Stap oefeningen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:04

gewoon doen OK dan!


calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:26

ik zou het je echt aanraden om met grof geschut te gaan werken.
Pablo zat op een gegeven moment op mijn rug in plaats van andersom nou levensgevaarlijk.

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 22:32

Oh ja? getver......maar eh, behalve die shank zou ik niet meer middelen als 'grof geschut' weten. Dan denk ik toch liever aan Valeriaan druppels of zo.

blossom
Berichten: 63
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:37

veiligheid voor alles ken mensen die hun paard muisjes moesten geven omdat ze anders niet meer te handhaven waren Lachen

ashley,henkie,bueno en billy zijn mijn toppers:) Lachen

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 06:37

met "grof geschut" , bedoelen wij een Myler schank Haha!

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 07:31

Aha, ik zal het met een Billy Allen moeten doen Knipoog en anders toch die muisjes Vingers aflikken

Lenie

Berichten: 414
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 07:55

eehhh..... muisjes ....??????? Verward

Rust zacht mijn lieve Tessa, altijd in mijn hart !
* Smartomatic Docz Com *

DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 08:07

Lenie schreef:
eehhh..... muisjes ....??????? Verward

Verdoving Knipoog , ik weet niet of je ze ook in het roze en blauw hebt Lachen

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 09:05

Ooggetuige meldt zich

De 1e keer dat ze er weer op ging heb ik meegelopen met het spul aan een touwtje, superbraaf, dus het leed leek geleden.
Niet dus Gisteren was ik nietsvermoedend m'n spullen op aan het ruimen (kasten staan langs de bak) en ik denk dat de spuitbus met Acederm (hoe ironisch *LOL* ) die ik neerzette de trigger was: Loky ontplofte!
Als een volleerd rodeopaard. Hoofd tussen z'n voorbenen en (hoog!) bokkend om z'n as heen draaien.
Ze blijft zitten... Nee, ze blijft niet zitten.... Ze blijft wel zitten... *plof* Nee toch niet...
Ben maar over de bakrand heen geklommen ipv om te lopen.
Ellen gelukkig onbeschadigd, alleen een gedeukt ego en een beetje zanderig Clown (Petje af dat je nog zo lang bent blijven zitten!)

Gelukkig kwam er net iemand van de andere kant die de ene uitgang af kon sluiten en ik ben bij de andere gaan staan en toen kwam Loky eigenlijk heel sullig naar me toe gestapt, hij ging gelukkig niet verder uit z'n dak rondscheuren. Echt met zo'n blik van: "Ik heb dit nu wel gedaan, maar ik weet niet zo goed hoe het nu verder moet... Kom je me redden?!"
Eventjes allebei tot rust komen en toen toch maar er weer op OK dan!
Longeerlijn er maar weer even aan, Loky was wel wat gespannen, maar toch wel heel zoet, ook toen ze later nog even los gestapt hebben OK dan!


Ik hou jullie in de gaten hoor! Gaat het een beetje met de spierpijn?

Welk onderdeel van het westernrijden was dit nu? Knipoog

Nulla tenaci invia est via

DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 11:04

Bronc-riding met zadel Lachen

Ach zelfs Sugar kan bokken. Net terug van een klein rondje na 3 weken rust. Ik dacht op een gegeven moment in een rustig (nou ja...) galopje dat ze ongelijk liep, dus ik keek achterom naar de schaduw van haar benen, was ze gewoon aan het 'crowhoppen', oftwel mini-bokjes.
Toen dat van mij niet meer mocht, geef ze gewoon één grote Clown en toen dat ook niet mocht deed ze net als alles ineens doodeng was.

Maf beest. Maar ze loopt weer goed gelukkig.

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 09:30

Wat mankeerde Sugar? wel fijn dat het met drie weken weer in orde is OK dan!

DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 09:46

Ze liep ineens kreupel en had een heel warm spronggewricht. Het is nooit dik geweest, maar ik haar gewoon even rust gegund. Ik denk verdraaid of verstapt of zo, gewoon in de paddock thuis.

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 18:05

Jeetje, ja het kan zomaar uit het niets ontstaan die dingen, alert blijven heb ik nu wel geleerd Vandaag trouwens de shank erin gehangen en......Loky wilde toch weer gaan Rock-on, dudes! maar toen ik een flink rukje gaf heeft hij zich toch maar bedacht Haha! gelukkig ging het daarna helemaal prima OK dan! Ik ben er wel blij mee want je stapt toch weer anders op na dat avontuur van eergisteren ~~}>

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:46

Hoe gaat het met je spieren Ach gut

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 21:53

Met mijn spieren gaat het goed Margee, dank je. Vanavond was het toch weer spannend hoor Verdrietig hij stond echt op springen Stoom uit je oren gelukkig ging het goed en heb ik 'm in bedwang weten te houden maar het wordt nu tijd voor de tranquilizers Vingers aflikken

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 16:49

Vandaag voor 't eerst sedelin (3 streepjes) geprobeerd; Het werkte super OK dan! zelfs zo goed dat hij echt té sloom voor woorden was. Morgen maar 'n streepje minder geven En als dat nou een paar dagen goed gaat maar weer 'ns afbouwen. Ik heb van de gelegenheid gebruikt gemaakt om z'n hele 'zaakje' 'ns onder de washanden te nemen, want het bungelde toch al allemaal naar buiten door die spierverslapper; waar bokt allemaal niet goed voor is jongens! Op het 'medisch' forum had ik laatst helemaal bestudeerd hoe dat moet; paardengeslachtsdelen wassen is niet mijn grootste hobby, maar nu heb ik dus ervaring, en het ziet er weer picobello uit Vingers aflikken Waar die Sedelin allemaal niet goed voor is denk ik maar niet over na gewoon niet te vaak gebruiken...... Haha!

DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:59

Daarom is er nu dopingcontrole op wedstrijden Cool
Al werkt dit middel voor ruinen en hengsten té overduidelijk Schijnheilig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers