Mane-saver, hood of zoiets....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 08:55

Sjuimpje schreef:
Ik heb een aantal post hierboven al een alternatief neergezet,
ze zijn zowel als complete deken te verkrijgen als ook alleen in halsdeel.


Ja, volgens mij is dat gewoon een sleazy, maar ze hebben er die naam aan gegeven...

DubbelFun

Berichten: 88693
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 09:46

Een echte sleazy is met hoofdgedeelte volgens mij, dit is gewoon een hals/borststuk.

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 11:16

Jeetje SM, wat heb jij toch altijd veel links Haha! , geweldig! Sjuim ook bedankt, waar halen jullie het vandaan...
Die ijslanderdekken zien er nog niet zo gek uit, ze hebben zelfs een buikflap zag ik.
De prijs is ook nog redelijk te noemen, ik vind het alleen heel vervelend dat ik mijn stalhouder er mee moet lastig vallen.
Zoals gezegd, ik kijk het nog even aan ...

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:31

Citaat:
Een echte sleazy is met hoofdgedeelte volgens mij, dit is gewoon een hals/borststuk.

.... een soort van halve sleazy dus Knipoog

Deze deken is nu in de aanbieding bij divoza: fly protection set voor 89,95
http://www.divoza.com/shop/a.visit/no
Hij valt wel een heel stuk stugger dan de bucas, zo op het plaatje te zien, is in alle kleuren te verkrijgen en heeft volgens mij geen speciale behandeling gehad.

Toen het zo vreselijk warm was, waren onze paardjes heel rustig op de wei. Gsus (met bucas) kwam droog van de wei en Oebel (zonder deken) was nat van het zweet... en dat terwijl Gsus juist erg snel zweet.

Ik denk dat ik toch liever iets meer uitgeef en voor de bucas ga.... die dingen worden ook nergens tweedehands aangeboden, dus zullen ze wel bevallen.
Maar wat is nu precies een 'boett' deken? Is dat een merk, en is dat dan 'de beste'? En waar kan ik die zien op het net?

Citaat:
ik vind het alleen heel vervelend dat ik mijn stalhouder er mee moet lastig vallen.


Wahahahaha, ik weet precies hoe je je moet voelen tess... ik had ook altijd gezeur over dat ding met hem Knipoog

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 18:36

Hé Spritie, ik kom je nu ook al hier tegen.
Ja zoals gezegd valt het nogal mee hoor bij mijn pony, ik hoop alleen dat het niet erger wordt.
Boett dekens worden veel voor ijslanders gebruikt, je kunt ze hier zien:

[VMR] Ervaring met de IVANHOE pretect set?

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:09


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 23:04

Ik heb zowel de Bucas als de Boett,
van de bucas zijn de mazen veel groter en mijn ervaring is dat er nog zat mugjes zijn die daardoor heen komen.