WN: Oosterwolde - Silver Ranch Show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 05:39

Succes allemaal vandaag!
Wij gaan zo richting Saasveld!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 09:06

ja jullie in saasveld ook suc6

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 10:12

ik rij 11 uur die kant op....eerst even de kids wegbrengen Haha!

ben benieuwd of ik uberhaupt iemand zal "herkennen" als Bokker Tong uitsteken

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 12:32

hey dat ik woon in elburg dicht bij oosterwolde ik wist niet eens dat dat er was normaal hing er dan wel reclame troep maar nu niet
<
ytot, hoe lang gaat dat door dan?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 12:55

Oosterwolde friesland en niet oosterwolde bij elburg. Geeft niet, ik heb mij er ook nogal eens in vergist Lachen

Blubsie
Berichten: 11
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 14:59

gera schreef:
Ik ben van plan aanstaande zondag naar Oosterwolde te gaan voor de Silver Ranch Show. Wie gaat er nog meer? De aanvang is 09.00u en het programma is als volgt:

Beginners, amateur & open
Trail
Pleasure
Horsemanship
Reining
Versatile horse

Jury is Anneke de Jong


hey gera,
je moet zeker er naar toe gaan.
ik ga zelf niet want ik woon te ver weg, maar het is zeker de moeite waard!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:31

We zijn weer een poosje thuis Lachen
Jos, het geeft helemaal niets, je had helemaal gelijk en ik ben blij dat jij en mehlika (?) me erop geattendeerd hebben. Ik ben dus helemaaaaaal niet boos Lachen

Ik ben dus vandaag open gestart, omdat amateur en open bij elkaar waren gevoegd, er waren best wel erg weinig deelnemers in de amateur en open Scheve mond Maar misschien was dat juist wel goed voor Bud!
We hebben het namelijk bijzonder goed gedaan voor onze eerste wedstrijd. Meteen in het diepe gegooid door in de open te starten met een 3 jarige zonder wedstrijd ervaring, maar we hebben het best leuk gedaan *glunder* Haha!

Ik ben met Bud namelijk eerste geworden in de open pleasure van de 5!!! Daar had ik niet eens op durven hopen! Hij was erg braaf en duidelijk reed de rest ook slechter dan ik Lachen De open reining ging erg goed, ik was allang blij dat ik mijn pattern goed had gereden (***pattern Haha!). Hij was erg braaf, reageerde goed op mijn zit, maar het was af en toe een beetje rommelig en de spins waren niet super, maar ik vond ze voor ons doen wel super Pling De galop is voor ons beiden niet de allersterkste kant, maar ook dat ging erg goed. We zijn uiteindelijk derde geworden, wel van de 3, maargoed Lachen Klinkt toch leuk! *LOL*

Ik heb rina, Dance, KarinG en Sylva van de(r) Wal (schijnt ook hier ergens onder een naam te zitten Haha!) en gera nog gesproken. Gera niet zo lang, ik wilde net gaan afzadelen en daarna is het er ook niet meer van gekomen, maar ze had foto's gemaakt! Onze foto's zijn niet zo geweldig uitgevallen namelijk Boos!

Al met al een geslaagde dag!

DubbelFun

Berichten: 88693
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:37

Zoooo Xono dat is een mooie start Lachen
Gefeliciteerd hoor.

En de rest natuurlijk ook met alle plaatsingen. *LOL*

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:44

Potverdorie, die Colin toch............goed hoor!!!! Gefeliciteerd!!!!!!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:53

gefeliciteerd OK dan! goed hoor die pleasure.
en de reining ook.
ik denk dat de volgende keer Roel ,Tanja, en Brenda, en ik de volgende keer ook weer naar Oosterwolde gaan Vork

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:54

Yiihhaaaa! Die Colin en Buddels, van harte OK dan! OK dan! OK dan!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:54

Dank jullie wel

Moet je doen Jos, het was dit keer wel ernstig rustig Scheve mond Ik weet niet of ik er bij de volgende show weer zal zijn, of dat ik dan weer in Rotterdam zit, maargoed Haha!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:57

als je eenmaal in friesland zit, dan wil je nooit meer terug Knipoog

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:02

GEFELICITEERD! OK dan!

ik zou ook gaan, maar kwam iets tussen Schijnheilig

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:04

Jij begrijpt hem Lachen Haha!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:16

XoNo schreef:
Jij begrijpt hem Lachen Haha!


Zit je nou nog in het hoooooge noorden, hihihiii.........hebben ze nog een permanente plek voor je over???? Bij terugkomst in R'dam wordt je gek man..........en dat willen we liever niet!!!!! Cool .....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:22

Ik zit er in ieder geval nog een week, en misschien blijf ik nog wel iets langer *LOL* Ik heb mijn eigen kamer Haha!

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:23

gefeliciteerd collin echt super maar de volgende keer ben ik zeker weer van de partij.
En dan ga jij ook starten leuk nieuwe spontane concurent erbij.

groetjes tanja

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:31

Gefeliciteerd Colin! Ik heb je zien rijden in de pleasure en dat ging idd netjes. Ik heb dus verder geen bokkers gezien die ik nog niet kon. Ik heb nog wel even met Rina gesproken.

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:33

Nogmaals gefeliciteerd XoNo. Ging hartstikke lekker. Budje was onwijs braaf.
Was inderdaad wel errruuuggg rustig, helemaal niet gwend in Oosterwolde, maar er zijn dit weekend overal zo'n beetje wedstrijden.

Aan de andere kant waren we ook blij dat het rustig was, XoNo voor zijn eerste officiële wedstrijd en Rina met Cookie die nog nooit zoveel paarden op één keer was tegengekomen. Dus ook de allereerste poging en dat viel me helemaal niet tegen. Knipoog

12 oktober is er weer een wedstrijd in Oosterwolde heb ik gehoord en voor het WRAN NK is er nog Hardenberg, dus blijf nog maar even in het Noorden XoNo.

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 21:58

He Colin gefeliciteerd hoor! Geweldig OK dan! Enne, blijf lekker in het hoge noorden joh, is toch veel gezelliger Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 22:35

Echt super Colin! Ik zag al dat het erg goed ging in de pleasure, maar dat je eerste zou worden... Ik zag het eerlijk gezegd wel al aankomen, want het ging echt vreselijk netjes in de pleasure. Mooi constant tempo, zei Anneke nog tegen me. Dat is wel een compliment!!! Ja, ik was, en ben, echt blij voor je

Bud is echt een prachtig paardje! Super dat ik hem ook eens in het echt heb gezien. Ik kende hem alleen van foto's, maar in het echt is hij toch wel OK dan! Heb vandaag het veulen waar ik zo geinteresseerd in was nog een keer gezien en ook een heeeeel erg leuk Paintveulen. Ik weet het nu echt niet meer wat ik wil.... Paints zijn ook wel heel erg super

Verdorie, heb verder helemaal geen andere bokkers gezien! Ja, volgens mij stond Romkabouter bij de reining vlak naast me, maar ik was jou en Bud zo geconcentreerd aan het fotograferen dat ik niet gepraat heb Knipoog

Ook een nette prestatie van Rina trouwens, eerste in de versatile! Heb ik ook een aantal mooie foto's van kunnen maken! Ik stuur je de foto's snel toe XoNo en volgende keer praten we langer!!! (ik had na de wedstrijd nog wat afspraken om bij paarden te gaan kijken, dus ik was wat hectisch..)

little

Berichten: 323
Geregistreerd: 21-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:37

He Colin, gefeliciteerd joh, echt goed. Volgende keer wat dichter bij huis starten, kunnen we tenminste komen kijken Knipoog

pareltje

Berichten: 247
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: mijnsheerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:18

heey colin...
lang niet gesproken!!! veelste lang al niet....
HARSIKKE GEFELICITEERD!!!!!!! MET JE BEHAALDE PLAATSEN OP JE EERSTE WEDSTRIJD!
echt super toppie..
geef bud maar een knuffel van me.
ennuh wel weer terug komen he!
groetjes aan sil

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:28

hoi,

XoNo; super joh !!! OK dan! OK dan! van harte gefeliciteerd !!

De anderen natuurlijk ook van harte met de behaalde resultaten ! OK dan!

groetjes