Risico's aankoop (Quarter) veulen, graag antwoord!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 12:58

Heb je meer foto's van 'm?? Deze zijn wat donker.........Wat een staart he!!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 13:06

Ik heb mijn monitor vast weer te licht staan.. Scheve mond (of jij te donker Haha! )
Ik zal eens kijken of ik ze zo even lichter kan maken!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:16

Maar op wat voor manier wordt hij nu anders getraind dan? Maar poeh he, zo'n staart wil ik ook wel Lachen

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 12:48

Mooi paard hoor! Niks mis mee naar mijn idee OK dan!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 13:00

Ik ben gisteren naar hem gaan kijken, omdat iedereen altijd zijn of haar eigen mening heeft over een paard. Ik kreeg zeer veel positieve pb-tjes over dit paard, maar ik wilde hem toch graag met mijn eigen ogen zien. Ik wilde zien hoe hij eruit zag, hoe hij tegen mij zou doen en hoe hij bewoog. Dat hij zo super zou zijn, had ik niet durven dromen, eerlijk gezegd. Ik kende hem alleen van de welbekende foto in de hengstenspecial, waarop hij er nog een stuk jonger uit ziet (vind je het gek, ik heb alleen de hengstenspecial van 2000!). Maar hij is echt prachtig! Prachtige goudbruine kleur, heel vriendelijk karakter, vriendelijk in de box (hij deed me echt niks hoor.. en ik ben niet echt een hengstenmens, moet ik zeggen). Hij werd even in de bak gelaten zodat ik wat foto's van hem kon maken. Hij ging lekker spelen en wat rondrennen. Ik stond in de bak, maar hij liep niet over me heen (wat je vaak hoort) en ik voelde me op geen enkele manier ongemakkelijk bij hem. Nee, van mij hoor je geen slecht woord!
Bovendien is het verbazingwekkend hoe ongelofelijk veel prijzen dit paard in de wacht heeft gesleept! Als je hem ziet begrijp je het wel, maar toch, zoveel prijzen voor één paard! (ik was al trots op mijn negen rozetjes die ik op de manege had gehaald Scheve mond ) De ontmoeting met hem viel me, zacht gezegd, niets tegen! Wat een plaatje!
Ik heb natuurlijk ook wat foto's gemaakt en alhoewel mijn camera en ik niet echt vriendjes waren gisteren zijn er toch wel mooie foto's uit gekomen. Hier dus Generals Golden Boy van gisteren

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:12

I LOVE PALOMINO's Lovers Lovers

Mooi eh ?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 18:15

Ja, inderdaad... echt prachtig! Echt een supermooie kleur voor een palomino!