Paul Derez bij Hart van Nederland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:23

Sjuimpje schreef:
Ik zei: het lijkt me...
Dit n.a.v. het interview in de Telegraaf, vond hem daar minachtend in overkomen.

Is ongeveer net zo flauw als we zouden zeggen dat Sjuimpie /Suzanne niet zo aardig "lijkt" n.a.v. je reactie over Paul Derrez hier op Bokt. Je reactie komt namelijk ook een beetje minachtend over. Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:26

Helaas ligt onze krant al in de verzamelbak voor oud papier,
ik kan dus niet meer citeren.
Maar er stond o.a. een uitspraak in waarin mensen die dressuur/springwedstrijden reden niet zo heel erg leuk werden afgeschilderd. Ik neem aan dat deze meneer toch wel even het stuk gelezen heeft voor het gedrukt werd? Het stond gewoon tussen aanhalingstekens dus ik neem aan dat het zijn woorden waren.

kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:29

helaas lees ik zoiets natuurlijk weer telaat!!!!!!!!!!!!!!!!!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:30

Ze laten je het stuk echt niet ter correctie en goedkeuring lezen hoor voordat ze het plaatsen. En het is ook nog eens de Telegraaf Schijnheilig
Ik ken hem ook niet persoonlijk maar dat is voor mij dan een reden om zoiets dus niet te zeggen.

DubbelFun

Berichten: 88714
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:45

Om een goed beeld van cutting te krijgen was het stukje TV natuurlijk veel te kort. Het verhaal in de Telegraaf heb ik niet gelezen.

Hoorde ik het nou goed dat hij zei 170 paarden op stal te hebben staan Verward

Die bizons zijn wel heel groot zo van dichtbij Cool
Ik geloof dat ik wel eens rustig op een (lui) mini-koetje zou willen oefenen Lachen

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:51

Sjuimpje schreef:
Is dit die Kojboj die afgelopen week in de Telegraaf stond?
Lijkt me een naaaaaar mannetje, er wordt nog wel eens verweten dat er te weinig begrip en respect is voor de western sport. Deze meneer geeft niet echt het goede voorbeeld...

Dat komt zeker door die opmerking van Paul Derez dat hij niet van springsport en dressuur houdt met bijhorende voorspelbare kleding? Ik weet niet meer zo uit mijn hoofd hoe het er stond, maar het had die strekking. Het ligt er maar net aan hoe je er tegen aan kijkt, maar ieder zijn mening en om dan iemand een naar mannetje te noemen om zijn mening vind ik wat ver gaan.
Ik vond het een leuk artikel over een man die zijn dromen heeft waargemaakt.

Mac

Berichten: 11650
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:03

Sugarmiss schreef:
Hoorde ik het nou goed dat hij zei 170 paarden op stal te hebben staan Verward

Ik denk dat "70" meer in de buurt komt! Als dat al ...

Seppe

Berichten: 743
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:28

Is er misschien iemand die dat krantenartikel voor ons zou willen inscannen??? Schijnheilig

En WenS, die "Open Dag" waarover je schrijft, wanneer gaat die juist door? Ik woon dan wel in Belgie, maar ben bereid om helemaal tot het noorden van Nederland te rijden *LOL* . (als het daar doorgaat natuurlijk Clown )

Seppe

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:56

WenS schreef:
Ik heb ook gehoord dat hij heel goed lesgeeft en heel veel voor jeugdruiters doet... De jaarlijkse Open Dag is ook altijd top OK dan!
Misschien kun je voortaan beter eerst eens een beetje navraag doen, voordat je zo negatief over iemand schrijft


Hij heeft voor het Nederlandse Jeugdteam Western Riding ook al een aantal gratis clinic's gegeven.
OK dan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:19

Sjuimpje zegt alleen maar dat het haar een naar mannetje lijkt hoor Scheve mond
Niet dat hij een naar mannetje is. Ze heeft een eerste indruk gekregen door een artikel, of dat al of niet terecht is, is niet van belang imo. Om haar nu zo in de verdediging te jagen heeft toch niet zoveel zin?

Eerste indrukken kunnen bijgesteld worden, en dat iemand wel of niet veel heeft gedaan voor de westernsport maakt ook niet uit. Hij blijft gewoon mens met alle gebreken die daar bij horen toch?

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:21

Romkabouter schreef:
Sjuimpje zegt alleen maar dat het haar een naar mannetje lijkt hoor Scheve mond
Niet dat hij een naar mannetje is. Ze heeft een eerste indruk gekregen door een artikel, of dat al of niet terecht is, is niet van belang imo. Om haar nu zo in de verdediging te jagen heeft toch niet zoveel zin?

Eerste indrukken kunnen bijgesteld worden, en dat iemand wel of niet veel heeft gedaan voor de westernsport maakt ook niet uit. Hij blijft gewoon mens met alle gebreken die daar bij horen toch?

OK dan! Amen

Seppe

Berichten: 743
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:45

weet er iemand wat de 'Open Dag' bij Paul Derez is?

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 15:27

Mij viel inderdaad in de Telegraaf op dat er in het artikel een opmerking stond over dressuur- en springruiters, saai met allemaal hetzelfde pakkie aan. Ik weet het niet meer precies de bewoording maar zoiets was het wel.

En toen dacht ik bij mezelf: lekker belangrijk. Alsof wij westernruiters iets anders aan hebben dan een spijkerbroek.

Groetjes, Gisela

DubbelFun

Berichten: 88714
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 16:02

Volgens mij heb je tegenwoordig 'spring' jasjes in het Zwart, blauw, groen, rood.
Spijkerbroeken (zeker bij cutting) zie je alleen in het blauw, hooguit af en toe een zwarte.

Haha! De springruiters zijn dus nog kleurijker ook Haha!

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 16:14

hej hej, Paul Derrez is echt een toppie kerel en een toppie trainer. Jammer genoeg is de opendag daar op stal al gweest, gewoon zomaar langs gaan zou ik niet doen eigenlijk.

Het is wel echt een kei leuke stal vol met erg leuke paarden!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 16:20

Sugarmiss schreef:
Haha! De springruiters zijn dus nog kleurijker ook Haha!

hahaha, wat dacht je dan van rode, blauwe, gele en wat al niet meer geruite houthakkers bloesen Tong uitsteken

DubbelFun

Berichten: 88714
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 16:27

Jaja, maar het ging over de vergelijking van jeans... Lachen

Dat Western in princcipe kleurrijker is kan ik niet anders dan beamen (al kun je het ook soms overdrijven Lachen )

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 16:40

ik ben toch niet zo tevreden over paul hoor heb er een jaar les gehad en toen was het absoluut geen hobby meer van me.
hij is TE streng en TE streverig en ja of ik hem goed vind omgaan met de paarden..................nee

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 16:41

Seppe schreef:
weet er iemand wat de 'Open Dag' bij Paul Derez is?




die is al geweest seppe
volgend jaar beter

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 16:42

haha had ik al gezegd Tong uitsteken

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 16:48

oeiiiiiiiiii sorry
hahahah

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 17:20

Helaas, ik had Hart van NL zo graag willen zien maar ik ben in slaap gevallen. Moest er vanmorgen ook weer al om kwart voor vijf uit.
Ik ben op 5 en 6 juli naar de opendag en western manifestatie geweest bij hem en volgend jaar gaan we zeker weer.
Paul Derrez huurt een gedeelte van het landgoed en er staan inderdaad zo'n 170 paarden op het land. Van de 60 hectare terrein is 45 hectare in gebruik voor koeien, paarden en opfok van jonge paarden.
Ik vond het trouwens absoluut geen naar mannetje.

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 17:20

Sugarmiss schreef:
Jaja, maar het ging over de vergelijking van jeans... Lachen

Dat Western in princcipe kleurrijker is kan ik niet anders dan beamen (al kun je het ook soms overdrijven Lachen )

Blauwe jeans, zwarte jeans, bordeaux rode jeans, groene jeans, bruine jeans *LOL* *LOL* *LOL*

WenS

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 18:25

Jolande"]
[quote="Sugarmiss schreef:
Jaja, maar het ging over de vergelijking van jeans... Lachen

Dat Western in princcipe kleurrijker is kan ik niet anders dan beamen (al kun je het ook soms overdrijven Lachen )

Blauwe jeans, zwarte jeans, bordeaux rode jeans, groene jeans, bruine jeans *LOL* *LOL* *LOL*
[/quote]

Ik heb ook beige, felrode, paarse en roze jeans Party!! zelfs 1 in 2 kleuren... Haha!

DubbelFun

Berichten: 88714
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 18:56

OK nu PD nog in een paarse of felrode jeans zien (ik had hem natuurlijk in die roze willen zien, maar dat wil ik hem ook weer niet aandoen Clown )