Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Is het niet zo dat je zonder lidmaatschap van de KNHS niet FEI-startgerechtigd bent en zonder FEI te kunnen/mogen starten kun je je nooit kwalificeren voor de WEG c.q. meedoen aan de Olympische Spelen (mocht dat er ooit van komen)
Ik ben niet zo thuis in dat wereldje, maar ik meendat dat dát de achtergrond was waarom ooit de Reining bij de KNHS is beland.
DubbelDun schreef:Dan mogen de 'buigers' nu alvast wel beginnen met oefenen
http://nocnsf.nl/nocnsf.nl/over-nocnsf/ ... tingseisen
Sonja schreef:Ik sluit me volledig aan bij Romkabouter.
Romkabouter schreef:Oprotten met die KNHS.
troi schreef:IK denk dat de KNHS zich moet afvragen of er uberhaupt wel draagvlak is voor hun club binnen de westernwereld. Er zijn voldoende western(wedstrijd) organisaties zodat de westernruiters in NL naar hartelust kunnen rijden. Dus ik sluit me aan bij mijn voorgangers..
Sann_e schreef:Om FEI wedstrijden te starten, in het A of B kader opgenomen worden en dergelijke moet je lid zijn van het KNHS Reining platform.
Dus alle ruiters die ooit mee willen doen aan de WEG of Olympische spelen moeten toch met de KNHS door één deur..
Sann_e schreef:Daarbij sponsert KNHS wel in grote delen, de wedstrijden, de kleding, etc. van deze ruiters.
Maar dan moeten er wel ruiters zijn die hiervoor mee doen.
De KNHS kan wel 70 leden hebben maar er moeten wel leden zijn die zich opgeven voor reining wedstrijden die onder de KNHS vallen.
Sann_e schreef:Daarbij sponsert KNHS wel in grote delen, de wedstrijden, de kleding, etc. van deze ruiters.
Maar dan moeten er wel ruiters zijn die hiervoor mee doen.
De KNHS kan wel 70 leden hebben maar er moeten wel leden zijn die zich opgeven voor reining wedstrijden die onder de KNHS vallen.