Koninginne wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 14:25

(beetje laat misschien)

Ik rijd ook nu alweer zo'n 5 à 6 jaar western. En ik wist er ook niks vanaf eerlijk gezegd.. niet dat wij het hele stuk zouden rijden om te gaan kijken op koninginnedag denk ik.. maar goed.. ik wist er niks vanaf.

wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 14:58

Nee, Miss Quarter die bedoel ik niet, want die jongen ken ik wel Haha! ,
ik bedoel die jongen op die kleine brede vos die in de Jackpot Reining startte, daar 3e werd *LOL* , maar niemand schijnt hem gezien te hebben Verward .
Misschien heb ik het wel niet goed gezien ofzo ,maar het is\ echt een nieuwe ruiter. Huilen

Nou de Ach gut

missquarter
Berichten: 276
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:01

oh ok sorry, geen idee.
misschien in de bladen nog terug te vinden in de uitslagen van de wedstrijden.....

wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 18:35

Moet ik nog even afwachten dan voor ik het zal weten Huilen .
Ben wel benieuwd wie het is en hoe het paardje heet?
Kwijl

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:17

We gaan nu in overleg met Hank van Amstel of wij de koninginnewedstrijd mogen organiseren

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:29

wannabe schreef:
Moet ik nog even afwachten dan voor ik het zal weten Huilen .
Ben wel benieuwd wie het is en hoe het paardje heet?
Kwijl


Waarom ben je daar nou zo nieuwsgierig naar dan??

Enne, in overleg of je de koninginnewedstrijd mag organiseren?? Ieder is toch vrij om een wedstrijd te organiseren, waarom moet je dat aan Henk vragen?? (voor zover hij er nog over gaat?)

DubbelFun

Berichten: 88695
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:35

Zoveel wedstrijden zijn er niet. Ik kan me indenken dat het niet handig is als er 2 wedstrijden tegelijk zijn. Dat heeft een NK (samen met een Duitse wedstrijd) ook al eens veel klanten gekost.

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 15:28

Cer"]
[quote="wannabe schreef:
Moet ik nog even afwachten dan voor ik het zal weten Huilen .
Ben wel benieuwd wie het is en hoe het paardje heet?
Kwijl


Waarom ben je daar nou zo nieuwsgierig naar dan??

Enne, in overleg of je de koninginnewedstrijd mag organiseren?? Ieder is toch vrij om een wedstrijd te organiseren, waarom moet je dat aan Henk vragen?? (voor zover hij er nog over gaat?)
[/quote]

Inderdaad is een ieder vrij om een wedstrijd te organiseren. Aangezien Madepolder echter al sinds jaar en dag deze wedstrijd organiseert, is het wellicht wel zo netjes om even bij hen na vraag te doen. Bokt is nou niet direct het meest betrouwbare medium.
Er bestaat nog zoiets als fatsoen, en dat moet je begrijpen!

DubbelFun

Berichten: 88695
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 17:33

GoedVetMan schreef:
Bokt is nou niet direct het meest betrouwbare medium!


Pardon.... Verward
Ik vat even niet wat dit met een wedstrijdorganiseren te maken heeft.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 19:02

Sugarmiss"]
[quote="GoedVetMan schreef:
Bokt is nou niet direct het meest betrouwbare medium!


Pardon.... Verward
Ik vat even niet wat dit met een wedstrijdorganiseren te maken heeft.
[/quote]
]
Dat snap ik ook niet!!

Maar om even terug te komen op de wedstrijd. Wij hebben les van Henk ( al hoewel ik niet maar de rest van de groep wel)
Dus wij vinden het normaal dat je gaat vragen of wij het mogen organiseren aangezien Madepolder niet veel wedstrijden gaat organiseren in verband met het parkeerprobleem. Wij willen namelijk twee wedstrijden in het jaar organiseren en een daarvan doen we al in Juli en als Henk toestemd dan komt er ook een in April. Zo netjes zijn we namelijk Haha!

wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 19:29

En zo hoort het ook Haha! !!!!!!
Maar om nog even terug te komen op het topic Knipoog ( Verward want waar dat toestemming vragen vandaan komt weet ik ook niet Tong uitsteken ) die jongen die vond ik toch wel een uiterst beheerste manier van rijden bezitten en dat is over het algemeen niet van iedere ruiter te zeggen of wel soms.
O ja, ik heb dus van een betrouwbare bron vernomen dat het paardje waar hij die dag op zat inderdaad een paardje is geweest van Angelique Ferdinandes en hij schijnt als roepnaam "SNAPPER" te hebben .
nou dat was het weer voor even

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 19:44

Chantalleke schreef:
Dus wij vinden het normaal dat je gaat vragen of wij het mogen organiseren aangezien Madepolder niet veel wedstrijden gaat organiseren in verband met het parkeerprobleem.


Hm, ik meen wel eens gezien te hebben dat ze achter de 'nieuwe' binnenbak een behoorlijk stuk braakliggend land hebben (of althans, de eigenaar van de grond dan) waar auto's op kunnen (en ook gestaan hebben). Verder zijn in de omgeving twee behoorlijke parkeerterreinen. De problemen ontstaan pas als mensen die te lui zijn om een stukkie te lopen, in de berm parkeren... Dus parkeerproblemen?? Nou ja, als het gezegd wordt, dan zal dat wel... Verward

wannabe
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 19:58

Dat achterliggende stuk land dat willen ze gaan verbouwen tot een tweede binnenbak en dan zullen ze echt wel weer wat gaan organiseren maar het probleem blijft dat de ruimte beperkt is en waar zetten die liue mensen dan de auto neer Verward
Juist in de berm en overal waar het niet mag Lips are sealed Frusty

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 07:59

wannabe schreef:
Dat achterliggende stuk land dat willen ze gaan verbouwen tot een tweede binnenbak



Hihihi dat mogen ze dan eerst wel even gaan overleggen met de eigenaar van de grond.... Lips are sealed

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 12:20

Cer"]
[quote="wannabe schreef:
Dat achterliggende stuk land dat willen ze gaan verbouwen tot een tweede binnenbak



Hihihi dat mogen ze dan eerst wel even gaan overleggen met de eigenaar van de grond.... Lips are sealed
[/quote]

madepolder vind ik super om een wedstrijd te rijden en inderdaad al die luie mensen zetten hun auto in de berm. Ik heb een moeilijk paard die als hij in de trailer heeft gestaan erg nerveus is En dan moet ik er een stukje meelopen langs de weg. Nou sorry maar IK vindd dat zelfs geen probleem. Laten hun dan hun auto eens knap op een parkeerterreintje zetten. Maar ik vind het wel jammer dat er geen wedstrijden georganiseert wordt. Inderdaad hopen tot er weer een is en dan hoop ik het ook te horen te krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 11:10

Zou het dan zo vreselijk moeilijk zijn om twee reflecterende vestjes te kopen en twee parkeerwachten aan te stellen voor wedstrijddagen Verward (of ben ik nou zo verrekte intelligent? Haha! )