Hoevaak rijden jullie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 23:12

ik rijd drie keer in de week, en de rest rijden er verzorges op want ik wil wel dat ze in training blijft, ik heb een keer twwe weken niet gereden, wegens een blessure, nou ik kon weer van voor af aan beginnen!!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 12:19

Nou nou, dat lijkt me sterk hoor, dat je dan van voor af aan weer moet beginnen Lachen Als dat écht zo zou zijn is je basis ver te zoeken.

basß
Berichten: 83
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 18:09

jah dat lijkt mijn vaag een paard leert het nooit af
vooral niet in twee weeken *LOL*

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 20:11

ik rijd mijn paard zo vaak mogenlijk .. de ene eer is dat 7 dagen in de week maar kan zijn dat ik een keer niet kan.. maar hij staat niet langer dan 1 dag stil.. tenzij zoals nu dat we een ongelukje gehad hebben en hij op rust moest.. nu is het weer goed en pakken we het werk weer rustig op

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 20:43

Hoi,

Ik rijdt meestal op maandag, woensdag, vrijdag en/of zaterdag, dus gemiddeld zo'n 3 a 4x per week.

Ik rijdt altijd in de bak, dus trainen
longeren vindt Colinda vreselijk, dus doe ik andere dingen om haar ''vrolijk'' te houden... zoals een keer iemand voor Koe laten spelen.

Verder rijdt ik over het algemeen in de middag, dus ze gaan eerst lekker naar buiten, de wei in... (zowel zomer en winter) dan een poosje op stal, lekker hooi eten en vindt ze het geweldig als ik de stal inkom, om vervolgens haar te poetsen, zadelen en mag ze mee Lovers

Als het eens voorkomt, dat ik 2 dgn. achter elkaar rijdt, doe ik bijv. 1 dag hard aan 't werk & de 2e dag ''rustig aan'' (freewheelen noem ik dat dan) Haha!

groetjes

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:17

ik rij om de andere dag...ze is nog jong