wederom een heerlijke les...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

wederom een heerlijke les...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 17:29

Vanochtend weer les gehad van Bianca.... Lachen

Het linksom recht in de hoefslag lopen is en blijft moeilijk... (zo'n kont naar het midden loopt makkelijker... Clown ) en recht achteruit is zo mogelijk nog moeilijker... Haha!

Maar voor de rest heb ik weer een heerlijke les gereden... Banjer was heel braaf en leek voor mijn gevoel af en toe al een beetje meer te zakken... (klopt dat Bianca?)

Heb alweer zin in de volgende les... Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:30

Leuk zeg!
Dat linksom rechtlopen probleempje heb ik ook Haha!
Achteruit.. ehmm laat ik daar maar niks over zeggen Bloos

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:51

Ik weet natuurlijk niet of Bianca daar al op let, maar misschien zit jij wel scheef Lachen .

Ik heb dat namelijk ook gehad met een verzorgpaardje, maar dan rechtsom en wat bleek, Om mijn linker schouder te ontzien sinds mijn motorongeluk, hou ik hem omlaag waardoor mijn rug krom loopt en hierdoor duwde ik hem zelf naar buiten Bloos! . Ik moet nu dus echt weer leren om recht te worden (auw auw auw).

We zijn gauw geneigd om de fout bij het paard te zoeken en die heeft natuurlijk net zoals wij een sterke en een zwakke kant (de een is links en de ander is rechts), ik deed dat in eerste instantie ook, maar was blij dat mijn vriendin zag dat het aan mij lag Haha!

Ik ben in ieder geval blij om te horen dat het zo lekker gaat met je paardje. Geniet maar lekker van elk stapje vooruit!

=^.,.^=

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 18:56

Farichta... ik weet bijna zeker dat Bianca daar op let... Lachen

Maar ik ben van mezelf idd niet helemaal recht... Haha!

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:08

Hoi,
Ja, Bianca ( Haha! ) let daar ook op. Banjer is heel scheef en SmitsGirl een beetje (zoals bijna iedereen).

Banjer gaat zich idd al meer ontspannen en haar reactie is niet meer zo overspannen bij een hulp. Gewoon op dezelfde manier doorgaan zoals je nu doet zou ik zeggen. Vooral lekker ontspannen en probeer het leuk te houden voor Banjer.

Groetjes,

Bianca