Equine Supply Direct heel fout!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Equine Supply Direct heel fout!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 15:30

Ik heb de voorgeschiedenis al uitgebreid beschreven:
[WN] Slechte ervaring met Equine Supply Direct

Maar ik ben eens gaan zoeken op internet en ben toch wel rare dingen tegengekomen!
Ik heb van Equine Supply ooit eens antwoord op een mailtje gekregen, deze was ondertekend met "Steve Thompson".

Ik heb vandaag eens in de Amerikaanse telefoongidsen gezocht en wat schetst mijn verbazing??
Nergens staat een firma Equine Supply Direct in de gidsen.
Maar het telefoon- en faxnummer die op de internetsite vermeld zijn, staan in de telefoongidsen beide op naam van Steve Thompson!
Deze Steve woont ook in Newhall alleen op een ander adres.

Vervolgens ben ik eens gaan zoeken wie of wat er dan op het adres zit wat op de internetsite staat.......daar zit een firma "SCV Realty" met een ander telefoonnummer. Verward

Ik kan niet anders concluderen dat hier een heel naar luchtje aan zit!
Ik denk dat deze "firma" niets anders is dan een internetsite van een slimme jongen, die zich voordoet als een enorme organisatie... >:(<

Telkens als ik belde kreeg ik een bandje met "al onze medewerkers zijn in gesprek, maar u kunt een boodschap achterlaten" JA..JA!

Ik vraag me nu af hoe ik met deze informatie verdere stappen kan ondernemen!


skybandit
Berichten: 36
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:38

Ik heb al verschillende keren spullen gekocht bij Equine Supply Direct en NOOIT GEEN PROBLEMEN gehad. De spullen zijn echt van goede kwaliteit en de verzending ging altijd snel.

Kortom ik ben altijd goed behandeld, dus ik weet niet waar het probleem bij jou ligt. Er kan natuurlijk altijd wat misgaan, maar of dat aan Equine Supply Direct ligt? Wel is het vreemd dat je geen reactie krijgt....

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 15:41

Punt is dat er geen enkele vorm van communicatie mogelijk is, dat vind ik verdacht.

skybandit
Berichten: 36
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:52

Probeer toch nog een keer te mailen, maar blijf vriendelijk, want anders krijg je echt geen antwoord. Misschien was je de hele tijd wel al vriendelijk, maar blijf ook nu nog vriendelijk.
Ik vind het ook maar raar dat je nog geen reactie hebt gekregen, vermeld trouwens in je mailtje ook telkens weer het bestelnummer van je bestelling ....
Veel meer dan blijven proberen in contact te komen, kun je niet doen, dus veel succes verder....

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 18:42

Kun je niet dat antwoordapparaat helemaal vol-banketstaven met een tekst uit een willekeurig boek/blad dat je voorleest (tip: de bijbel Haha! )? En dan een week achter elkaar? Worden ze vanzelf wel zat... *LOL*
Maar het is inderdaad heel raar dat je helemaal geen reactie krijgt, terwijl anderen kennelijk geen problemen hebben.
Aan de andere kant: ik heb twee jaar terug eens een hele intensieve mailwisseling gehad met Bea Versélewel (van de Quarter), omdat ik de bladen steeds niet kreeg. Zij stuurde ze weldegelijk op en snapte er ook geen zak van. Na een week of twee kreeg ik een geseald pakketje van de KPN, waar een heleboel achterstallige post van ons inzat (behalve de Quarter helaas). Wat bleek nou: een paar kwajongens hadden bij de postbode een paar keer de tas leeggeroofd en de post in de struiken gemieterd... Daar was dus een hele logische verklaring voor.
Ik zou zeggen: gewoon volhouden. Eens zullen ze toch moeten reageren. Andere mensen krijgen kennelijk wél hun spullen, dus misschien is hier ook wel een verklaring voor. Maar vervelend is het wel!

Signe

Berichten: 5798
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 18:58

Het feit dat steve thompson uberhaupt in het telefoonbeok staat is al heel wat! ( hij had de meel met een andere naam kunnen ondertekenen, het telefoonnummer had van een pizzaria kunnen zijn) Het kan zijn dat hij een magazijn huurt bij SCV Realty en dat als adres heeft opgegevn zodat hij niet de halve wereld bij hem aan de deur krijgt. Als hij je idd zit te flessen, had hij het veeeel slimmer kunnen aanpakken.

Stuur hem eens een meel waarin je meld dat je bij hem gekocht hebt omdat je over zijn goede reputatie hebt gehoord van anderen en dat je teleurgesteld bent dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen en je meeltjes steeds onbeantwoord blijven.

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 20:41

Ik ben in al m'n mailtjes, ingesproken berichten, faxen en brief heel netjes gebleven en uitgegaan van een net internetbedrijf.
En inderdaad kan het pakket ook weg zijn geraakt, maar geef dan gewoon antwoord en laat het pakket tracen.
Dat had Steve in het enige mailtje dat ik ooit van hem heb ontvangen ook aangegeven.

Dus ik ben een beetje uitgeschreven.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 20:42

Misschien werkt deze steve niet eens bij equine supply direct? Maar is het iemand die zich ervoor heeft uitgegeven om daar te werken ofzo?

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 20:51

Het telefoonnummer en het faxnummer dat op de internetsite van Equine Supply staan, staan beide in de Amerikaanse telefoongids op zijn naam.
Dus op één of andere manier heeft hij er mee te maken.

Healing Touch voor dieren? Kijk op http://www.petsandpeople.nl

skybandit
Berichten: 36
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 20:55

Steve werkt wel degelijk bij Equine Supply Direct. Hij is degene die alle mailtjes beantwoord en de internetbestellingen afhandelt.
Of hij de enige is die voor ESD werkt weet ik niet....

In ieder geval snap ik niet dat hij niet antwoord, maar ja misschien heeft hij het pakket wel degelijk verstuurd en denkt hij juist dat jij degene bent die de boel flest, en misschien reageert hij daarom niet. Hij kan immers niet weten dat jij het pakket daadwerkelijk niet ontvangen hebt.

Ik hoop dat alles uiteindelijk goed komt voor je!

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 21:06

Hé, Skybandit!
Wanneer heb jij voor het laatst iets bij ESD besteld? En hoe snel had je het in huis?

Liesbeth
Berichten: 268
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 11:32

Heel eenvoudig.
Ik zou de wet inschakelen Haha!
Zowat elke stad in amerika heeft een site voor toeristen enzo.
Hier staat bijna altijd de sherrifs-office (of police-office) ook bij.
Deze zou je bijvoorbeeld eens kunnen mailen dat je door een inwoner van hun stad bedonderdt bent, zijn ze meestal niet zo blij mee
Kans is aanwezig dat ze eens even gaan kijken.
Gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen.
greetz,
Liesbeth

skybandit
Berichten: 36
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 16:15

Ik heb voor het laatst in mei wat spullen besteld en ik had het erg snel, binnen 10 werkdagen in huis. Normaal gesproken duurt het maximaal 15 werkdagen (3 weken dus).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 1 bezoeker