Gaat er iemand naar BQ Klompen Classic morgen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Gaat er iemand naar BQ Klompen Classic morgen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 23:57

Zo ja, kun je me dan vertellen hoe laat het programma begint en wat het programma voor de hele dag is? Ik wil in ieder geval reining zien...

Alvast bedankt!

PS De BQ Klompen Classic vindt plaats in Vorstenbosch, bij Burgmeijer neem ik aan..

supersjaak
Berichten: 17
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 00:07


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 00:09

Oh hartstikke bedankt, ik had dat topic nog niet gezien en kreeg niets via zoekfunctie... Suf. Maar het is ook al laat. Thanks!

supersjaak
Berichten: 17
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 00:18

het klopt dat het zoeken moeilijk gaat.
Dit schreef BartVB eerder

BartVB schreef:
Mijn reactie in een eerder topic:

Citaat:
Klopt..
Hier wordt naar gekeken. Of ja, ik weet al wat er aan de hand is, dit is ook bewust zo gedaan.

Het is namelijk zo dat Bokt zeg maar 2 databases heeft. 1 database met de normale berichten, gebruikers, etc, etc. Verder is er ook een database voor het zoeken, hierin staat een enorme lijst met woorden en een nog grotere lijst die aangeeft welke woorden er in welke posting staan. Omdat die twee lijsten zo enorm groot zijn duurt het invoegen van een nieuw bericht en vooral het wijzigen van een bericht behoorlijk lang. Dit is daarom op 12-1 (o.i.d.) uitgeschakeld. berichten worden wel in de normale database gezet maar de zoekdatabase wordt niet meteen bijgewerkt.

Ik moet nog even iets maken dat dit 's nachts (als alle Bokkers braaf slapen) allemaal weer rechttrekt, op die manier loopt de zoekfunctie dus maximaal 1 dag achter. Ik heb hier alleen nog geen tijd voor gehad. Afgelopen weken zelfs niet al m'n PB's en mails kunnen beantwoorden Scheve mond

maar gaat dus allemaal op korte termijn goedkomen..