westernpaardje kopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:17

Voor iedereen die zich uitgebreid gaat voorbereiden: van mij mogen jullie hoor. Maar neem van mij aan dat jullie er achter zullen komen dat het allemaal toch veel anders uitpakt dan jullie in gedachten hadden.

' nuff said....

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 21:32

juval schreef:
Toch heb ik afgelopen jaar de moeilijke beslissing genomen om hem te verkopen. Ik had er helemaal geen plezier meer in en dacht er zelfs over om maar helemaal met de paarden te stoppen.
Dat is gelukkig niet gebeurd.
veel succes met het zoeken en voorbereiden!


Het blijft altijd een moeilijke beslissing om je paardje te moeten verkopen, maar ja als het niet klikt dan houdt het op... Daarom wil ik me ook zo goed mogelijk voorbereiden, maar ja of het echt klikt weet je toch pas na een paar weken. Alhoewel dat ook wel snel gaat, na een paar keer weet je het meestal wel.
Gelukkig dat je er niet mee bent gestopt en nu een leuk bijrijdpaard hebt gevonden. Jij ook succes met het zoeken naar een geschikt paardje. Je leest mijn ontwikkelen hierin verder wel op Bokt.

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 21:33

Cassidy schreef:
Voor iedereen die zich uitgebreid gaat voorbereiden: van mij mogen jullie hoor. Maar neem van mij aan dat jullie er achter zullen komen dat het allemaal toch veel anders uitpakt dan jullie in gedachten hadden.

' nuff said....


To be continued.. als ik mijn droompaardje heb gevonden Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:33

Ach en zoals je zei: voorpret is ook leuk...*LOL*