Aanmelding gezamelijke training BEVERWIJK

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:40

Sandra.k schreef:
Wij vonden het zelf ook een hele leuke avond, blij dat jullie er ook zo over denken
Sam heb ik zich nog nooit zo vreselijk zien misdragen, ik schaamde me dood voor hem Bloos! Hij kan weleens vaker dwars en klierig zijn (het blijft een koudbloed) maar zoals gisteravond.....

Je hoeft je niet te schamen voor je paard hoor, dat is nergens voor nodig Lachen. Van de anderen heb ik weinig gezien, ik had het best wel druk met Sam Knipoog.

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:59

Sandra en Rob, ik wilde jullie nog hartelijk bedanken. Ik was jullie even kwijt voor we vertrokken. Ik heb het erg naar mijn zin gehad en volgens mij vond Chex het een geweldig uitje! Hij had net weken vakantie lopen vieren en was weer een dag of 4 onder zadel. Had dus energie voor 10!
Geeft niks, ik vond het al heel leuk om alle bokkers te ontmoeten. OK dan!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:00

Cer schreef:
Oh enne, Jos, geweldig paardje hoor! Af en toe vond ze het idd behoorlijk eng, heb je het idee dat ze wel weer een stukje beter gewend is?


ik denk dat spooky van alles leert.
het zou goed voor hem zijn om veel vaker ergens anders te gaan rijden, maar helaas mis ik daar nu nog even de tijd voor.

verder heb ik buiten nog even met die "meneer" van dat zwarte paardje, Taco gesproken.
toen ik stil ging staan bij de kantine ramen, viel het hem op , dat spooky vooral angstig werd als hij schuin achter zich iets zag bewegen.
bij deze, bedankt voor de hulp achter het raam *LOL* OK dan!
en buiten kwamen we toen toen op het idee om als test voor de volgende keer misschien eens oogkleppen voor te doen.

als ik hem daarmee misschien eens een aantal keren lekker mee kan rondsturen, wordt hij misschien wat zekerder, en lukt het daarna ook zonder.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:54

Ik verwacht dat de foto's over tien minuten online staan.. even geduld! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:55

gera schreef:
Ik verwacht dat de foto's over tien minuten online staan.. even geduld! Lachen

Ohoh Scheve mond .

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:00

Het valt best wel mee hoor! Ik heb volgens mij een redelijke selectie weten te maken. Bovendien is de mimiek van de gefotografeerden bijna niet te zien door de verblindende flits Cheese!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:23

Cer schreef:
Lovely, nog bedankt voor je goeie uitleg! Ik ga er zeker op doorboorduren, en zan ongetwijfeld nog op meer vragen stuiten!


Graag gedaan, het gaat vast wel goed hoor OK dan! . Je hebt een leuk paard met leuke beweging eronder, dat moet dus allemaal lukken. Als ik je nog eens verder kan helpen, dan hoor ik het wel Lachen.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:25


Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:58

Het was super en de tijd vloog.
Din gedroeg zich super, vond alle paardjes heel leuk maar bleef wel lekker bij me.
Voor mij nu de grote test om dit een keer buiten de deur te doen

Helaas moest ik erna snel naar huis, m'n hoofd was al de hele dag niet best maar begon zonder afleiding toch heel vervelend te worden Verdrietig

Rob en Sandra, OK dan! het was top OK dan!

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:04

Sandra, Rob,

Hartstikke bedankt voor de middag/avond. Graag zijn we de volgende keer weer van de partij. We hebben best een hoop geleerd en onze paarden nog meer. Misschien is het handig om een thema aan zo'n trainingsavond te geven. Ik bedoel dus een avond gericht op bv reining en een avond gericht op basis/all round. Je krijgt dan eerder een groep bij elkaar die met hetzelfde bezig is, waardoor mensen elkaar nog beter kunnen helpen. Hoewel wij pas bezig zijn met de basis, hebben we een hele leerzame middag/avond gehad. Complimenten!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 13:29

E.e.a. klinkt als een keigezellige en hartstikke leerzame avond. Leuk jongens, volhouden zo! Ik hoop dat wij er hier in het Oosten ook zo leuk op terug kunnen kijken na onze eerste keer. Helaas konden we het zaterdag niet halen, is nu toch ineens een paar uurtjes langer rijden....

Blaza/Sandra; zijn er nog dingen die je mij als tip mee kunt geven voor de eerste keer?


Sonja

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 14:24

Sonja schreef:
E.e.a. klinkt als een keigezellige en hartstikke leerzame avond. Leuk jongens, volhouden zo! Ik hoop dat wij er hier in het Oosten ook zo leuk op terug kunnen kijken na onze eerste keer. Helaas konden we het zaterdag niet halen, is nu toch ineens een paar uurtjes langer rijden....

Blaza/Sandra; zijn er nog dingen die je mij als tip mee kunt geven voor de eerste keer?


Sonja



Ja Tong uitsteken de 2e keer moet er eigenlijk een thema behandeld worden(of meerdere,anders vallen er ruiters af)
de 1e keer is het een kwestie van aftasten,ik vond zelf de voorstel rond wel belangrijk je weet wat er naast je rijd en waar ze mee bezig zijn.
En niet een te groot aantal ruiters(max. 8 )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:17

Goed idee, eerst een keer basiswerk en kennismaking, en daarna elke twee maanden een thema. Bv loswerken, horsemanship, houding/zit ruiter, verzameling, reining, trail....
Ik geloof dat we zo al wel een jaartje vooruit kunnen.... Haha!