Wie wil 2004 weekje mee western rijden in het bos?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:55

Graag doorgeven welke datum voor iedereen het handigst is om kennis te maken ergens centraal in het land. Ik heb iedereen ook een e-mail gestuurd, maar mocht die niet aankomen....just in case..

30/31 aug
13/14 sept
27/28 sept
Graag je voorkeur mailen aan nluigs@wanadoo.nl

Van sommige deelnemers heb ik nog niet alle gegevens. Ik stuur de lijst nog eens rond per mail, wil je dan de ontbrekende gegevens invullen?

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 12:46

Kennismakingsmiddagje voor Veluwe-weekje 2004

Hallo everybody,

er is gekozen voor 30 augustus (zat) om 14.00 uur AC Hotel/Restaurant De Meern/Utrecht. Routebeschrijving via www.ac-restaurants-hotels.nl

Geef je even door of je komt?


Groetjes
Natalie

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:13

Laatste week van juli volgend jaar kan ik toch niet. Dus ik kan niet.

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 16:31

Marcella, jammer!!! we hadden Hero er graag bij gehad !! Misschien bij goed succes een ander keertje???

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:08

Strangertje schreef:
Marcella, jammer!!! we hadden Hero er graag bij gehad !! Misschien bij goed succes een ander keertje???


jou niet hoor marcella, alleen hero!!
kan ie niet alleen komen? Haha! Haha! Haha!
(sorry, stomme mop, kon het niet laten....)

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:41

Tuurlijk..Strangertje wil Hero best alleen verwelkomen daar..en met zijn tweetjes hebben ze geen van beide bazen nodig..
Ingeo je bent een grapjas Lachen) en....
sorry marcella zo was het niet bedoeld hoor. Ik vind het uiteraard ook heeeeeeeeeeeeeel erg jammer dat jij niet meegaat (onbekenderwijs, maar toch..!)

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:50

ingeo"]
[quote="Strangertje schreef:
Marcella, jammer!!! we hadden Hero er graag bij gehad !! Misschien bij goed succes een ander keertje???


jou niet hoor marcella, alleen hero!!
kan ie niet alleen komen? Haha! Haha! Haha!
(sorry, stomme mop, kon het niet laten....)
[/quote]

Nee, want dan ga ik weer naar de keuring in Dordrecht en dat is precies de laatst zaterdag in juli. Haha!

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:12

Oeps..dan kan ik dus ook niet naar de keuring..jammer..maar ja ik heb maar 2 weken kind-loos per jaar en dat zijn de enige weken die ik weg zou kunnen..dus het moet! wel...succes op de keuring!

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 18:14

En volgend jaar hoop ik (hoop, hoop) dat hij modelruin is.

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 18:28

'k heb het genoteerd hoor! Ben erg benieuwd naar alle deelnemers. *LOL*

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:36

Maar Loky dat kan niet..want je zit dan n.b. in Putten!!! Kom je nog de 30e voor de kennismakingsmeeting..heb nog geen antwoord van je gehad!

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 21:40

Hallo allemaal,

wil iedereen die komt op 30 augustus naar de kennismaking in De Meern dat nog even doorgeven (als je dat nog niet gedaan hebt?). Van de 15 mensen heb ik maar 6 die komen..kan dat?? Ook goed, maar dan wordt het een kleiner reisje dan gepland!!

Dus geef even door of je komt (nluigs@wanadoo.nl) en dat geldt vooral
voor Loky, Juval, Marielle van Pegger, Liesbeth & Liesbeth!
Groetjes
Natalie

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:05

Ik woon midden op de Veluwe en van dazen heb je in het bos weinig last, hoor! Het is prachtig om er buiten te rijden! Je kunt uren lang rijden zonder ook maar iemand tegen te komen. Je hebt er bos, heide en zandverstuivingen, bijzonder leuk om te rijden! OK dan! Ik rij namelijk heel veel in de Veluwse bossen. Wat erg leuk is, is om bij Boshuis Drie net buiten Ermelo even te stoppen, daar kun je de paarden in een mooie wei zetten en er zit een bijzonder leuk en knus reataurant naast waar je even kunt pauzeren. De Zwarte Boer in Uddel is ook erg leuk, dat is ook een leuk, knus en ouderwets restaurantje met een weide erachter en er zijn ook stallen. Volgens mij kun je er ook overnachten en de restaurantjes liggen volgens mij aan de Veluwe-trail. Veel plezier en voorpret allemaal!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 15:41

Strangertje schreef:
Oeps..dan kan ik dus ook niet naar de keuring..jammer..maar ja ik heb maar 2 weken kind-loos per jaar en dat zijn de enige weken die ik weg zou kunnen..dus het moet! wel...succes op de keuring!


Zit dit allemaal met veel belangstelling mee te lezen. Helaas, ben dus geen enkele week kindloos en kan in die tijd niet mee.

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:01

jammer Margee, we hebben gisteren een kennismakingsmeeting gehad en qua gezelschap had je er zeker bijgepast volgens mij, ach er komt wel weer 'n andere gelegenheid Knipoog

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:27

Loky schreef:
jammer Margee, we hebben gisteren een kennismakingsmeeting gehad en qua gezelschap had je er zeker bijgepast volgens mij, ach er komt wel weer 'n andere gelegenheid Knipoog


Oude besjes?! Haha!
Lijkt me heerlijk. Op je geliefde paardje, haren lekker slordig, geen make up voor klanten of het werk en lekker kletsen over paarden.
Er zit trouwens nog een klein probleempje aan vast, ik moet dan onze twee paarden uit elkaar halen en 1 blijft er dan thuis achter.... Ach gut

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:38

Margee"]
[quote="Loky schreef:
jammer Margee, we hebben gisteren een kennismakingsmeeting gehad en qua gezelschap had je er zeker bijgepast volgens mij, ach er komt wel weer 'n andere gelegenheid Knipoog


Oude besjes?! Haha!
Lijkt me heerlijk. Op je geliefde paardje, haren lekker slordig, geen make up voor klanten of het werk en lekker kletsen over paarden.
Er zit trouwens nog een klein probleempje aan vast, ik moet dan onze twee paarden uit elkaar halen en 1 blijft er dan thuis achter.... Ach gut
[/quote]

geen make-up?? huh? moest je ons gisteren zien, allemaal ons duurste baljurk aangetrokken, tot achter onze oren opgemaakt, en over paarden kregen we nu ècht geen woord over ons lippen........ Haha! Haha! Haha!

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:23

haha, ja, we konden elkaar goed herkennen met die jurken hè! goed idee. Doen we de volgende meeting weer Haha! !!!
Maar-eh, Margee, misschien kan je allebei je paardjes meenemen, er is nog iemand die wel graag mee wil maar haar paard (ivm veulen) wsl niet mee kan nemen.....

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:06

Margee, wees gerust je kan nog mee. Omdat we toch op het laatste moment (nou ja..) nog van locatie veranderen ivm het grote aantal deelnemers is er vast nog plaats voor jou! En dan hoef je ook de meetings in baljurk en met kroonjuwelen niet te missen! (vergeet niet wat society-gevoelige gespreksonderwerpen mee te nemen..als het maar niet over paarden gaat !!)

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:12

We kunnen veranderen van locatie naar de Woody Ranch, ze hebben plek voor ons!!! Helaas kunnen we in Putten niet terecht met een grote groep..jammer! Naar de Ranch kunnen 16 mensen mee, even duur (of zelfs goedkoper) en er is ruim weide/stalplek voor alle paarden..
De site kan je vinden via de veluwe trail site (www.veluwetrail.nl) of direct via http://home.hetnet.nl/~einderweg3

Laten jullie me even weten of jullie het ermee eens zijn? dan ga ik de optie bevestigen. De betalings- en deelnamevoorwaarden gelden nog steeds (zie afgelopen zaterdag en e-mail!!)
Volgens mij is de Woody Ranch net zo leuk!!!

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:17

wat mij betreft: OK dan! *LOL* !!!!!
hihi, nu moet ik alleen nog even een paard regelen!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:49

ach, juval, al moest je met de kruiwagen, maar méé ga je!!! Cool Haha!

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:17

hihi, ga jij dan duwen?

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:02

tja, een paardje vóór de kruiwagen lukt ook niet echt hé! kom dan maar mee bij mij achterop!! Lovers

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:28

Dames, ik zou heel graag willen. Maar, 2 kinderen, baan, eigen bedrijf bla bla bla...... Jullie snappen het wel zeker, het lukt echt niet Huilen
Ik zou er zelfs mijn nagels voor gaan lakken .....
Volgende keer beter!!!!