Wie wil 2004 weekje mee western rijden in het bos?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 11:59

jammer..dan moeten we die nagels missen..kom je toch een avondje bbq'en??

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:23

Strangertje schreef:
jammer..dan moeten we die nagels missen..kom je toch een avondje bbq'en??


Yammie!!!!

Adine
Berichten: 1
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 14:30

Hierboven (waar je je antwoord schrijft) staat dat het niet echt gewaardeerd wordt als je op een oude topic reageerd, maar ik doe het lekker toch.

Ik wil ook mee!!!!! Natalie Hahahahaha (Ik spreek je nog wel)

horsenut

Berichten: 275
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 14:46

Hee dat is leuk ik woon in Putten Haha!

Ik heb jaren in het bos van putten gereden is helemaal geweldig daar.
De route naar boshuis drie is aan te bevelen daar kun je de paarden in de wei vastzetten en zelf even lekker op het terrasje wat eten of drinken daarna op je gemak weer terug naar de stal is echt een aanrader.

Hoelang willen jullie op een dag gaan rijden? Misschien dat ik wel een dagje met jullie mee rijd als ik het kan volhouden (vanwege reuma in mijn knie) en als jullie het goedvinden natuurlijk (ik ben overigens 31).

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:06

horsenut schreef:
Hee dat is leuk ik woon in Putten Haha!

Ik heb jaren in het bos van putten gereden is helemaal geweldig daar.
De route naar boshuis drie is aan te bevelen daar kun je de paarden in de wei vastzetten en zelf even lekker op het terrasje wat eten of drinken daarna op je gemak weer terug naar de stal is echt een aanrader.

Hoelang willen jullie op een dag gaan rijden? Misschien dat ik wel een dagje met jullie mee rijd als ik het kan volhouden (vanwege reuma in mijn knie) en als jullie het goedvinden natuurlijk (ik ben overigens 31).



mmm, als je reuma hebt ben je oud genoeg Schijnheilig Schijnheilig Haha! !
ik heb er zelf niet zo'n goed zicht op wáár we gaan rijden (daar moet je nathalie (strangertje) voor hebben, maar weet wel dat het logiesadres gewijzigd is.

NA-THA-LIE!!!!!!!!!!!!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:11

Helaas valt dat precies in onze vakantie en het 30+ Boktkamp.
Veel plezier!!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:18

vera schreef:
Helaas valt dat precies in onze vakantie en het 30+ Boktkamp.
Veel plezier!!


dát zal wel lukken Knipoog Knipoog !

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:46

Hoi,

Gaat het nog wel door? Ik heb al een tijdje geen nieuws meer gehoord...

Grtn.,
Bianca

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:52

Hollybollie schreef:
Hoi,

Gaat het nog wel door? Ik heb al een tijdje geen nieuws meer gehoord...

Grtn.,
Bianca


jááááhaaaa!!
ik heb van strangertje iig nog niet het tegendeel vernomen, tot twee weken geleden was alles nog dik voor elkaar OK dan! Haha! !

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 19:56

MAar natuurlijk gaat het nog door!! We zijn nog steeds met 12 mensen, en zitten in Uddel ipv Putten maar ik wil nog steeds en de andere 12 ook!! (toch?)
Yellowfish en ik gaan in het voorjaar de routes ter plaatse bekjken (boshuis 3 is inderdaad sublieme pleisterplaats!!) en we organiseren nog een kennismakingsronde omdat de eerste keer zo weinig mensen bij waren..
MAAR HET GAAT GEWOON DOOR!!
Adine..we gaan kijken of je een paard kan huren/lenen/leasen whatever..maar je moet ook mee!!!
OK dan!

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:07

Leuk, wanneer gaan we weer meeten? Vorige keer was erg leuk en gezellig!
Heb er wel zin in van de zomer, hopen dat mn veulentje mee kan anders ben ik ook genoodzaakt een paard te lenen/leasen/huren.
groetjes

horsenut

Berichten: 275
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:32

Jammer dat het in uddel is Ach gut ik kan nl niet de hele week mee dat trekt mijn knie helemaal niet hier wissel ik het af de ene dag onder het zadel de andere dag aangespannen.
Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:06

Cissy..we meeten weer in het voorjaar..en als Stranger terug is uit de kliniek ga ik beginnen met plannen oke??..en nee ik heb geen nieuwe inschrijvers, wel mensen die voor een dag erbij willen komen..en dat is toch weer gezellig..hoe meer zieltjes hoe meer vreugd toch??
En horsenut..kom er dan gewoon gezellig bij als je tijd en een happy knie hebt..vanuit putten ben je er zo!!..vinden we wel gezellig..er gaan pas 3 haflingers mee..dus een 4e is altijd welkom!!!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:37

Strangertje schreef:
Cissy..we meeten weer in het voorjaar..en als Stranger terug is uit de kliniek ga ik beginnen met plannen oke??..en nee ik heb geen nieuwe inschrijvers, wel mensen die voor een dag erbij willen komen..en dat is toch weer gezellig..hoe meer zieltjes hoe meer vreugd toch??
En horsenut..kom er dan gewoon gezellig bij als je tijd en een happy knie hebt..vanuit putten ben je er zo!!..vinden we wel gezellig..er gaan pas 3 haflingers mee..dus een 4e is altijd welkom!!!


stranger??! in de kliniek????!!

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 01:49

Citaat:
Yellowfish en ik gaan in het voorjaar de routes ter plaatse bekjken (boshuis 3 is inderdaad sublieme pleisterplaats!!) en we organiseren nog een kennismakingsronde omdat de eerste keer zo weinig mensen bij waren..

Ah Stranger, Verward nu volg ik 't niet meer, wij zouden toch samen de route gaan doen? of denk jij soms dat ik yellowfish ben omdat je mij altijd op dat adres mailt; Nee dus; mijn bedrijf heet yellowfish en er is hier iemand op bokt die zich ook zo noemt erg verwarrend, deze boktnaam heeft niks met mijn bedrijf te maken (zie www.yellowfish.nl)

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:24

Sorry Loky..natuurlijk bedoel ik jou..was even in de war met al die "gele visjes"hiero!!..

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:43

Okidoki,en ik heb er nu al zin in