spullen schoonhouden???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
faiz
Berichten: 157
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:35

Ik zou je pad niet in de wasmachine doen, en als je het toch doet zou ik hem zeker niet laten centrifugeren! De " vulling" in de pad wordt dan klonterig en je krijgt dan bulten in je pad en ik spreek uit ervaring!

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 23:46

Om idd weer terug te komen op schoonhouden van spul...

Faiz de toklat coolback kan echt zonder problemen en klonteren in de was... de pad= de vulling. echt een uitkomst

Voorheen deed ik het met zelfgemaakte hoesjes die dan de wasmachien in gingen, werkt op zich ook prima en heb je weer eens een ander ( goedkoop) kleurtje onder je zadel.

Ik heb het met dekens... die gaan bij mij niet de machiene in... ben bang dat al dat haar mijn nieuwe apparaat geen goed gaat doen op de lange termijn... Deken gaat eens per jaar stijf van mest en haar naar de dekenwasserij!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 08:01

Zelfs mijn dikke rambo deken heb ik vorig jaar in de wasmachine gepropt. Er weer uit halen was een grotere klus Lachen

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 08:14

ik sta erom bekend dat ik alles in de wasmachine stop Haha! , het komt er alleen meestal in een andere kleur en/of maat uit......en ik ben nogal sleets met wasmachines, ik snap er allemaal niets van Schijnheilig

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 08:17

Hihi, ik heb dan vaak een vriend die voor piep loopt in verkleurde kleren Lachen Als ik weer eens een blauwe badstof zweetdeken met zijn werkkleren heb gewassen.