help wie weet wie paarden vervoert uit usa???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pigino
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-11-01

help wie weet wie paarden vervoert uit usa???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-03 23:23

ik wil een paard uit de usa halen maar ik heb nog geen contact kunnen krijgen met bijv. nedpoint. het nummer uit de advertentie (blad de quarter)geeft contstant ingesprek of fax!!
wie weet nog meer bedrijven die paarden vervoert over de grens???
als jullie me kunne helpen heel graag want er zijn nog meer mensen serieus geintresseerd in dat paard in de usa.ene verkocht=pech voor mij alle hulp en nummers zijn welkom alvast bedankt OK dan! OK dan!

Iznogood
Berichten: 7
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 01:00

Hallo jojo

Wout van Tellingen (nederlander), vaquero horse ranch heeft een quarrantinefacilitie in Wimberley Texas.
Zeer geschikte kerel en betrouwbaar is ook nog 250 dollar goedkoper als voornoemde transporter.

adres: Vaquero horses ranch
300 sachtleben Road
Wimberley Texas
Tel:001 512 847 9561
Handy: 001 512 923 1778
e-mail: wout@wimberley-tx.com

Hij verzorgt alles van a tot z.

Groet ron

WenS

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 08:50

Als je paard nu op een ranch staat waar het mogelijk is om hem apart van andere paarden te houden, kun je hem ook daar in quaranteine doen, wel extra werk voor hen met documenten en dierenarts, maar dan hoef jij alleen nog de vlucht te boeken !
Is een stuk goedkoper !
Groetjes Wendy Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 09:05

KLM

Pigino
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 09:31

alvast bedankt voor het zetje in de goede richting ik zal zeker even ciontact op nemen met die man in texas alleen het paard die ik wil halen staat in colorado dus dat is weer een stukje reizen over de weg.maar iniedergeval OK dan!

Iznogood
Berichten: 7
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:26

jojo schreef:
alvast bedankt voor het zetje in de goede richting ik zal zeker even ciontact op nemen met die man in texas alleen het paard die ik wil halen staat in colorado dus dat is weer een stukje reizen over de weg.maar iniedergeval OK dan!


Vliegen van uit een andere plaats dan Houston Texas heb ik ook al gecheckt maar daar liggen de prijzen veeeeeel hoger.(vanuit Seatlle 8000 dollar bv) Binnenlands transport kan Wout ook voor je regelen, als je hem belt zeg maar dat je zijn handynummer van Ron en Vanessa hebt gekregen.

Binnenlands transport door een goed en net bedrijf kost ongeveer 0,50 dollar per mile.

Rob van Veen regelt de zaken in Nederland maar dat zal Wout je wel vertellen.
Greetz Ron