Waar halen jullie je hoed vandaan?

Moderators: goldenarrow, Animal

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast998

Waar halen jullie je hoed vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-03 19:06

Titel zegt de vraag al. Ik heb even gezocht hier, maar kon geen goed antwoord vinden.
Ik rij namelijk wel eens in de regen buiten, maar dan worden mijn oren en gehoorapparaten nat en die kunnen daar niet tegen. Ik heb er net al eentje compleet vervangen wegens de vocht Huilen Dus dacht ik aan een hoed, maar ik draag eigenlijk ook altijd een cap. Maar met cap worden ze toch nat dus zijn er hoeden te koop die zo groot zijn dat je ze over een cap kunt doen? Mijn cap is een Swing Pro. Iemand ervaring hiermee?

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 08:15

Volgens mij is eerder een topic geweest over veilige hoeden, maar aangezien zoeken niet mijn sterkste kant is ... Bloos

Misschien dat iemand anders weet welk topic dat was.

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 09:49

Ik rijdt buiten altijd met een zogenaamd 'eitje' en daarover heb ik een wax hoed. Dat is een soort cap maar dan alleen het binnenste gedeelte zonder zwart fluweel.
Je ziet er niks van, behalve dan de band onder je kin, je hebt bescherming, je hoofd wordt niet nat en het staat nog stoer ook!
Bij Arthur's western store zag ik vorige week nog een hele berg van die dingen hangen.
ideaal!

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl

Gast998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 23:09

Aha! Ik zag wel topics over "eitjes" maar ik dacht dat dat dingen waren om de hoed in model te houden Haha! Zal daar dan eens naar gaan zoeken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie