uitgeest

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
golda1

Berichten: 137
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: belgie

uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 18:28

heb vandaag na anderhalf jaar maar weer eens een wedstrijd gereden, en ze was super braaf, helaas in de reining 1 spin te weinig, in de trail was ze een beetje hupsig werden we derde van de drie, en in de pleasure was ik niet zo erg tevreden maar werd ze toch 2e van de 5. dus mijn dag kon niet meer stuk. en heb weer helemaal de smaak te pakken.


Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 19:29

He, was jij dat meisje met die grote merrie (nou ja, groot vergeleken met de Quarters en Arabiertjes, dan Knipoog )? Die kan echt netjes pleasuren! Super, hoor!

golda1

Berichten: 137
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 19:43

ja dat was ik, en ja ze is erg groot vergeleken met de quarters. ben ook heel erg trots op haar.

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:20

hey leuk, ik heb je ook zien pleasuren, leuk pleassure paard, mn vriendin reed ook mee in die klasse met een arabier. die is nog 1e in de beg. reining, 1e in de beg. trail, en 4e in die klasse pleassure, mooie dag voor mij dus Cool was wel gezellig, beetje stoffig maar dat mocht de pret niet drukken he mac! Knipoog Haha!

feel the power of Nimbo! Knipoog

Typhoons

Berichten: 311
Geregistreerd: 13-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:25

Nou wat leuk ik heb ook meegedaan vandaag, met 2 paarden. Een appaloosa en een arabier. Ik heb 2 keer reining beginners gereden, pleasure beginners en pleasure gevorderden. Heeft iemand foto's gemaakt?
Gr maud

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 22:00

Typhoons schreef:
Nou wat leuk ik heb ook meegedaan vandaag, met 2 paarden. Een appaloosa en een arabier. Ik heb 2 keer reining beginners gereden, pleasure beginners en pleasure gevorderden. Heeft iemand foto's gemaakt?
Gr maud
hey ja jou heb ik nog ff gesproken, tenminste mn vriendin Tong uitsteken die arabier die je hebt is echt wel mooi! Kwijl maar cheyenne natuurlijk ook! haha Knipoog

feel the power of Nimbo! Knipoog

Typhoons

Berichten: 311
Geregistreerd: 13-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 22:20

Oja wat grappig. Dat paardje van jouw vriendin heb ik gezien, die bruine toch? Dat is toch geen arabier? Ik denk zomaar dat ik de verkeerde voor me heb.

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 22:29

Typhoons schreef:
Oja wat grappig. Dat paardje van jouw vriendin heb ik gezien, die bruine toch? Dat is toch geen arabier? Ik denk zomaar dat ik de verkeerde voor me heb.
ja dat is wel een arabier, een kruising, ofzo (eigenlijk een vuilnisbakkie, zegt mn vriendin net) wacht dacht je dan dat het was? een quarter? Knipoog hij ziet er wel zo uit hoor als een arabier vind ik! groeten rhynstoner

feel the power of Nimbo! Knipoog

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 08:57

hoe ben je geeindigt maud

Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 10:20

Ik ben helemaal trots. En ik vond het gisteren ook heel erg gezellig.
Jemille en ik werden 4e in de reining. Ze deed het voor haar doen heel erg netjes. En al ging het changeren niet netjes ze deed het toch.....toppertje.
En met pleasure waren we 1e.

Typhoons

Berichten: 311
Geregistreerd: 13-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 13:18

Ik ben twee keer 5e geworden, 4e en 3e. Ik ben echt blij dat die hengst zich zo goed heeft gedragen Haha! Ik hoop nu op meer wedstrijden. Ik ben ook geinterviewd voor een krant, iets met Kennemer dagblad ofzo. Heeft iemand iets gelezen? Ik ben benieuwd naar het stukje....

kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 21:19

hoi maud, ik kan je wel wat toesturen uit de krant, ik heb het gelezenin het NHD. volgens mij heb ik jou adres nog ergens. ben jij vorig jaar ook gestart in Uitgeest op de winterranch?

basß
Berichten: 83
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:58

is daar een goede bodem waar je stops kan maken ????????


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers