Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
bbeens

Berichten: 66
Geregistreerd: 26-03-16
Woonplaats: Hasselt(Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:52

Hoi allemaal, :)

Ik ben hard opzoek naar een western bijrijd of lease paard in de omgeving van Hasselt-Overijssel. Sinds 4 maand heb ik de overstap gemaakt naar western en ben actief aan het lessen(reining). Omdat ik heel graag meer tijd met paarden doorbreng hoop ik dat iemand mij kan helpen aan een leuk paard!

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 14:05

Weer op zoek voor mijn anglo Arabier.
Heb het nu super voor elkaar maar vanaf januari verhuizen we naar de Weere (gemeente opmeer)Bijrijdster en verzorgster komen niet mee, iets te ver voor ze.
Mocht iemand interesse hebben om een knappe dame 2 of 3 dagen per week bij te rijden
Ze komt op een stal in 't veld te staan. Vraag wel een bijdrage

Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 14:16

Ik ga komende week bij een haflinger kijken :D ik weet nog niet hoe vaak ik kan, zit nu met een nest kittens waarvan 1 goed moet worden bijgevoerd.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101361
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 14:22

Oh spannend Renee!! :))

Rinza

Berichten: 91
Geregistreerd: 10-09-06

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 09:50

Hallo allemaal,

Ik ben ook op zoek naar een serieuze bijrijder voor mijn Haflinger X Paint. Hij staat in Wirdum, plaatsje onder Leeuwarden.

Groeten Amarins

D_Desteny

Berichten: 2494
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Oostzaan

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 19:05

Iemand opzoek naar een bijrijdpaard omgeving Amsterdam?

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:46

Ik mag binnenkort waarschijnlijk ook weer op zoek naar een bijrijdpaardje. Rij nu een hele leuke tinker van 5, maar haar eigenaar gaat verhuizen. Ik zou haar mogen overnemen, maar als studentje heb ik nou ook niet alle financiële middelen helaas...dus of ik moet de staatsloterij winnen, en hele goedkope stal vinden (en dat is ook nog lang niet alles dan) of op zoek naar een nieuw paardje..

Dusss...weet iemand toevallig iets omgeving Den Bosch? :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101361
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:58

Je zoekt een western gereden paard?

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:27

Jups, ben 8 jaar geleden omgeschoold.
Rij met de tinker voornamelijk vrijetijdsmatig. Maar heb les van Trudy v/d Plas. Heb de tinker zelf ingereden, en dan is hulp vanaf de grond toch wel erg handig :)

Billy12

Berichten: 908
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:13

is er iemand die een bijrijdster zoekt voor 1 a 2x in de week in omgeving Hilversum?
Ik ben opzoek naar een paard om bij te rijden waar ik ook western mee kan leren rijden.
Wel heb ik een aantal lessen op een western manege gereden en zelf met mijn toenmalige paardje bitloos gereden met neckreining. vroeger van mijn 6e tot mijn 22e dressuur gereden en wat sprongetjes gemaakt. Inmiddels 29 jaar en sinds kort woonachtig in hilversum;

Als je een paard iets leert met geschreeuw, zal het nooit luisteren naar je gefluister.

Debbie00

Berichten: 1674
Geregistreerd: 30-12-07

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:37

Ik ben ook nog op zoek naar een bijrijder voor 2 keer in de week. Ik heb een draver waar ik graag western mee wil rijden, maar zowel ik als mijn paardje moeten nog omgeschoold worden. Ik heb 1 les gehad bij Silver Ranch in Oosterwolde (Friesland). Mijn draver staat in het andere Oosterwolde. Gemeente Oldenbroek. Ik zelf woon in Kampen en fiets een half uur naar stal toe. Ik zoek iemand die bekend is met het western rijden en mijn draver wil bijrijden/omscholen en evt mij les zou willen geven. Ik rij met een Barefoot Arizona boomloos westernzadel.

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get

Delaja

Berichten: 3550
Geregistreerd: 10-04-08

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 12:53

Ik zoek voor mn hafje die in bruikleen staat bij een goede vriendin van me een halve leaser.
Het gaat om een western gereden haflinger ruin van 10 jaar waarbij je een hoop vrijheid krijgt. Hij is werkwillend en mensgericht maar wel met een leuke dosis (eigenwijze) humor.
Meneer is volledig reining beleerd maar wordt momenteel alleen recreatief bereden. Buitenrijden en springen behoort met hem ook zeker tot de mogelijkheden.
Het gaat om 3 of 4 dagen (in overleg) in de week voor een bijdrage van €75 in de maand.
De pony staat in woubrugge aan de rand van Alphen aan den Rijn.

Contact gaat in eerste instantie via mij, daarna gaat alles via de betreffende vriendin aangezien zij hem iedere dag ziet.

K3C
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:24

Voor mijn 13 jarige quarter merrie ben ik op zoek naar een betrouwbare, zelfverzekerde verzorg(st)er en/of bijrijd(st)er 18+ voor 2 à 3 dagen in de week (dagen in overleg)

Ikzelf heb net een periode achter de rug waarin ik volledig mijn zelfvertrouwen kwijt was waardoor haar conditie sterk is achteruit gegaan. Gelukkig is dit allemaal verleden tijd en zijn we weer aan het opbouwen. Maar aangezien ikzelf niet elke dag naar stal kan gaan, zou het wel leuk zijn om er iemand bij te hebben die met haar ‘aan de slag wil’ en haar vertroeteld.

Ze is enorm lief, pikt heel snel dingen op en is (vind ik) enorm goed in Showmanship & In-Hand Trail. Tijdens het rijden moet je wel met je volle aandacht bij haar zijn :)

Ik vraag geen bijdrage. Enige vereiste is dat als je wil rijden, je regelmatig les neemt bij mijn instructrice. Het is ook heel belangrijk dat er een leuke klik is met mijn paardje en als het dan ook nog eens klikt tussen ons dan is dat mooi meegenomen.

Wij staan in de buurt van Langevelderslag in Noordwijk (Zuid-Holland). De accommodatie beschikt onder andere over een grote verlichte buitenbak en een verlichte longeercirkel, die beiden heel goed onderhouden worden

Voor meer informatie graag een pb.

MarvanTom

Berichten: 4253
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 14:37

Ik zoek iemand in de buurt van Rotterdam/Barendrecht die Tom aan het werk wil zetten op de westernwijze.
Tom staat aan huis en is dol op alles wat werken en knuffelen betreft.
Dagen in overleg, geen bijdrage.
Iemand interesse?
PB staat open voor meer info!

Vooruit is niet altijd rechtdoor

Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:27

@k3C, mocht ik deze week te horen krijgen dat ik een woning in Noordwijkerhout krijg dan kom ik graag een keer kijken! Kans is dat ik het niet krijg, maar ik heb hoop :)

K3C
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:27

lifaya schreef:
@k3C, mocht ik deze week te horen krijgen dat ik een woning in Noordwijkerhout krijg dan kom ik graag een keer kijken! Kans is dat ik het niet krijg, maar ik heb hoop :)


Ik hoop met je mee :)
Veel succes

Vicky_Belle
Berichten: 436
Geregistreerd: 30-11-07
Woonplaats: Gent-Eeklo

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:14

Op zoek naar vast persoon voor leuke quarter tussen gent en eeklo (belgie). Paard staat aan huis. Kan level 3 parelli, dubbele lijnen, ... Alles aanwezig. Liefst iemand met voldoende ervaring. Groetjes

esther27
Berichten: 27
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:03

@rinza jammer dat je nu je paardje in Wirdum hebt staan.

Ik zoek een bijrijdpaardje in de omgeving van Joure, Heerenveen, Sneek....ben in bezit van de nodige ervaring en een auto ;)

Ik mis je lieve Marinus....you're always on my mind and in my heart..

[/[url]www.essieshouseofteddys.123website.nlurl]

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 20:21

Hier even een update, ik heb mijn anglo verkocht en een kruising apaloosa gekocht. Voor deze schat zoek ik een bijrijder. Ze staat op een super stal in 't veld. Helaas niemand in de regio te vinden tot nu toe

SuusvL

Berichten: 129
Geregistreerd: 13-05-06
Woonplaats: Koudekerk a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 19:12

Voor onze 12 jarige arabische merrie zijn wij op zoek naar een leuke verzorgster voor 2 tot 3 dagen in de week.

De merrie is in het verleden intensief (western) gereden maar krijgt nu door tijdgebrek minder aandacht dan ze verdient. Het is een ontzettend lieve merrie maar kan ze kan wel wat pittig zijn met rijden. Daarom zijn wij op zoek naar iemand die het leuk vindt om eerst tijd te investeren in het opbouwen van een band met haar d.m.v. poetsen en grondwerk. Als het goed klikt van beide kanten, mag je haar natuurlijk ook gaan rijden.

Ze wordt gereden met western zadel maar western ervaring is niet per sé nodig. We hebben de beschikking tot een bak die we delen met andere paarden eigenaren.

We vragen geen vergoeding maar zouden het fijn vinden als je haar stal of de paddock af en toe eens wil mesten als wij er niet zijn. De merrie staat in Koudekerk aan den Rijn, Zuid-Holland. Lijkt het je leuk om deze merrie te komen verzorgen? Stuur mij dan een privé berichtje!

xkmmtjeee

Berichten: 387
Geregistreerd: 09-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 19:59

Sinds ik mijn haflinger heb verkocht mis ik het bij de paarden zijn toch wel enorm. Hier het topic redelijk afgezocht maar tussen de berichten helaas niks kunnen vinden wat bij mij in de buurt is.

Dus bij deze.. Wie is er opzoek naar een bijrijder voor zijn of haar paardje in de omgeving van Oss? Ik heb zelf 3 jaar mijn eigen paardje gehad waar ik western mee heb gereden. Daarna nog een leuke reining beleerde appaloosa gereden maar helaas is deze merrie overleden. Nu sta ik toch alweer een tijdje stil en dat vind ik erg zonde.

Ik heb flexibele werktijden en kan een aantal dagen per week :) Mocht je interesse hebben. Stuur me dan vooral een PBtje!

Delaja

Berichten: 3550
Geregistreerd: 10-04-08

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 12:38

Jammer dat je niet in de buurt woont Kim :Y)


xkmmtjeee

Berichten: 387
Geregistreerd: 09-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 21:06

Idd. Wat zou dat een mooie oplossing zijn geweest. Konden we allebei "ons" paardje blijven rijden.

Lolajo
Berichten: 2
Geregistreerd: 01-03-17

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:12

Iemand opzoek naar een bijrijder in de omgeving van Utrecht? Ik ken dit topic van jaren geleden toen ik zelf opzoek was naar iemand voor mijn paard, nu dus vanaf de andere kant vaste dagen en kosten bespreekbaar!

swartbeessie

Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 08:52

@Lolajo: Ja! Een vriendinnetje van me! Ik stuur je n pb

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers