Aanmelding gezamelijke training BEVERWIJK

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 13:03

Mag je ook gewoon rondjes rijden? Scheve mond Weet je wat, misschien moet ik Chaser maar met iemand delen die wel echt gevorderd is, want aan mij is wel erg veel op te merken, dan hebben de bakrandridders geen stem meer straks. En ik voel me erg ongemakkelijk als mensen naar me kijken... (waarom doe je dan mee aan een gezamelijke training? Tja, dat vraag ik me dus ook af)

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 13:28

gera schreef:
Mag je ook gewoon rondjes rijden? Scheve mond Weet je wat, misschien moet ik Chaser maar met iemand delen die wel echt gevorderd is, want aan mij is wel erg veel op te merken, dan hebben de bakrandridders geen stem meer straks. En ik voel me erg ongemakkelijk als mensen naar me kijken... (waarom doe je dan mee aan een gezamelijke training? Tja, dat vraag ik me dus ook af)



Hmm heb ik gelukkig geen last van voel me altijd op mijn gemak Cool

Als jij je prettig voelt om alleen maar wat rond te rijden dan doe je dat toch OK dan! .
Maarja Chaser heeft wel een beetje hulp nodig en zoals je kan zien zijn San en ik paardloos Tong uitsteken .
Komt allemaal oed Cool

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 13:47

gera schreef:
Mag je ook gewoon rondjes rijden? Scheve mond Weet je wat, misschien moet ik Chaser maar met iemand delen die wel echt gevorderd is, want aan mij is wel erg veel op te merken, dan hebben de bakrandridders geen stem meer straks. En ik voel me erg ongemakkelijk als mensen naar me kijken... (waarom doe je dan mee aan een gezamelijke training? Tja, dat vraag ik me dus ook af)

Ah joh, het is voor iedereen even erg hoor!
Ik vind het ook altijd een beetje ***** om rondjes te rijden als iedereen kijkt.
Maar aan de andere kant, wat maakt het uit. Je bent er om te leren en of je nu heel goed of minder goed rijdt maakt echt niks uit!
Er zal echt niemand kritiek leveren, iedereen zal hopelijk wel tips geven Bloos

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 13:49

Ik ga eerst naar Jagger en kom dan jullie richting op! Tot straks!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 13:52

Gera, groener dan mij kun je echt niet zijn... Haha!
Ik kom echt nog maar nét kijken dus zal van jouw ook dingen leren, oke ik rijd dan niet mee maar ben bakrandridder (paardje wil trailer niet in en ik dorst echt niet Clown ) maar juist door naar anderen te kijken leer je er ook van.
En wat Vera als laatste zegt, ook ik hoop dat het daarom zal draaien

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:06

Komt allemaal goed Gera. Ga zo naar stal om dat varken even schoon te poetsen. Zie jullie straks! Knipoog

Sandra_H

Berichten: 2720
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:23

En denk je dat wij (en dan voornamelijk ik Haha! ) ons zo makkelijk voelen nu? Dit is op zich nl. hartstikke leuk om te doen, maar STEL dat er ineens niemand komt, STEL dat er vanalles niet loopt zoals we hopen, STEL dat niemand van jullie het achteraf leuk heeft gevonden.....bedoel maar Schijnheilig

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 15:02

Ik baal zo dat ik niet komen kan. Huilen
Maarja er zijn ergere dingen in het leven.

Veel plezier vanavond, en ik lees nog wel hoe het was.
OK dan!


Enne, ik heb de zelfde gevoelens over de trainingsdag hier in het noorden. Ik hoop dat er iemand komt en dat het gezellig en leerzaam wordt.

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 16:28

Sorry, ik laat het helaas toch afweten vandaag Bloos er zit weer 'ns te weinig tijd in een dag vandaag. Veel plezier en succes iedereen; ik ben erg benieuwd naar de verhalen

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:32

Allemaal veel plezier vanavond! Ik hoop dat het leuk en leerzaam wordt OK dan!

DubbelFun

Berichten: 88886
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:52


Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:59

Wat mij betreft ook zeker voor herhaling vatbaar. Het had meer inhoud dan Leusden; er werd ook overleg gepleegd en sommige wisselden van paard.
Het was nog erg aftasten, wat gaan we doen, etc. maar ik denk dat het best potentie heeft.

Wat mij betreft mag het zo zijn dat iemand zijn probleem voorlegt, de rest rijdt even in het midden, diegene laat zijn probleem zien en daar kunnen tips voor worden gegeven.
Zo komt een ieder aan de beurt met zijn of haar vraag.

Het uitnodigen van een expert zou ik ook erg leuk vinden, niet in de vorm van een clinic maar meer als extra ondersteuning bij bovengenoemde opzet.

Hicky was echt Lovers Ik had hem zo mee willen nemen Ach gut

Blaze en Sandra, heel erg bedankt! OK dan!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:01

ik vond het ook leuk.
de volgende keer kom ik weer
spooky heeft veel geleerd.................
..........................tinkers zijn eng Haha!

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:03

Jos schreef:
ik vond het ook leuk.
de volgende keer kom ik weer
spooky heeft veel geleerd.................
..........................tinkers zijn eng Haha!

Als BLUE nu maar wel het onderscheid weet te maken tussen Tinkers en Paints. Anders heb je wel een heel groot probleem strakkies Clown

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:04

o ja blue Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:12

Jos schreef:
ik vond het ook leuk.
de volgende keer kom ik weer
spooky heeft veel geleerd.................
..........................tinkers zijn eng Haha!

Nogmaals sorry Bloos! . Ik kon er echt niks aan doen Boos! . Ook nog sorry voor de lelijke woordjes die ik op dat moment riep Schijnheilig .

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:15

Lovely schreef:
Ook nog sorry voor de lelijke woordjes die ik op dat moment riep Schijnheilig .

Hihihi, ja die zullen we maar niet herhalen. Ik denk dat de tinkerliefhebbers onder ons anders vlekken in hun nek krijgen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:17

vera"]
[quote="Lovely schreef:
Ook nog sorry voor de lelijke woordjes die ik op dat moment riep Schijnheilig .

Hihihi, ja die zullen we maar niet herhalen. Ik denk dat de tinkerliefhebbers onder ons anders vlekken in hun nek krijgen *LOL*
[/quote]

Uhm ja, dat denk ik ook Scheve mond . Maar ja, het moment he. En die arme Blue was juist op een soort van expeditie...

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:21

hij is er al weer over heen hoor Ach gut
thuis, veilig in zijn stal zei hij : de volgende keer PAK ik de tinker Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:23

Jos schreef:
hij is er al weer over heen hoor Ach gut
thuis, veilig in zijn stal zei hij : de volgende keer PAK ik de tinker Vork

That's the spirit Knipoog.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:33

Ik ben net thuis met pijn aan mijn kont (voornamelijk aan mijn linkerbil, dat zegt toch wel weer iets over mijn zit Scheve mond ) Ik vond het echt hartstikke leuk en ben absoluut volgende keer weer van de partij. Het rijden ging redelijk bij mij, naar de rest durfde ik bijna niet te kijken. Ik wil nog even een speciale opmerking maken over Jos, want ik vond echt dat je heel erg netjes reed, Jos!! Echt serieus waar! OK dan!
Leuk om iedereen eens buiten wedstrijden te zien en bepaalde bokkers ook voor het eerst te ontmoeten. Chaser was een ontzettende goedzak. Niet te geloven dat hij vier is! Hij was iets lui, maar ja, volgens mij heeft hij nog nooit zo lang achter elkaar gelopen. En al die indrukken, al die andere paarden, hij vond het zo vreselijk interessant allemaal! In het voorstelrondje wilde hij het paard naast zich ook al steeds knuffelen... Haha!
Ik had nog nooit met sporen gereden, dat was vast wel te zien. Vooral dat rollen ging nog niet zo best. Ik verloor steeds half mijn beugel. Maar ach, ik heb een supergezellige middag gehad en vind het absoluut voor herhaling vatbaar!!
Ik vond het ook geweldig dat ik Chex even mocht uitstappen. Ik ben zo gek op dat paard, hij is echt super. Ik heb inmiddels op twee van mijn vier favoriete hengsten gereden, hoe is het mogelijk Pling Dank je Chex, super!
Ook ik wil Rob en Sandra bedanken voor de leuke middag (en avond) en dat ik op Chaser mocht rijden. Jullie waren zo snel weg ineens, ik heb jullie niet eens meer uitgebreid kunnen bedanken, iets wat ik wel van plan was. Volgende keer ben ik zeker weer van de partij. Jullie hebben het maar super geregeld met z'n tweetjes, ik doe het jullie niet na. Top! OK dan!

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 09:56

Zo, net uit bed, uiteindelijk is het toch nog laat geworden Haha!
Ik vond het zeker leuk en voor herhaling vatbaar. Waar ik voor kwam heb ik prima kunnen doen!
Lovely, nog bedankt voor je goeie uitleg! Ik ga er zeker op doorboorduren, en zan ongetwijfeld nog op meer vragen stuiten!

lovely schreef:
Ook nog sorry voor de lelijke woordjes die ik op dat moment riep ..
Haha!

Oh enne, Jos, geweldig paardje hoor! Af en toe vond ze het idd behoorlijk eng, heb je het idee dat ze wel weer een stukje beter gewend is?

En inderdaad, bedankt Rob en Sandra voor de organisatie en de goeie box!

Sandra_H

Berichten: 2720
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:44

Wij vonden het zelf ook een hele leuke avond, blij dat jullie er ook zo over denken
Sam heb ik zich nog nooit zo vreselijk zien misdragen, ik schaamde me dood voor hem Bloos! Hij kan weleens vaker dwars en klierig zijn (het blijft een koudbloed) maar zoals gisteravond.....
Chaser heeft me aangenaam verrast, die heeft voorzover ik weet nog nooit in zo'n situatie (heel veel vreemde paarden in de bak, mensen aan de kant etc en dat met iemand op z'n rug die hij niet kende) gelopen, maar hij bleef gewoon helemaal zichzelf. Net als Hicky trouwens, maar van hem had ik ook weinig anders verwacht Lovers

We gaan zeker door en zullen daarbij de tips, op- en aanmerkingen etc meenemen zodat het ook de volgende keer de moeite waard blijft om deze kant op te komen

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:59

Misschien ook nog een idee om een bepaalde oefening te behandelen.

Hoe doe jij de rollback? En wat gaat er fout als je deze uitvoert, of wat doe je juist heel goed.
Zo kunnen we ook gericht iets oppakken en uitwerken.

Tis maar een ideeeeee Verward

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:31

Mooi dat het een geslaagde middag was! Ik ben een beetje benieuwd (i.v.m. onze trainingsmiddag op 20 december waarbij uiteraard ook iedereen welkom is Haha! ), hoe jullie het hebben aangepakt. Eerst een voorstel rondje geloof ik en daarna is gewoon iedereen gaan rijden? Ik zou het wel leuk vinden als daar iemand een verslagje van zou kunnen geven *LOL*