Westernles in Drenthe?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Poco
Berichten: 154
Geregistreerd: 20-03-03

Westernles in Drenthe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 08:04

Wie weet er nog een adres (buiten Zeijen en Koekange) waar ik les kan krijgen mag ook een privepersoon zijn die dat wel leuk lijkt en die een normale vergoeding voldoende vind. Het is alleen maar om de basis er goed in te krijgen eerst graag op een lespaard en later met mijn eigen paard.
In Borger, Exloo en Pesse (gevonden op een westernsite) geven ze geen westernles meer en de homepage van de Trapperranch kan niet meer geopend worden is de ranch er misschien niet meer? Of weet iemand het telefoonnummer voor me. Ik hoop dat iemand iets weet voor me.
Alvast bedankt.


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 08:08

Op manege de Wolden in Zuidwolde. Daar geven ze ook westernles in groepsverband en privé. Ken je die manege?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 13:35

En de WSW in Marum net over de Groningse grens en anders moet je eens de wran bellen weten er waarschijnljk ook nog wel een paar.
Of iemand vragen om een laatste WHW en de Quarter heeft ook Onder De Loep misschien zit daar iets tussen.

Groetjes Trin

If you have trouble keeping your emotion under control
Focus instead on controlling your thoughts
What you feel is created largely by what you allow
Yourself to think

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 16:43

WenS (Wendy) van hier op bokt geeft lessen in Drenthe, maar vraag me niet waar. Stuur haar anders even een pb! *LOL*

judith
Berichten: 1186
Geregistreerd: 14-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:25

Hoi poco, op manege De Wolden in zuidwolde geeft Johnny Theebe westernles. Hij zit daar met zijn stal JAT Flying Horseman Stables. Ik rij ook bij hem. Hij geeft idd zowel in groepsverband als prive les. Voor meer info kun je hem bellen onder nummer: 06-53 909 474 Wie weet tot ziens... Groetjes Judith

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:23

in klijndijk wordt ook les gegeven, priveles dan wel te verstaan.
bij Angela van duijvenbode thuis.
wi je haar tel. moet je even pb-en.
verder is het in drenthe toch nog wel moeilijk om een intructeur te vinden.

oliveira

Berichten: 105
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Den Hoorn (Z-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:38

Hoi Ik ben pas nog op trapperranch geweest een weekend paard rijden. Hij geeft ook gewoon nog les. Je moet naar horseholiday.com en dan naar paardrijden in Drenthe daar staat die bij kon je misschien via hun het nummer vragen.

mooie paarden bestaan niet ze zijn alleen allemaal even lief.

Poco
Berichten: 154
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 22:54

Alvast bedankt voor de reacties heb dan alvast een paar adressen waar ik kan gaan kijken. Geen ruiter die het zelf wel leuk lijkt om me te begeleiden (ik heb geen wedstrijd aspiraties) er zitten in Drenthe toch wel genoeg goede ruiters.

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 22:04

foutje, sorry Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers