Wedstrijd in Limburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Funnygirl
Berichten: 579
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Limburg

Wedstrijd in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 18:48

Jippie. Eindelijk is het dan zo ver. Ze zien ons voor vol aan. Onze instructeur heeft het voor elkaar gekregen om een western wedstrijd bij ons op de manege te kunnen organiseren. Het heeft wat jaartjes geduurt, maar ze hebben hem zelf gevraagd of hij een wedstrijdt wou organiseren. De datum dat dit gaat gebeuren is 31 augustus. Zie de wedstrijdt kalender. Wat ik van hem begrijp is dat het leuke wedstrijdt moet worden met beginners en amateurs. Het moet gewoon een leuke wedstrij worden waar iedereen lol en plezier heeft. Verder denk ik dat er ook nog wel een Walk en Jog onderdeel in komt. Dit alles gaat plaats vinden in Helden-Panningen in Manege de Vosberg. De manege heeft twee binnen manege's. Eén van 20 x 40 m en één van 30 x 70 m. Hoe het allemaal gaat gebeuren weet ik nog niet. Heeft hij nog niet doorgegeven. De organisatie laten we geheel aan hem over. Kunnen we zelf tenminste ook starten. Heb je wedstrijd dicht bij huis, kun je nog niet starten. Mocht je interesse hebben om te zien hoe de manege eruit ziet kun je op hun site gaan kijken : www.decavaliers.nl
Panningen ligt ong. 20 km onder Venlo. Het is goed te berijken via de A67( autoweg). Ook vanuit Brabant is hier goed te komen.
Mocht je verder interesse hebben kun je me even PB. Dan vraag ik het wel na bij onze instructeur. Bij verder nieuwe details laat ik het wel via internet weten.

Groetjes

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 09:35

Hopelijk geen vervoersverboden meer tegen die tijd!

=^.,.^=

karin !!!!
Berichten: 45
Geregistreerd: 17-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 20:54

Ik zou ook zeker cutting organiseren speciaal voor de manege eigenaar(mits hij de bar in eigen beheer heeft)die doen het namelijk erggg goed om publiek te trekken en drinken ergggg graag zelf een biertje en met een goede omzet mag je het vast vaker organiseren als voor hem het buitenzeisoen is begonnen......succes en probeer het samen met bv de wran te doen heb je nog meer opkomst!!

Funnygirl
Berichten: 579
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 12:00

karin !!!! schreef:
Ik zou ook zeker cutting organiseren speciaal voor de manege eigenaar(mits hij de bar in eigen beheer heeft)die doen het namelijk erggg goed om publiek te trekken en drinken ergggg graag zelf een biertje en met een goede omzet mag je het vast vaker organiseren als voor hem het buitenzeisoen is begonnen......succes en probeer het samen met bv de wran te doen heb je nog meer opkomst!!


Karin bedankt voor de tip.Het idee van cutting zal ik doorgeven aan de organisatie, wie weet. De manege is namelijk van een stichting. Deze hebben ook de bar dus dat zit wel snor. Het is echter een manege waar in het buitenseisoen bijna iedere week wel iets georganiseerd wordt. Mischien iets voor het volgend jaar? Verder zijn ze er al aan het werken om te kijken of het een WRAN wedstrijdt kan worden.

Funnygirl
Berichten: 579
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-03 13:28

Via de organisatie kwam binnen het volgende.
Het is de bedoeling om er het volgende van te maken. Pleasure, Horsemanship, Trail en Reining voor Jeugd, beginners en open. De wedstrijd begint om 9:00 uur met pleasure jeugd. Rond 12:00 uur School'm fool'm. Verder is de bedoeling om rond 16:30 uur de allround champion bekend te maken in de klasse jeugd, beginners, open. Dit wordt degene met de meeste punten uit drie onderdelen. Voor informatie kun je mailen naar westernridinglimburg@freeler.nl