spijkerbroek????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 09:53

Zoals haha, vergeet het maar Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Mercy

Berichten: 149
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Halle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 10:39

Ik rijd altijd met een Wrangler (Slimfit) en heb nooit problemen met opkruipende pijpen en ook ik heb vet!!!! Scheve mond
Volgens mij ligt het echt aan het feit dat je te veel met de benen klemt. Soms, als ik heel veel moet drijven, wil mijn broek ook wel eens even omhoog kruipen en dan weet ik dat ik teveel klem! Zodra ik mijn benen weer los laat, is het opkruipen van de pijpen ook weer verleden tijd.
Tja.....ik zou het anders ook echt niet weten waar het aan ligt.... Verward

Kijk eens op....
http://spaces.msn.com/members/ihekkert/

Groetjes,
Ingrid

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 10:57

Misschien ligt het wel aan de pony's! Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:21

Is je broek niet gewoon wat te groot? Misschien dat 'ie in een maatje kleiner niet omhoog kruipt. Ik rij in een wrangler die perfect zit en heb nergens last van!

Pluk de dag
Voor je in een vaas eindigt...

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 13:43

Malabarista"]
[quote="ingeo schreef:
en ik heb X-benen! en daar heb ik bij het rijden op allerlei manieren last van, behàlve dat m'n broek opkruipt.......! het leven is niet simpel hè.... Knipoog


Er zijn mensen die menen dat je als je vaak en lang (jaaaaaaren) rijdt, dat je dan O-benen krijgt... dus misschien worden ze bij jou nog ooit recht Clown En ik heb last van mijn O-beentjes... als ik lang moet staan bijvoorbeeld, krijg ik 'pijn' aan de binnenkant van mijn knieën. En eigenlijk zijn ze nog niet eens zo erg. O, ik zever.
[/quote]


dat is wel echt zo, wat je zegt van die 'nog weke benen' op 3 jaar! als ik mijn moeder dus iets kan verwijten, is het wel dat ze me beter van kind af aan wèl op een knol had gezet (en ik vroeg niet liever!), dat was de allerbeste therapie geweest voor mijn X-jes!

maar, ik kom hier stilaan tot de konklusie dat ik wel gewèèèèldig goed op mijn paard moet zitten, ik heb gewoon 'een' broek aan, en ik ga rijden, punt! Haha!

maar als er iemand een broekenhandeltje overweegt: voor mij ééntje met schokdempertjes aan mijn zitbeenknobbels graag! daar heb ik precies toch echt meer last van dan de modale westernruiter Verdrietig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers