Vanaf vandaag is het officieël: Ice Painted Bright heeft een nieuwe eigenaar: c'est moi:IJp.
Jullie kennen hem misschien beter als Silver uit de volgende topics: [ITP] Hi ho Silver away........ Losgooifoto's.
Nadat ik op 23 september van mijn beste maatje, mijn brabander, mijn kanjer van een paard afscheid heb moeten nemen, had Evelien Silver voor me in de aanbieding. Allemaal héél spannend want vandaag zou de keuring zijn. En raad eens: hij is goed gekeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb Gabor, mijn brabander, 12 jaar gehad en helaas de beslissing moeten nemen om het te laten gaan, met pijn in mijn hart, maar het beste voor hem.
Ik reed Silver al sinds december vorig jaar en dit was het eerste paard in die ruim 23 jaar dat ik rij waar ik een echt WOW-gevoel bij had.
De mensen die de vorige topics hebben doorgelezen weten allemaal wat voor een paard het was en nu is geworden. Helaas lag het nooit in de mogelijkheid voor mij om hem erbij te nemen. Maar nu, door het overlijden van Gabor, wel.
Ik ben momenteel echt zo blij als een klein kind, sowieso dat ik de mogelijkheid kreeg om hem over te nemen.
Evelien: onwijs bedankt!!!!
We kijken wel wat de toekomst ons brengt, jullie gaan nog van ons horen!