Naar leuke westernshop geweest vandaag

Moderators: goldenarrow, Animal

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bojangles

Naar leuke westernshop geweest vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 19:11

Vandaag ben ik naar een westernshop geweest in Oosterwolde.
Mooie zadels daar! Allemaal zelf met de hand gemaakt en mooie versieringen! Kwijl Echt heel mooi uitgesneden, zoals rozen, blaadjes en andere tekeningen. Je kan dus gewoon naar wens een zadel laten maken. Zelfs de concho's en andere zilverversieringen kun je laten maken daar.
Natuurlijk ook zelfgemaakte hoofdstellen, voortuigen, en ook hele mooie chaps met bovenaan leder en bewerking zo mooi! Ook kun je daar spoorriemen laten maken met bewerking, zelfs met echt gouden gespen als je dat wil! *LOL* En natuurlijk bijpassen sieraden voor de ruiter kun je laten maken Cool
Op http://www.customleathersaddlery.com kun je wel wat voorbeelden zien van zadels. Ze waren ook bezig met een zadel voor iemand, die was voor de helft af met mooi opgesneden berkeblaadjes in een andere kleur Lachen Echt heel mooi.
Zelf heb ik een 1-oors hoofdstelletje gekocht medium oil met rondgenaaid oor en mooie dubbele stiksels in het wit en een wollen blanket
Erg geslaagd dus.

Alleen helaas het hoofdstel moesten gaatjes bij en de staleigenaar had het bit er voor mij al aan geschroefd (zat erg strak en die schroef draaide telkens mee) maar geen probleem had zo'n 'knipper' meegenomen. Wil ik gaatjes bijmaken, zie ik dat die knipper helemaal krom is. Ding is net nieuw uit de verpakking Boos! . Grr dus dat wordt wachten tot maandag voor een nieuwe... Nouja, de blanket stond in ieder geval erg mooi bij haar. Wit met beetje bordeaux en grijs. OK dan!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

George

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 16:21

Ik moet je even corigeren maar de zadelmaker zit niet in oosterwolde maar in oosterstreek (bij Noordwolde) ik heb net donderdag mijn zadel daar gehaald. Als je hebt opgelet heb je hem gezien het zadel met de adelaar op de skirt

The sky is the limit

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 16:47

Haha oke dan heb ik 2 plaatsnamen door elkaar gehaald Bloos

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie