Hè hè eindelijk....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:02

Trouwens, nog even iets: ik vind Pluis lekker afwijkend (en helemaaaaal niet Amerikaans, maar dat was ook niet de bedoeling), maar wel leuk. Het is inderdaad geinig om straks een stevig gespierde Quarter met zo'n naam aan te spreken, maar ik zou er zelf niet snel voor kiezen. De buurvrouw van mijn schoonouders noemt haar man ook 'pluis' haha. Je hoort de hele dag: "Plluuuhhhuuuiiis, wil je asjeblieft even dit-en-dat doen?" Best wel lachwekkend... Haha! (vooral omdat ze best wel rijk zijn en het dan op zo'n leuk toontje uit gaan spreken)

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 13:18

Hahahahaha! Nee, ik kan me voorstellen dat je niet voor Pluis kiest als de buurman van je schoonouders ook zo geroepen wordt Haha! Dat doet me denken aan Vrienden voor het leven Haha!

Op die tweede foto is hij ook erg moe, stort volgens mij ook bijna letterlijk door z'n hoeffies. Ach gut

Roans zijn net toverballetjes, met de vachtverandering, verandert ook de kleur. Van het weekend was er iemand die dacht dat-ie geschoren was omdat-ie zo'n "rare" kleur had *LOL*

Ik weet niet of de paarden in Duitsland nou echt goedkoper zijn. In ieder geval woonde het ventje waar ik voor viel daar Lovers


=^.,.^=

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 14:12

Mr Pluis... hahah dat is humor. ik had ooit eens een hamster die ik mr Fluff noemde..

en mijn pluizige konijn heeft de stoere naam Viking.

Ik geloof dat ik voor een paard gewoon wat meer moeite heb met zo`n naam. Hoe dan ook.. als jullie er maar gelukkig mee zijn. Ik houd mijn oren open op de wedstrijden voor het geval dat ik mocht horen... nummer 29 farichta op Pluis... ;

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 14:32

Dat OP zal nog wel even duren, want hij is over 11 daagjes pas 1 jaar, Lachen maar het is wel de bedoeling dat we dit jaar gaan halteren. Dus wie weet...

=^.,.^=

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 23:30

Verward Nou, 'k snap er nix van... m'n berichtje weg... Verward
Goed, nog een keer van harte gefeliciteerd dan maar! Moet een heerlijk gevoel zijn, na al dat getouwtrek eindelijk je paardje in z'n stal!
En je weet het.. ik réken er op hem eind dit jaar nog op een show te zien!
Eerst oefenen eind Augustus in Wijdewormer en dan het NK in September Knipoog
Leuke foto's ook!! *LOL*