De les vanochtend....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

De les vanochtend....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 16:56

Vanochtend hebben we weer les gehad van Bianca.... omdat Bianca ons spoortjes aanraadde, vroeg ik of ze eerst wou rijden... omdat ik mezelf nog lang niet goed genoeg voor sporen vind... In het begin ging het goed, maar later werd Banjer hypernerveus van de sporen... (ze deed een spontane vogeltjesdans met haar achterbenen.... Haha!)

De sporen werden verwisseld voor het zweepje... en het ging beter...
met uitstappen kon ik het niet laten om zelf ook overgangen naar draf te vragen... en Banjer luisterde zowaar... Lachen Zou er dan toch nog hoop voor ons zijn??? Schijnheilig

Hieronder 3 foto's van Bianca op Banjer, die ik gemaakt heb....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 17:41

Waarom moest je met sporen rijden? Verward

Setje

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:52

SmithsGirl schreef:
Vanochtend hebben we weer les gehad van Bianca.... omdat Bianca ons spoortjes aanraadde, vroeg ik of ze eerst wou rijden... omdat ik mezelf nog lang niet goed genoeg voor sporen vind... In het begin ging het goed, maar later werd Banjer hypernerveus van de sporen... (ze deed een spontane vogeltjesdans met haar achterbenen.... Haha!)

De sporen werden verwisseld voor het zweepje... en het ging beter...
met uitstappen kon ik het niet laten om zelf ook overgangen naar draf te vragen... en Banjer luisterde zowaar... Lachen


Nou, het blijft een beetje een ondoorgrondbaar paardje hoor. Maar de foto's van Bianca en Banjer zien er toch wel netjes uit. Loopt ze op de laatste foto nou aan de teugel? Nou, ik hoop dat er snel een tijd komt dat jullie fijn kunnen samen werken en dat het vanzelfsprekend wordt dat ze netjes op het been reageert.

Succes verder met jouw Banjertje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 21:43

SmithsGirl schreef:
In het begin ging het goed, maar later werd Banjer hypernerveus van de sporen... (ze deed een spontane vogeltjesdans met haar achterbenen.... Haha!)

** Bij Bianca of bij jou? Dit ligt namelijk aan de ruiter, niet aan het paard. Dan kom je d'r toch op een moment aan dat het niet hoort en zal het paard het dus ook niet accepteren (gelijk heeft 'ie)

Zou er dan toch nog hoop voor ons zijn??? Schijnheilig

** Bloed zweet en tranen en alles komt goed! *LOL*

Bianca komt me trouwens vaag bekend voor. Leerling van Chris Knol?


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 21:46

Sonja:
Ze stond te "dansen" bij Bianca... Haha! die heeft haar gereden.... omdat ik mezelf lang niet goed genoeg vind om sporen te gebruiken....

En ja... Bianca is een leerlinge van Chris Knol.... ze zit hier op Bokt onder de naam Hollybollie... Lachen

Setje:
Ja.... Banjer loopt aan de teugel... Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 23:45

Uitstekend Vera Haha!
Zie je wel dat het gaat lukken