WN: Marienheem, Wran Open NK

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:43

Tsja, zo'n pruik voor onder het spandoek moet wel te regelen zijn natuurlijk Haha! hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ik heb het niet helemaal gevolgd; mag ik zonder pruik niet onder het spandoek...... Verward

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:50

Er komen steeds meer bekenden om ons aan te moedigen. Daar kreeg ik een beetje de bibbers in mijn knieen van. Nu gaat iedereen zich verschuilen achter hun blonde lange lokken zodat ik ze niet zie *LOL* Maar wel een spandoek zodat ik weet dat ze er zijn Haha!

dirkje
Berichten: 712
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:23

enen dit,wie kan my helpen aan het rekeningnr.waar je je inschryfgeld voor het nk op moet storten.ik kan het nergens meer vinden,op een klein briefje geschreven en is in de prullebak of zo beland.

BillyBoy
Berichten: 57
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:26

Vera, ook succes met halteren en ook ik kom voor je duimen. OK dan!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 08:25

Ik ga voor de Paint- halter- klasses op woensdag..........Maaarrrrrr, ik kan dus nergens een inschrijfformulier downloaden, iemand een idee waar ik het vinden kan?????

dirkje
Berichten: 712
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:16


Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:26

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nog nooit zo´n slecht ingedeeld inschrijfformulier heb ontvangen. Heel onduidelijk en onoverzichtelijk. Ik kon nergens invullen aan welke klasse ik meedeed dus dat heb ik er maar met de hand bijgeschreven.
Gisteren de formulieren van het NK AQHA ingevuld maar dat was een stuk professioneler, duidelijk en goed ingedeeld.

dirkje
Berichten: 712
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:28

nk aqha,die heb ik nog niet,moet je die ergens downloaden,vera kyk a.u.b.onderwerp box delen

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:23

Beste Vera, ik weet niet welk inschrijfformulier je hebt maar het bestaat uit 4 pagina's. 1 blad ruiter en paarden gegevens, achterzijde wran en paint onderdelen 2e blad aqhq aphc en arabieren onderdelen achterzijde wat het allemaal kost kampeer en box reserveringen. Het andere formulier wat met de whw is meegestuurd, moet je de onderdelen zelf invullen. Dus het valt dacht ik wel mee met de slechte kwaliteit.

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:40

Het inschrijfformulier is niet zo ingewikkeld, maar het programma wel. Daar heb ik ook even op zitten studeren om helder te krijgen wat nu de klasses voor Quarters, Paints, enz. was.
Heb ik het goed begrepen dat er geen amatuer halterklasse voor de Quarters is?

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:49

Ik heb inderdaad een heel ander inschrijfformulier. Deze was mij doorgemaild maar dat was een vreemd formulier waar alles door elkaar stond......misschien door het mailen fout gegaan dan. Ik vond het al zo vreemd en onprofessioneel.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 12:43

ik weet echt helemaal nix van western maar een collegaatje van mij doet ook mee, heb alleen geen idee waneer ze moet, ik wil eigenlijk komen kijken, maar ze heeft nu vrij ivm trainen

misschien dat iemand hiet het weet? ze heet Anne Eliens en komt uit Eersel en doet mee met een palomino, geen idee wat ze precies doet(ben ook maar een dressuurmuts Knipoog )

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 12:54

ik denk dat anne in ieder geval mee doet aan de jeugd onderdelen.
die zijn op zaterdag en zondag.

laat roel maar niet lezen dat anne vrij heeft om te oefenen Lips are sealed
staks krijgt hij ook ineens een goed idee Haha!

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 12:54

Tja, het is helaas niet zoals bij dressuur dat je ruim vantevoren al de startlijsten weet....
Kortom, je moet ff weten in welk onderdeel ze gaat starten om een dag en tijdstip te kunnen achterhalen!

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 16:20

Das een luxe vrij ivm trainen dat wil ik ook.
Moet toch naar eens met de rector gaan praten.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:15

Als je zegt dat je aan het NK mee doet dan is dat toch niet niks.. Ik denk dat dat al een goede reden zou zijn om je vrij te geven voor een korte tijd. Of ik moet altijd een verkeerd beeld van een NK hebben gehad. Ik dacht namelijk dat je daar pas aan mee kon doen als je echt ver-schrik-ke-lijk goed was

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:23

gera schreef:
Als je zegt dat je aan het NK mee doet dan is dat toch niet niks.. Ik denk dat dat al een goede reden zou zijn om je vrij te geven voor een korte tijd. Of ik moet altijd een verkeerd beeld van een NK hebben gehad. Ik dacht namelijk dat je daar pas aan mee kon doen als je echt ver-schrik-ke-lijk goed was


dacht ik vroeger ook Tong uitsteken
het enige wat je nodig hebt is tijd*geld en een paard Cool

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:41

Vinden jullie dat ook zo jammer?
vooral bij de gereden onderdelen vind ik het zo ten koste gaan van het niveau op zo’n wedstrijd. En hoe kun je jezelf nou de beste noemen van Nederland als tijd, geld en een paard het criteria zijn?
Want dat is voor mij toch de definitie van “Nederlands Kampioen” = “de beste van Nederland”!? Cool

DubbelFun

Berichten: 88778
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 17:44

Het andere uiterste is een aantal starts van..... Cool
Overigens hoeft de Nederlands Kampioen dit jaar geen Nederlander meer te zijn Lachen

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:47

ook zo iets geks

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:49

Ik hoopte vroeger altijd eens mee te doen aan het NK. Dat leek me echt ultiem. Een meisje van mijn vroegere school was Nederlands Kampioen Judo. Ik dacht dat zij echt allemachtig vreselijk goed moest zijn.. maar weer een illusie Scheve mond Nou ja, dan ga ik maar alvast sparen Haha!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 18:30

ik denk dat je naar een NK kan gaan als je op de gewone wedstrijden leuk presteert. en je paard een grote wedstrijd aan kan.

extra oefenen heeft volgens mij geen zin.
gewoon door trainen zoals je anders doet. anders leg je veel te veel druk op jezelf en dus ook op je paard.
roel gaat dus gewoon naar school Haha!

start in de klasse waar je hoort. als je normaal Amateur start en sommige onderdelen waar je paard goed in is Open, kan je dat ook op een NK doen.
houdt er wel rekening mee dat er bij de pleasure hele goede ruiters meedoen, die je niet in het vaarwater moet zitten.

er kan er maar 1 de 1e zijn , dus als we daarom bij voorbaat al thuis blijven kan het NK wel op 1 dag.
en al die andere kleuren lintjes zijn niet voor niks uitgevonden Haha! Party!!

geld ... ja dat is altijd een probleem. Huilen Haha!
het meedoen kost gewoon veel.
als je met geld doelt op een duur paard , ja.... dat is weer wat anders.
in de loop der jaren zijn er ook genoeg 'gewone' paarden nederlands kampioen geworden , door de rijkunst van de ruiter. OK dan!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 18:40

Gelukkig wel.

Misschien ook wel iets voor Joey en mij

JOS

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 18:48

volgend jaar chantalleke OK dan!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 18:50

Dan al Haha!