Aanmelding gezamelijke training BEVERWIJK

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 20:10

Baal, baal! Ik probeer echt nog te komen, maar heb vandaag mijn Jeep in de prak gereden. Boos! Onze andere auto heeft geen trekhaak en aangezien ik een 3-paards trailer heb kan ik niet zo makkelijk een auto met trekhaak lenen. De meeste auto's mogen de trailer niet trekken. Ik ga mijn best doen en hopelijk de garage ook! Ik laat zo snel mogelijk wat horen. Als het lukt, kan mijn man dan ook nog mee trainen? Bloos
Groetjes, Yvonne

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 20:15

Je jeep in de prak gereden? Dat klinkt niet bepaald goed Je kunt toch vast wel van de garage een dagje een vervangende auto lenen? Of werkt dat zo niet. Ik moet wel naast Chex in de bak rijden hoor!

polarbear
Berichten: 2
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:01

hallo blaze
ik kom graag als bakrandprinses

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:05

Ik ga echt mijn best doen Gera! Had het graag anders gezien, maar zat echt nog te slapen vanochtend in de auto. Hopelijk lukt het allemaal

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:06

Je zou mijn auto mogen lenen als hij het vermogen had, maar die trok met moeite een tweepaardstrailer... Lips are sealed Ook niet handig

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:09

Ik probeer gelijk morgen wat bij de garage te regelen. Ik denk dat ze niet direct aan de gang kunnen met mijn auto. Zal wel een verzekeringsexpert moeten kijken. Ik regel wel een vervangende auto, maar meestal zijn dat hondenhokken Boos!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:10

Ik hoop maar voor jou dat ze een mooie stevige Hummer uitlenen voor een dag Haha! Of nou ja, iets soortgelijks als je eigen auto dan. Ik heb ook wel eens een krakbak meegehad ipv mijn station wagon. Ook prettig..

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 21:35

Ik hoop dat je een vervangende auto kunt krijgen Chex
Maar zoals je aan onderstaande lijst ziet denk ik niet dat we nog een deelnemer moeten toelaten deze keer.
Zouden er nog deelnemers afvallen dan is het een ander verhaal,maar hoop dat niet Cool

Sandra.K
Blaze
Doke
Jos
Vera
Chex
Jester (2 paarden)
Roos1
Calamity-Jane
Gera
Chantalleke
Sadie
Cer
En we hopen op 10x zoveel kijkers Cool

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 21:38

polarbear schreef:
hallo blaze
ik kom graag als bakrandprinses



heel graag Cool

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:31

ja, ik kom ook als tribuneridder, als er nog een afvaller is wil ik wel graag op de deelnemers reservelijst, zónder eigen paard (nog steeds blessure Huilen )

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 23:07

Het spijt me, ik zou komen kijken maar dat gaat niet door. Ik wens jullie wel heel veel plezier en lees graag hoe het geweest is. *LOL*
Trouwens, voor degenen die het nog niet wisten Haha! wij houden 20 december een trainingsmiddag van 2 tot 4 in het noorden. Ook daar zijn jullie natuurlijk van harte welkom Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:12

Zijn jullie nou echt allemaal zo bang om mij te zien rijden? Haken jullie daarom af? Haha! Ieder begin is moeilijk hoor! (en dat zeg ik dus over mezelf, even voor de duidelijkheid)

Sandra_H

Berichten: 2719
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 00:10

Omdat de site (Hotton.nl) het niet doet om de een of andere vage reden en we niet weten wanneer ie weer in de lucht is de routebeschrijving maar even zo. Dit zijn de routebeschrijvingen geschikt voor de trailer.

Vanuit richting Alkmaar/Zaanstad/Heemskerk (dus als je vanuit N-H)van boven het noordzeekanaal komt.
Vanaf de A9 afslag Heemskerk (nr 9), bij de rotonde eerste afslag. Bij de stoplichten links richting Beverwijk (de Tolweg), deze helemaal volgen tot hij over gaat in de Plesmanweg. De Plesmanweg blijven volgen, richting Corus, de laatste afslag links (voor het bord dat zegt dat de weg doodloopt), de Creutzberglaan in. DIRECT weer links, dan zit je op de Lunetten. Dit weggetje helemaal volgen waarna je op een gegeven moment aan je rechterkant de manege ziet liggen.

Vanuit richting Amsterdam, Den Haag etc:

De A9 volgen, richting Alkmaar. Dan de afslag A22 (richting IJmuiden, Beverwijk Corus) nemen. Dan kom je in de Velsertunnel. Dan volg je Beverwijk-Oost/Bazaar (dus NIET Beverwijk/Velsen-Noord) bij de stoplichten links de Parallelweg op. Dan bij de volgende stoplichten linksaf het viaduct onderdoor. Na het viaduct direct rechts, dat is de Spoorsingel. Deze almaar blijven volgen tot hij vanzelf een bocht naar links maakt. Dat is de Laan der Nederlanden. Deze helemaal uitrijden, totdat je linksaf de Plesmanweg in kunt. Daarna zie hierboven.

Nogmaals het adres:
Ruitercentrum Beverwijk
De Lunetten 6A
1944 PA BEVERWIJK

Voor de zekerheid onze telefoonnrs:
06-10891159 (rob)
06-45300490 (sandra)

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 11:31

Hij doet het weer dus voor het kaartje moet je op de site zijn Cool

www.hotton.nl

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 21:56

Even een vraagje van huishoudelijke aard;

Hoe lang duurt de "les" ?
Manlief besluit ineens om naar Hong Kong te gaan (of all places) en ik zit even met de kiddo's. Ik moet dus even gaan plannen Bloos!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 22:10

tot dat hij is afgelopen Cool iedereen maakt zelf uit wanneer het genoeg was.Dus het is niet zo dat er een tijd voor staat.In jou geval is het zo dat je op Hicky rijd en ik hem overneem als je wil gaan.( en loky wil ook nog wel Cool )

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:08

Yes, het gaat lukken. Ik kan morgen mijn eigen auto weer ophalen! OK dan!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 23:32

Goed zo chex!! See you in two days! *LOL*

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 18:33

Sandra.K (Sam)
Doke (Rocky)
Jos (???)
Vera (Hicky)
Chex (???)
Jester (2x ???)
Calamity-Jane (ships hoe heet hij ook al weer ??? Joe??)
Gera (Chaser)
Chantalleke (???)
Sadie (Din)
Cer (???)

Pas 1 afmelding Tong uitsteken hoop dat het zo blijft Cool

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:19

ik kom met jim en mijn vade niet dat die verstand heeft van paarden maar hij moet met me mee.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:19

ik kom met spooky.
moet alleen mijn trailer nog even uitgraven.
Daan heeft er vanmiddag een berg grind voor gegooid Frusty en nu wil ook de shovel niet meer in zijn achteruit Boos! dus ik hoop niet dat het Vork wordt Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 00:53

Chex op Chex natuurlijk hè? *LOL*

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 00:57

gera schreef:
Chex op Chex natuurlijk hè? *LOL*

Frusty Cool

Sandra.K (Sam)
Doke (Rocky)
Jos (Spooky)
Vera (Hicky)
Chex (Chex)
Jester (2x ???)
Calamity-Jane (Jim)
Gera (Chaser)
Chantalleke (???)
Sadie (Din)
Cer (???)
Nando (Blaze, ja die Cool )
Suzan (Sonita)

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 11:25

Jester komt met 2 paarden. tot vanmiddag

Sandra_H

Berichten: 2719
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 12:57

Ok, nog een paar uurtjes en dan kunnen we van start Cool
Wij hadden in gedachten om iig te beginnen met een voorstelronde waarin de ruiters zichzelf en hun paarden voorstellen, aangeven wat hun doel is, waar ze op dit moment mee bezig zijn/aan werken, en welke evt puntjes er zijn waarbij ze wel een mening c.q. nieuwe insteek kunnen of willen gebruiken of waar ze de aandacht op willen vestigen.
Daarna gaan we rijden waarbij het dus wel de bedoeling is dat we naar elkaar kijken, en vragen of opmerkingen er gelijk uitgooien. Dit geldt uiteraard ook voor de bakrandruiters. Hoe dat in de praktijk loopt is niet te plannen, dat hangt helemaal van de aanwezigen af.
Mocht er interesse voor zijn dan kunnen we daarna ook nog iets van een wedstrijdsituatie te simuleren (pleasure, horsemanship, reining) waarbij het NIET gaat om het neerzetten van de perfecte proef, maar om te kijken hoe jij en je paard reageren in zo'n situatie (toeschouwers, etc)
We hopen hoe dan ook dat het een hele leuke avond gaat worden die voor herhaling vatbaar zal zijn.
Evt op- of aanmerkingen over organisatie/invulling etc dus niet voor je houden maar gewoon meteen spuien.

Verder voor de zekerheid (je weet maar nooit of er iemand verdwaalt of wat dan ook, ondanks de routebeschrijving Haha! ) onze telefoonnrs:

06-10891159 (rob)
06-45300490 (sandra)