wat zouden jullie doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duhelo

Berichten: 28564
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 15:02

hallootjes iedereen, ik had belooft dat ik gisteren verslag zou uitbrengen, nu dat is dus vandaag geworden want ben gisteren een beetje zeer laat thuisgekomen! Haha!
oke hier komt het,
dus ik kwamgisteren met mn ma daaraan, zeggen ze, ahja de plannen zijn een beetje verandert, we moeten vandaag naar de trainer, dus alss je zin hebt kun je meegaan,(nu ik was al helemaal nerveus omdat men ma treuzelde en zo en dan natuurlijk het aanbod aangenomen! )
nu ja men ma vertrekt, wij laden magic(het paard van filip) in de trailer en we vertrekken, 1u45 minuten rijden Scheve mond !, uiteindelijk was het 2uur rijden, en al die tijd heeft evelien verhaaltjes zitten vertellen over de paarden enzo en ook over de verschillende bloedlijnen, waar ik eerlijk gezegd niet zoveel van begreep), en zo zijn we daar aangekomen, ht totaal beviel me wel, alleen vond ik de boxen waar de paarden instonden op die trainingsstal zeer klein(pipo eveliens hengst stond daar op training en hij stond in een box waar hij op de achterste zijde alleen zo kon staan dat hij zen hals een beetje moeste draaien om tegen de muur te kunnen staan Scheve mond ), nu ja, we kwamen daar 20 voor 5 aan en de les was afgesproken om 5 uur ,en we wachten, beetje babbelen, en weer wachten, een eindje staan kijken naar een mevrouw die met haar paard de roll-back aan het oefenen was met haar paard, en uiteindelijk mochten ze om 20 voor 7 beginnen rijden, na de les mocht ik hem uitstappen( kon zelfs keen onde cirkel rijden ermee, hij(pipo dus) liep wel op de cuirkel, maar de ene kant was mooi rond en de andere kant was eivormig Bloos! ),daarna de eerste blunder dat ik gemaakt had, ik mocht hem tot aan de trailer stappen en daar afstijgen, maar doordat ik normaal engels rij, moetje in het engels afstijgen door beide voeten uit de beugels te halen voorover buigen en been over de rug zwaaien, dus ik doe men voeten uit de beugels, buig redelijk vlug voorover, en... vergeet dat er daar en grote zadelknop hangt Haha! Bloos Bloos! ! natuurlijk dat deed geen deugd!, ja er daarna toch nog afgeraakt, pipo op stal gezet , magic ingeladen( magic heetft dus van 2uur(vertrek) tot 20 voor 7 in de trailer gestaan zonder ook maar te veroeren!) en nog iets gaan drinken, evelien heeft een pad gekocht van 249! Geld, geld! !; dan vetrokken naar een andere plaats, nog gestopt achter frietjes Kwijl , en da n doorgereden naar een merrie dat ze gingen kopen, ene die getraind was in amerika voor de futurities ofzo e die ze laten spinnen hebben, de merrie is doorgeslagen, gaan stijgeren en achtereover gebotst, het zadel was gebroken, en haar ruggewervels waren gebarsten, nu is ze 11-12 jaar en ze kan nooit meer bereden worden Vriendjes zijn? . nu kan ze wel zeer mooie veulens leveren .
nuja, die merrie gekocht( ze is palomino) en naar huis gereden,
zo dat was men dagje
btw we waren om 2uur thuis Haha!
greetz kim