
We mogen kiezen welke bak we willen gebruiken.
Een 20 X 60 bak met een normale zandbodem.
Een 20 X 40 bak met een wat hardere onderlaag en een zachtere toplaag van heel grof zand.
De kantine heeft uitzicht op de laatste bak.
Ook is er genoeg trailmateriaal aanwezig (balken, pionnen, zijl) en ben ik een hek aan het maken voor de trailruiters onder ons.

Ik heb nu 6 ruiters (5 van bokt en één die bij ons op stal staat) Dus als er nog ruiters mee willen rijden kan dat.

Wie komen er trouwens als bakrandridder? Omdat ik al een aantal keer las dat sommigen Pekela te ver vonden voor hun paard. Komen jullie wel kijken en mee praten? Helaas heb ik geen paarden in de aanbieding voor de kijkers maar misschien zijn er bokkers die meerdere paarden mee kunnen/willen slepen en ik ben ook niet te beroerd om iemand in het zadel van mijn paard te zetten om iets te kunnen laten zien.

walk
Berichten: 52
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 00:04

Helaas lees ik dat een heleboel het tever vinden naar pekela. maar wat is tegen woordig nu een uurtje ryden met de auto net zo als summerje scheef het is te ver maar meppel pekala is volges mij met een uur rijden tedoen. helees moet ik werken does is het voormij jammer dat ik niet kan komen. Bij wedstrijden zijn er een veel ruiters die ook meer als een uur moeten rijden dus ik vind TEVER gewoon gelul .

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 10:44

Leuk! Ik heb er zin in. Ik ga voor de 20 x 60 bak Haha! En inderdaad leuk om trail materiaal neer te zetten OK dan!

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:33

Beetje ongenuanceerd Walk... Wie ben jij om te bepalen wat voor een ander te ver is?

Ik wacht nog even of ik een belofte in moet lossen op de 20 ste , maar ik wil graag riddderen!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:07

walk schreef:
Helaas lees ik dat een heleboel het tever vinden naar pekela. maar wat is tegen woordig nu een uurtje ryden met de auto net zo als summerje scheef het is te ver maar meppel pekala is volges mij met een uur rijden tedoen. helees moet ik werken does is het voormij jammer dat ik niet kan komen. Bij wedstrijden zijn er een veel ruiters die ook meer als een uur moeten rijden dus ik vind TEVER gewoon gelul .


Of je een dag opoffert voor een wedstrijd of voor een leuke gezellige en leerzame training waar geen prijs in te winnen valt, ik persoonlijk vind dat een groot verschil. Vergeet ook niet dat meerendeel van de auto's nog steeds niet op water rijden, dus naast de extra kosten voor bakhuur komen ook de vervoerskosten er nog bij. Ik vind het niet zo netjes om direct te gaan brullen dat je het gel*l vindt........."waarom vraag jij niet even vrij van je baas? Doe je toch ook voor een wedstrijd, Haha! ." Snap je wat ik bedoel?

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 15:45

Ik sta niet achter het stukje van walk, wat iemand te ver vind moet ieder voor zichzelf weten.
Maar toch hoop ik dat er meer mensen komen kijken zodat we er een leuke happening van kunnen maken die voor herhaling vatbaar is.
Helaas zijn de westernruiters in het noorden niet zo dik gezaaid (we hebben hier gelukkig nog alle ruimte) zodat je hier al snel verder moet rijden dan in het westen (wat met de files daar niet altijd betekend dat je ook sneller bent)