Zadel competitie ...Nog te vroeg....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sablou
Berichten: 816
Geregistreerd: 09-08-01

Zadel competitie ...Nog te vroeg....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 15:37

Eind mei, begin juni starten we met het maken van een aantal "demo" modellen. We zijn van plan 4 totaal verschillende westernzadels te maken, (deels experimenteel), die we vervolgens (deels) willen gebruiken voor `display` en presentatie.

Dat redden we natuurlijk nooit meer voor het einde van de zadel competitie. Om jullie vast een voorproefje te geven, hierbij de namen en omschrijvingen....

1- `Don Diego de la Vuega`
Westernzadel met "open zit" in klassieke California stijl. A-Fork Oldtimer tree, met veel (klein) brass beslag.

2- `Vaquero´s American Dream`
Westernzadel met aan de zijkanten een paardenhoofd in de lay-out van de stars-and-stripes in KLEUR zoals het logo van onze ´prive´ website (Proberen!!!). Bowman tree met padded inlead seat

3- `Vaquero´s Silver Convention`
Westernzadel met veel silver (al zijn we zelf geen fan van silver) willen we mensen graag laten zien dat we het wel kunnen... Association tree met padded seat.

4- `Sabine´s Soft Punch´
Westernzadel waarin we graag Sabine´s vaardigheid met leerbewerking willen laten zien... Bowman tree, hard seat.

We wachten momenteel op de bestelde tree´s, die hopenlijk snel binnen zijn.

MVG


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 16:19

ben benieuwd. Die eerste klinkt wel "manvriendelijk" zoals mijn vriend dat zou noemen Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 16:34

Nou ik ben benieuwd.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 19:10

Ach Louis ik heb medelijden met je Ach gut . Dat wordt weinig slaap de komende dagen wil je dat nog halen Haha!

sablou
Berichten: 816
Geregistreerd: 09-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 22:25

Het grootste probleem is altijd de levertijd van allerlei zaken zoals tree's en "ijzer" vanuit USA. Soms is het er binnen een paar dagen en dan weer duurt het weeeeekeeeeen.

Wij zijn natuurlijk ook maar heel klein afnemertje Ach gut , in een heel klein, ver weg landje .

Zo bestelden we laatst een aantal Ralide tree's en toen kwamen er duizend vraagtekens waarom wij die per stuk en niet per dozijn (van 1 type/maat) kochten *LOL* . Dan heb je gelijk een idee hoe dat in de states gaat.. ..

Maar we hebben de tijd en zullen er rustig aan werken, want het streven is e.e.a. voor de winter gereed te hebben. De zomer is als het ff kan voor de paarden en daar moeten er nog 2 van ingereden worden.....

MVG

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:28

Ik heb ooit eens vierkante ringetjes gekocht (10 stuks), toen bleek ik 10 zakjes met elk 10 ringetjes te krijgen. Voorlopig kan ik dus genoeg chinstraps maken Haha!

Laatst vroeg een Amerikaanse verkoper me of Holland en The Netherlands nu hetzelfde land was Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers