26-27 western show manege Wennekers??

Moderators: goldenarrow, Animal

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

nadine1

26-27 western show manege Wennekers??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 20:29

heej,

ik was op stal wennekers naar de western show geweest. en vond het in een woord : ' GEWELDIG' maar nu wil ik van jullie weten wat jullie ervan vonden. Want de man die het organiseerde die ken ik goed, en vroeg of dat ik aan mensen wou vragen wat hun er allemaal van vinden.

[size=9]'''Van het edele paard dat je wilt rijden, moet je de gedachten leren aanvoelen en vooral niets onlogisch van hem verlangen''.Wees rechtvaardig en je hebt zijn vertrouwen verdiend. Wees zachtaardig en je vindt een vriend.

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 20:35

Te koop: boomloos zadel van goede kwaliteit
http://www.bokt.nl/markt/ad/430699/boom ... l-colorado

nadine1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 06:36

[quote="nadine1"]heej,

ik was op stal wennekers naar de western show geweest. en vond het in een woord : ' GEWELDIG' maar nu wil ik van jullie weten wat jullie ervan vonden?

[size=9]'''Van het edele paard dat je wilt rijden, moet je de gedachten leren aanvoelen en vooral niets onlogisch van hem verlangen''.Wees rechtvaardig en je hebt zijn vertrouwen verdiend. Wees zachtaardig en je vindt een vriend.

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:01

Sugarmiss schreef:
Print dit [WN] Super wedstrijg wennekers maar eens voor hem uit dan.
Verdere reacties ook graag op de gegeven link (blijft alles netjes bij elkaar :) ).

Te koop: boomloos zadel van goede kwaliteit
http://www.bokt.nl/markt/ad/430699/boom ... l-colorado

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten