WN: Oosterwolde - Silver Ranch Show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:51

Gefeliciteerd XoNo, jammer van je galop in de reining. Gera, ik stond bij de reining vlak naast de deur. Ik weet niet of je dan de goeie voor je hebt Haha!
Ik herkende XoNo wel (handig, die startnummers Haha! ), en Rina ook. Voor de rest heb ik geen flauw idee hoe ze eruit zien, dus sorry Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 23:57

Ja, ik heb de goeie voor me, ik heb namelijk nog even in je profiel gespiekt Lachen Maar het is heel vervelend als je niet zeker weet of iemand van bokt is ja of nee. Het is ook zo dom (want ik wist je naam niet, alleen je boktnaam Scheve mond ) om te gaan vragen 'ben jij van bokt?'. Zo niet, dan kijken ze je vast aan alsof je een rare afwijking hebt. 'Ben jij van bokt' is als je dit forum niet kent natuurlijk een beetje een rare zin Haha!
Naast je stond volgens mij Carla? Ook hier van bokt, zag ik. Ik ben namelijk even de profielen hier in dit topic langs gegaan. Stonden er nog meer bokkers bij jullie of zijn jullie de enige die ik mis ben gelopen? Stom hoor, ik had je best wat over je paardje willen vragen, maar ja, volgende keer toch maar iets geimproviseerds 'bokts' dragen *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 00:00

gera schreef:
Naast je stond volgens mij Carla?


Mayflower op bokt, zie ik in een ander topic..
Ik weet niet of ik nog andere bokkers heb gezien. Heb rina natuurlijk wel gezien.
Ik heb Dance waarschijnlijk ook wel gezien, maar die heeft geen foto's in haar profiel, dus dat kan ik niet checken. En KarinG reed tegen XoNo in de reining. Ik moet alleen zeggen dat ik nog nooit op haar profiel had gekeken. Wist dus ook niet dat ze op bokt zat en heb geen foto's van haar gemaakt in de reining... Sorry! Scheve mond

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 00:03

Carla is mijn zus, daar stond ik idd bij Haha!
En azhari stind er ook bij, maar die ken je denk ik niet Lachen

Volgende keer doe ik mij t-shirt met mijn usericoon wel aan *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 00:05

Romkabouter schreef:
Volgende keer doe ik mij t-shirt met mijn usericoon wel aan *LOL*


Dat zou heel verduidelijkend zijn! OK dan! Ik moet eens kijken wat ik dan ga regelen. Heb namelijk geen shirt waar ook maar iets op staat wat op mijn usericoon lijkt.. Of ik geef een aantal dagen vantevoren aan wat ik ga dragen (als ik dat dan al kan zeggen.. het hangt namelijk altijd van mijn stemming af....)
Plingacht trouwens dat jij en Carla getrouwd waren.... oeps Bloos! Omdat jullie dezelfde achternaam hadden. Haha wist ik veel dat jullie broer en zus waren! Maar het is me nu duidelijk Haha! *

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 00:06

moet ik maar aan de lianen gaan slingeren Haha! en kreten slagen Tong uitsteken

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 00:07

Ik heb er al 1 Haha!

Ik heb het geprobeerd met zo'n strijkpapier en dat is wel aardig gelukt.
Op de plek waar normaal gezien een borstzakje zo zitten zeg maar Lachen
Op een oud shirt, maar alle shirt die ik aan heb zijn oud. Behalve het shirt waarin ik wedstrijd rij Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 00:08

xena schreef:
moet ik maar aan de lianen gaan slingeren Haha! en kreten slagen Tong uitsteken


Zo, het wordt nog wat bij de eerstvolgende wedstrijd! Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 00:08

Sommigen denken ook dat ik de vader van mijn neefjes ben Tong uitsteken

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 00:10

Is ook niet zo raar als je zus haar eigen achternaam houdt... Ik snapte het al niet.. Heb vast niet diep genoeg nagedacht haha. Soms..... Blond

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 09:53

Dat het zo rustig was lag niet alleen aan het grote aantal wedstrijden denk ik, maar ook voor de keuze Anneke als jury. Er stonden in elk geval al 8 mensen langs de kant die lessen bij Anneke en ik weet er nog meer die daarom niet mee deden.
Dan heb ik je denk ik wel gezien gera.
Colin gefeliciteerd, heb de pleasure net gemist, maar de reining wel gezien. Ging ook netjes voor een eerste wedstrijd!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 10:02

Gefeliciteerd iedereen! OK dan!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 10:09

Jeempie Xono, netjes hoor!! Je hebt nu toch ook al meteen punten gehaald voor de award toch Lachen

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:43

gera schreef:
Is ook niet zo raar als je zus haar eigen achternaam houdt... Ik snapte het al niet.. Heb vast niet diep genoeg nagedacht haha. Soms..... Blond


Hé, hé, we zijn toch wel geëmancipeerd hè!! Haha!

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:45

Romkabouter schreef:
Sommigen denken ook dat ik de vader van mijn neefjes ben Tong uitsteken


En hij lijkt er niet eens op Haha! (blonde knaapjes met blauwe ogen) Hoe komen ze erop Verward

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:50

Azhari schreef:
Dat het zo rustig was lag niet alleen aan het grote aantal wedstrijden denk ik, maar ook voor de keuze Anneke als jury. Er stonden in elk geval al 8 mensen langs de kant die lessen bij Anneke en ik weet er nog meer die daarom niet mee deden.


Ja, dat denk ik ook!
Ik had zelf ook graag mee willen doen, vooral ook omdat het zo'n rustige wedstrijd was (dat vind ik wel prettig, duurt het niet zo lang allemaal) en omdat het natuurlijk zo lekker dichtbij is. Maar helaas............. volgende keer maar weer (als er tenminste een andere jury is) Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 11:51

Gewoon goed worden en verder weg gaan is mijn motto *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 11:52

Mayflower"]
[quote="gera schreef:
Is ook niet zo raar als je zus haar eigen achternaam houdt... Ik snapte het al niet.. Heb vast niet diep genoeg nagedacht haha. Soms..... Blond


Hé, hé, we zijn toch wel geëmancipeerd hè!! Haha!
[/quote]

Tja, maar ik dacht even niet goed genoeg na, blijkbaar... Bovendien staat er ook niets in jullie profiel van 'mijn broer/zus zit ook op bokt', maar ja, dat is misschien voor de iets jongere bokkers Haha!

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:02

Dan heb ik jou ook wel gezien Gera, want ik heb nl. "stiekum" meegekeken op de display van jouw digi Bloos!
(ja, ja, ik stond dus naast jou, maar ja ik heb ook niet gezegd: "ben jij van bokt?", dus je bent niet de enige) Maar OK, voor de volgende keer weten we het

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:06

gera schreef:
Bovendien staat er ook niets in jullie profiel van 'mijn broer/zus zit ook op bokt', maar ja, dat is misschien voor de iets jongere bokkers Haha!


En bedankt.............. we kunnen niet allemaal meer 18 jaar zijn Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 12:07

Mayflower schreef:
Dan heb ik jou ook wel gezien Gera, want ik heb nl. "stiekum" meegekeken op de display van jouw digi Bloos!


Dat is pas stiekem! Knipoog Dan heb je misschien ook wel gehoord dat ik op het al-ler-laatste moment nog eens moest ontdekken dat ik de camera verkeerd ingesteld had. Voor de hele dag Scheve mond De binnenfoto's werden steeds zooo slecht, ik snapte er helemaal niks van. Veel te donker, heel erg raar. En ik ga niet flitsen natuurlijk in een binnenbak tijdens een wedstrijd. Bovendien krijg je dan rare gele oogjes bij de paarden. Maar het kon gewoon niet dat mijn foto's zo donker werden. Dat was altijd zo in binnenbakken. Ik snapte er niets van. Aan het eind van de dag zat mijn vriend wat met de instellingen te spelen en zag ineens dat je de ISO-waarde in kan stellen Lips are sealed Hij stond op 50! Hij moest dus minstens op 400 staan wil je binnen goede foto's maken. Hoe leer je je eigen camera kennen... (en veel te laat) Lips are sealed De laatste paar foto's van de versatile zijn dus echt mooi geworden, van rina. Toen pas merkte ik dat ik, zelfs als zij aan de andere kant van de bak was, prachtige foto's kon maken zonder extra belichting. Ik voelde me zo Boos! Echt verschrikkelijk. Maar ik kom nu zeker volgende week foto's maken tijdens de Paint wedstrijd in Wijdewormer. Eens kijken of ik nu wél redelijke foto's kan maken daar, want het was altijd verschrikkelijk daar. Maar ja, wat wil je met een ISO-waarde van 50 Verdrietig

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 12:09

Mayflower schreef:
En bedankt.............. we kunnen niet allemaal meer 18 jaar zijn Haha!


Haha, nee zo bedoel ik het niet Nee, het zijn meestal de bokkers van veertien (no offence) die in hun profiel zetten 'en mijn zusje zit ook op bokt! Klik hier voor haar profiel!!' etc. Ik had het van jullie dus ook niet verwacht... Ach gut

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:12

Jammer dat we een koeieclinic hebben, anders was ik er ook in Wijdewormer!

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:22

Nee, ik heb niet gehoord dat de foto's niet goed waren, wat zonde zeg!! Verdrietig Ik heb blijkbaar mijn ogen beter de kost gegeven dan mijn oren) Haha! Bloos!

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:29

We hebben idd (vanuit de rijvereniging) een cow-clinic op 31 augustus van Willem Oldendaal (A OK ranch Makkinga). Heb er wel zin in, maar ben een beetje bang voor Koe Koe Koe
Quincy niet, die heeft al eerder aan teampenning gedaan, dus dat belooft nog wat Haha!