gezamelijke training on het noorden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 00:29

Neem je je nieuwe aanwinst mee Rina? Kunnen we haar bewonderen!
Komt Dance ook?

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 01:40

zit erin Haha! moet nog zadels passen, maar in principe denk ik wel ja.

en ik zal dance vragen of ze nog komen wil, heb het zo druk gehad dat we op het moment wat minder vaak contact hebben Bloos! Bloos

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:22

Omdat het zaterdag al zo ver is, haal ik het onderwerp nog even gezellig naar boven Haha! . Ik heb er zin in, ik hoop dat er veel ruiters en toeschouwers komen *LOL* Tot zaterdag!

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 00:54

Het zal vast gezellig worden. *LOL*
Ik heb degene die in de kantine staat ook gesproken en hij doet de kleine frituur aan. Dus broodjes kroket, hamburger en frikandel behoren tot de mogelijkheden. Ook koffie natuurlijk en warme chocomel mmmmmmmmm. Vingers aflikken
En een lekkere warme plek om gezellie na te kletsen.
Zoals het er nu voorstaat hebben we waarschijnlijk 11 ruiters!+:)+
Komt er nog iemand met een digicam voor foto's bij het boktverslag? Cheese!

Ik heb er ook onwijs veel zin in!!! Hyper!

Tot Zaterdag.

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 14:44

Ik had gehoopt te kunnen komen, maar kan nu toch wel met zekerheid zeggen dat dat niet gaat lukken... ik ben nog steeds te ziek en het betert maar niet... lijkt me ook geen goed plan om iedereen aan te komen steken volgende keer beter Scheve mond
Veel plezier iig allemaal

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:36

Beterschap sprite,
we zullen hier een verslagje neerzetten, kan je toch een beetje meegenieten

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 23:25

Vanmiddag de trainingsmiddag gehad en ik vond het erg gezellig. Om even in het kort een verslagje te doen: we hadden een grote bak tot onze beschikking waarvan een gedeelte met een trail parcours. We waren met 9 ruiters en publiek. Eerst hebben we lekker warmgereden, daarna ons voorgesteld en verteld wat het doel was van deze trainingsmiddag en daarna aan het werk gedaan, waarbij ook vragen aan elkaar konden worden gesteld. Nadat we de paarden in de trailers hadden gezet, hebben we nog even wat met elkaar gedronken, kortom gewoon goed! Dus een leuk initiatief (waar Bokt allemaal wel niet goed voor is he Haha! )
We hebben afgesproken dit frequent te laten plaatsvinden, ongeveer 1 x in de 2 maanden. De datum komt vanzelf weer op Bokt te staan en uiteraard is iedereen welkom.
Peppy San, bedankt, super georganiseerd OK dan!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 02:17

en bij deze de foto's Haha!
nou ja niet allemaal maar een selectie ervan en ik moet erbij zeggen dat ik geen enkele ervan gemaakt heb Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sorry peppy ik kon het niet laten hij is erg leuk Knipoog Cheese! kind heb je hoor.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik vond het ook erg leerzaam en leuk, en dit gaan wel zeker weten herhalen, datum enz. volgen op bokt.
oja en peppy super georganiseerd OK dan!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 05:17

Leuk om bekende gezichten te zien! Ben blij dat jullie het naar je zin hebben gehad!

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:07

FF wat namen bij de foto's

1. Mijme en Nina met Legendary Dennis-C
2. Sandra (Yosan) met Tuck 'R' Sundance
3. De groep aan het voorstellen.
4. Cowboy in de dop, Ryan (de leukste dreumes van wereld en omstreken)
5. De groep bestaande uit:
Bert op Jive (AAPH)
Rina op Barly (QH)
Chris op Freckles Ayesta Bar (QH)
Francisca op Brio (QH)
Deborah op Flashback Peppy San (QH)
Willemien op Laurier (Tinker)
Sandra op Tuck 'R' Sundance
Nina met Legendary Dennis-C (APH)
Astrid met Asbe (QH)
6. Het publiek
7.Nina met Dennis en erachter staan Sandra en Willemien.
8. Astrid met Jive en Chris op Ayesta. Rechts rijd Rina.
9.Willemien met Laurier.
10. Nina bij het hek.
11.Deborah en Francisca.
12. Allemaal op een rijtje.

Ik heb het erg leuk gevonden.
De vorige nacht bijna niet geslapen omdat ik bang was dat ik nog iets vergeten was of dat er misschien wel helemaal niemand zou komen of dat er van alles in de soep zou lopen. Verward
Toen ik met Flashje op de manege kwam leek het er ook ff op dat ze fijn aan het bouwen waren, maar gelukkig stopten ze om 2 uur.
Langzaamaan kwam iedereen binnendruppelen en hoemeer er kwamen, hoe gelukkiger ik werd!
Het begon een beetje rommelig maar uiteindelijk had iedereen zijn/haar paard gezadeld.
Ik had Francisca gevraagd het woord te doen want ik wist niet wat ik moest zeggen (bedankt OK dan! )
Nadat iedereen zich had voorgesteld en verteld had wat ze van deze training verwachtten is iedereen aan het werk gegaan.
Eerst bleef het akelig stil omdat niemand elkaar wat durfde te vragen, maar na een poosje ontstonden er toch wat gesprekken en vragen over en weer. Ook van de kant waren er sommigen die iets durfden te zeggen of die de bak in kwamen om met de ruiters te praten.
Ik heb er veel van geleerd. En gezien hoe anderen losreden, de oefeningen opbouwden en uitvoerden. Ook heb ik verschillende mensen gevraagd met wat voor bit ze reden en mocht ik de myler van Rina even proberen. Ik heb weinig trail gedaan, maar ben goed bezig geweest met loswerken en de flying leadchange. Waarbij ik erachter kwam dat die toch niet zo goed ging als ik wel niet dacht en dat het zeker nog voor verbetering vatbaar is (bedankt Chris OK dan! )
Na afloop waren er verschillende die hielpen het parcours af te breken en anderen die de paarden op de trailer zetten. Ik ben snel naar huis gereden en heb Flashje op stal gezet. Toen ik terug kwam zat iedereen al lekker in de kantine na te kletsen bij een kop warme chocomel of koffie.
Er waren al bakrandridders die zeiden dat ze volgende keer ook mee wilden rijden en het heel leuk hadden gevonden en van de ruiters ook niets dan positiefs,
Dus al met al een geslaagde training!

Tot volgende keer

DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:22

Heee, leuk foto's! OK dan!
Vond het ook heel gezellig zaterdag, zeker voor herhaling vatbaar!
Moest eerst wel even mijn tinkertje wakker schudden, maar later toch wel even lekker bezig geweest, ook nog wat handige tips meegekregen, kunnen we weer verder mee!

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:46

Heb net eens even tijd om uitgebreid bokt door te spitten en lees dus nu eindelijk ook het topic van training in het noorden. Sorry dat ik de uitnodiging om te komen niet eerder heb gezien

We hebben het de laatste paar weken behoorlijk druk gehad. Maar ik lees dat jullie enorm veel plezier hebben gehad en dat er fijn veel deelnemers waren. Als het weer eens voor herhaling vatbaar is, komen we vast en zeker indien mogelijk kijken of ook meerijden.

Leuke foto's van jullie allemaal en de leukste is inderdaad de mini cowboy die zoals altijd vrolijk de wereld in kijkt. Wat een lekker joch is het toch ook. Lovers
Als ik volgende keer niet direct reageer op een nieuw topic stuur me dan even een PB, dat komt bij mij op de mail en dan ben ik gewaarschuwd.

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:48

Ik heb ff navraag gedaan en het paard van Bert heet Sunflouwerslady's Jive
en die van Astrid, Asbe Skips Leaguer

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:44

En ik moet van Yosan zeggen dat haar paard ook een Quarter horse is.

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:46

he peppy, ik vond het super gezellig zaterdag, en sun en ik hebben er ook zeker weer wat van geleerd. de foto's zijn ook leuk, vooral die lekkere kleine jongen(ryan dus). deze trainings middagen zijn leerzaam en ben er dan ook zeker voor om ze vaker te houden.

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:47

super peppy, bedankt

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 10:04

't was idd leuk. enne... mijn paard heet Sunflowerlady's Jive.
groeten, bert Rolleyes