Canada

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marie1234567
Berichten: 82
Geregistreerd: 10-07-02
Woonplaats: Den Ham

Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 22:04

Hoi, ik had een vraag aan jullie bokkers. Wie van jullie is eerder in Canada geweest en heeft op een ranch gewerkt. Ik ben zelf van plan om een paar maand naar Canada te gaan. En om dus te werken op een ranch. Wie kan mij hier meer over vertellen, of heeft messchien een paar tips. Of heb je messchien een paar adressen. Ik hoor het graag. Alvast bedankt!!!!!!! Groetjes Marieke

Klaaske

Berichten: 119
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Ternaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 13:57

Ik ben in Canada geweest en heb toen op een veehouderij bedrijf gewerkt. Ik weet niet voor hoelang je wilt maar als je langer dan 2 maanden gaat WERKEN dan raad ik aan een werkvergunning te regelen.
Eigenlijk moet je sowieso een werkvergunning als je gaat WERKEN maar als ja maar twee maanden gaat dat kun je je jezelf er meestal wel uit praten bij de duane.

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:27

Ik heb een jaar in Canada gewoond, maar ik weet niet precies waar ze allemaal ranchen hadden. Ik woonde in vancouver, erg mooie plek. In Vancouver heb je een paarden gebied, waar allemaal huizen staan met daaraan stallen enzo..lijkt me erg leuk om daar te wonen later Lachen

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 18:33

je kan voor canada gewoon een werkvisa aanvragen voor max 1 jaar.

dus dat zou ik gewoon doen, dan ben je ook niet illigaal mocht er wat gebeuren.

Ik heb alleen geen idee wat de kosten ervan zijn, even navragen dus.

mister

Berichten: 113
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 18:51

banish, ook van bokt, gaat vaak op vakantie naar Canada en wil er ook gaan wonen dus die heeft ook het een en het ander uitgezoch. misschien zou je haar ook kunnen vragen om wat info....
groetjes Frederiek

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:55

Ik ga ieder jaar een paar maanden met paarden werken in Canada, en ik ga altijd zonder werkvergunning. Ik zeg altijd dat ik bij vrienden verblijf, en dat ik daarna wat ga rondreizen. Vaak als je alleen reist, wordt je er wel uitgepikt bij de douane. Dus ik heb m'n verhaaltje altijd wel klaar!