de vooruitgang

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

de vooruitgang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 10:38

hallo allemaal,

er waren nogal wat mensen toch nog geintresseerd of ik wel of niet vooruitgang boekte in het rijden met mn paardje de foto's heb ik er nog niet van maar ik kan wel vertellen hoe het nu gaat met mn paardje en foto's volgen nog.

er was nogal wat kritiek op meerdere dingen het eerste punt van kritiek was dat ik met een shanks bit reed ipv trens. en hoewel ik toen al had gezegd dat ik op trens zou gaan rijden werd dit niet geloofd.
echter ben ik wel degelijk op trens gaan rijden niet omdat dit hier werd gezegd maar omdat ik het al van plan was voor mn paardje en mezelf en niet voor anderen en diens mening.

hij was in het begin vaak nogal erg moeilijk met de trens was het bit vast pakken en wegwezen weer in galop ik heb er wat trillende rijuurtjes aan over gehouden.
maar nu ben ik dan eindelijk wat verder in stap en draf is ie volledig braaf doet niks wat ie niet mag doen. en loopt netjes naar beneden soms nog wat gespannen maar over het algemeen wel rustig en netjes.
ik let er nu nog meer op dat ik mn handen niet te laag of niet te hoog houdt en rijdt veel overgangen en voltes om zn aandacht er bij te houden. en bovendien het achterhand gebruik te bevorderen en ik weet het niet 100% zeker maar ik denk dat het een stuk beter gaat met het er achter brengen van de achterhand. mn instructrice zei ook dat ie het nog wel doet op de voorhand lopen maar als ik hem dan weer wat meer voorwaarts houd of een volte heb gereden of een wending dat ie er meteen weer onderzit en dat het dan goed is.

het is maar even een korte samen vatting van hoe het nu gaat maar bij deze heb ik het even kort medegedeeld.

mn tenen heb ik me nog niet afgeleerd en mn hakken Tong uitsteken maar ben er nog wel hard mee aan het werk Lachen mn zit is hetzelfde gebleven maar daar kreeg ik volgens mij alleen complimenten over Haha!

heb nog een paar keer naar het zadel gekeken ook als ik er op zat het duwt hem echt niet in zn zij met rijden kan zijn dat het op de foto's van de vorige keer niet helemaal goed lag sowieso heb ik de pad iets meer naar voren gelegd en het zadel goed gelegd. hij heeft zowel schoftvrijheid als schouder vrijheid ook als ik een volte rijden kort of groot heeft ie er geen last van voor zover ik en mn instructrice het konden beoordelen.
ik zal het voor de zekerheid nog een keer laten controleren door een zadelmaker maar volgens mij ligt het wel goed.

uhmz ik weet zo niks meer te vertellen dus als ik foto's gemaakt heb plaats ik ze wel weer een keer en dan kan iedereen het zien
groetjes fabienne

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:08

gefeliciteerd fabske!!! Haha!

Please understand my situation... Knipoog i'm a perfect example for what some people call "retarded" Haha! (OJA: PROFIEL UPDATE! check het uit!)

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:24

Bovendien zijn de hoeken van de bak een ideale plek om hem even weer goed op het binnenachterbeen te zetten Lachen Als je elke hoek in een soort van schoudervoor rijdt dan pak je meteen een extra stukje training mee zonder al teveel moeite Knipoog

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 11:34

thnx voor de tip cornelie en yesta en sugermiss bedankt voor de felicitatie Lachen
jaja alweer 21 jaartjes Tong uitsteken in het weekend kan ik waarschijnlijk foto's gaan maken van mn paardjes en mij en dan niet alleen van mij met swerdy maar ook van mij met present komen er rijfoto's

kuzzzzzzzzzzzz fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:48

Zo te horen gaat dus elke keer iets beter!
Ben heel erg benieuwd naar nieuwe foto's

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 11:56

Tong uitsteken hej summertje jah zeker en ik ben heel blij en uiteraard ben jij de eerste die ik de pics ga sturen Lachen krijg ook altijd rijpics van jou te zien als je ze maakt en jubido staat ook boven aan de lijst die was zo benieuwd en ben maar gerust bokkers hiero die ze willen zien zodra ze gemaakt zijn en ik ze heb kunnen uploaden komen ze ook hier te staan.

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:36

Gefeliciteerd!!! Haha!

Wat leuk dat het zo goed gaat..

Ben benieuwd naar de foto's. OK dan!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:59

Hey Fab!
gefeliciteerd Clown Clown Clown
OK dan!

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl

juval

Berichten: 13184
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 14:16

fijn joh! dat het rijden lekker gaat! zo te lezen heb je er veel plezier in.

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 14:18

Fijn is dat hè, als je vooruitgang boekt. Lekker hoor!

Ook ik ben natuurlijk erg benieuwd naar de foto's!

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 16:52

hej hej allemaal nogmaals bedankt voor de felicitaties Lachen
en juval ik heb er zeker veel plezier in voor mij is het mn leven zou niet zonder paarden en paardrijden kunnen. je kunt zoveel kwijt bij je paard en je ontspant en gewoon weer helemaal van ook als je paard gestressed loopt het leegt gewoon je hoofd van eventuele andere kopzorgen Lachen

niet dat ik die zoveel heb hoor Lachen

en farichta het is idd lekker ja als je vooruitgang boekt en ik hoop nog veel met en van mn paarden te leren en tja jullie zien de foto's zodra ze gemaakt zijn Tong uitsteken

groetjes fabs

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers