Dank je!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tinkerbellz schreef:Ik woon in Bussum en mijn paardje staat bij Ed Gosen in Woudenberg. Hij geeft ook les op leuke manegepaardjes...het zit precies op grens van een half uurtje rijden (jij zit dan zelfs nog iets dichterbij dan ik)
superpony schreef:Vanaf Bussum ben je snel via de A1 bij Diemen Double R ranch. Je kan er altijd eens kijken. Huis ter heide, maar ook iets verder weer en anders weinig met lespaarden dan.
Bay schreef:bedankt voor de tip Miryamk!tinkerbellz schreef:Ik woon in Bussum en mijn paardje staat bij Ed Gosen in Woudenberg. Hij geeft ook les op leuke manegepaardjes...het zit precies op grens van een half uurtje rijden (jij zit dan zelfs nog iets dichterbij dan ik)
Krijg jij ook les daar? En ik neem aan dat als je paard daar staat dat het aan te raden is als manege?(leuk sfeer, goed verzorgd, leuke lessen, etc...)
Bay schreef:superpony schreef:Vanaf Bussum ben je snel via de A1 bij Diemen Double R ranch. Je kan er altijd eens kijken. Huis ter heide, maar ook iets verder weer en anders weinig met lespaarden dan.
Rij jij bij die in Diemen of huis ter heide? Ik heb op de website gekeken maar daar stond niet veel informatie dus ik kon niet echt een indruk krijgen. Kan jij het aanraden?
ElCamino schreef:Double R wordt nu gerund door Bo Kasbergen.
Erg verbeterd die stal !!! Zeker een aanrader en de enige in de buurt... Ed Gosen, Roy Willemse zitten in Woudenberg.
Verder Mireille van Soldt in Leusden en White Socks Stablesin Huis ter Heide of Zeist...geen idee waar het onder valt
Bay schreef:dat klinkt leuk, het is altijd belangrijk dat er leuke sfeer is en dat de lessen ook leuk zijn. Ik ben echt op zoek naar lessen dus dan valt Westexbarn af maar de stal van Ed Gosen klinkt leuk, ik ga zeker een kijkje nemen. Rij je daar ook zelf?